kingi kirjoitti:Seuraavaan videoon voisit pepsimoto kääntää kameran taustapeiliin kiihdytyksissä niin nähdään enemmän pasinkin ajoa![]()
thänks

kingi kirjoitti:Seuraavaan videoon voisit pepsimoto kääntää kameran taustapeiliin kiihdytyksissä niin nähdään enemmän pasinkin ajoa![]()
Hitusen kyllä kiinnostaisi, sillä tuollaista 660 smc:tä olen hieman itselle haaveillut jos nyt riittävästi rupee supermotottaa.Pasi S. kirjoitti:
Tuo KTM ei ole vakio, ja muistaakseni kehu, että samoilla muutoksilla olisi saatu keskimäärin 68 heppaa vetäville.
Kuski on veljeni työkaveri, niin saan aika helposti tietoon, mitä ko. koneelle on tehty, jos jotakuta kiinnostaa.
KTM sai 4.4 0-100km/h, ja jos nopeampi veto syntyi, niin siitä en ole tietoinen.
Se kotka ei ihan ensi-siiven iskulla Pepsin Rapua ohittanut, vaan aikaa siihen kului about 8 sekkaa, ja 201m
Mulla ja Pepsillä on liian leveät renkaat tuohon hommaan, jos alkaisi ottaan vähääkään vakavammin.fr0z kirjoitti: Pyörät voi olla aika kovilla mönkkäreiden kanssa lähtöjen ensimetreillä, koska jälkimmäisessä on kuitenkin enemmän kumia katua vasten ja hitusen vähemmän keulimis ongelmaakin.
Hehhehkingi kirjoitti:Seuraavaan videoon voisit pepsimoto kääntää kameran taustapeiliin kiihdytyksissä niin nähdään enemmän pasinkin ajoa![]()
rattailla saa kyllä ihmeitä aikaan!PepsiMoto kirjoitti:Hehhehkingi kirjoitti:Seuraavaan videoon voisit pepsimoto kääntää kameran taustapeiliin kiihdytyksissä niin nähdään enemmän pasinkin ajoa![]()
![]()
Mun vartin aika oli 13.1s koska välitykset loppui hetki sen 201m jälkeen. Pitää ehdottomasti ottaa uusiksi. Rattaat tulee varmaan ensiviikolla ja olisi kiva koittaa niitä välityksiä vielä ennen grand pappoja mut saa nähdä ehtiikö sitä
Juu meikäläistäkin kyllä kiinnostaa, eli kyseleppä ihmeessä!fr0z kirjoitti:Hitusen kyllä kiinnostaisi, sillä tuollaista 660 smc:tä olen hieman itselle haaveillut jos nyt riittävästi rupee supermotottaa.Pasi S. kirjoitti:
Tuo KTM ei ole vakio, ja muistaakseni kehu, että samoilla muutoksilla olisi saatu keskimäärin 68 heppaa vetäville.
Kuski on veljeni työkaveri, niin saan aika helposti tietoon, mitä ko. koneelle on tehty, jos jotakuta kiinnostaa.
KTM sai 4.4 0-100km/h, ja jos nopeampi veto syntyi, niin siitä en ole tietoinen.
Se kotka ei ihan ensi-siiven iskulla Pepsin Rapua ohittanut, vaan aikaa siihen kului about 8 sekkaa, ja 201m![]()
Pyörät voi olla aika kovilla mönkkäreiden kanssa lähtöjen ensimetreillä, koska jälkimmäisessä on kuitenkin enemmän kumia katua vasten ja hitusen vähemmän keulimis ongelmaakin.