Saattaa teoriassa nopeuttaa välystä ainakin alussa, mutta venttiilit ja mitoitus muistaakseni samat molemmissa.
Pitääpä mielenkiinnosta asiaa ajatuksella tutkia kun useammasta suunnasta kuullut saman takapytyn osalta.
Vihdoin telatkin alla ja pääsi useamman tunnin testit ajamaan. Vanhana jopa kelkka-aktiivina ajatukseni kaikille,
jotka miettivät hankkisiko telat tai jopa kannattaisiko vaihtaa kelkka teloihin..SUOSITTELEN..
Patikossa jos tykkää kapealla näkökentällä lentää, silloin erään merkin RS-tyylinen laite pitää tallissa olla.
Jos mukava matkan taittaminen sekä haasteiden hakeminen maastossa miellyttää enemmän, et varmasti pety.
Mittoja kärryhommiin teloilla karkeasti: leveys 140cm, pituus 280cm, korkeus (tanko) 140cm ja takalaukun kanssa 145cm.
Maavaraa mukavat 44cm. Välitykset muuntaa siten, että L-vaihteella ihan pahimpia paikkoja sekä raskaimpia työhommia
ja H-vaihteella sitten muuten pärjää kaikki ajot.
Pysyy kohtuullisen siistinä vaikka useampi tunti ajoa takana.
Tällä lumimäärällä hankala löytää mäkiä mistä ei pääse.
Pikkuisen pikavideota. Parempaa tulossa, kun kerkiää kunnon lumimaastoihin.
https://www.youtube.com/watch?v=ElDS7Q6 ... e=youtu.be