2 vinssiä 1 ohjain
-
- 3WD
- Mönkijä:: outlander 1000 max XT-P
2 vinssiä 1 ohjain
Elikkäs kuten otsikko sanoo, tollaista olen aatellu, mutta sähkö miehen taidot taitaa loppua kesken. Ja siksi uusi topic, kun en aiempaan äkkiseltään löytänyt. Ja takas aiheesee. Eli mulla g2 max xt-p outti a.k.a tonnisonni, jossa warni edessä js tuli ostettua uusi vinssi, joka oli tarkoitus taakse laittaa ja vielä samoille ohjaimille(jos mahdollista) eli samalla tanko ohjaimella ja kaukosäätimellä molemmat vinssit toki jos vielä samalle solenoidillekin sais, mutta se taitaa olla jo liiallista kikkailua.
-
- 3WD
Re: 2 vinssiä 1 ohjain
Ok kiitti. Tosin toihan näyttää ihan normilta 1-0-1 katkaisijalta
- ViiMax
- Tracks
- Mönkijä:: Sp 500
Juu, säästä toki pari ekua kun itse tekee. Mutta valmiinakin siis on.
-
- 6WD
Ohessa kuvallisessa muodossa apuja Can Am / Warn pakettiin. Joillakin vinssivalmistajilla värieroja herätteissä,
mutta tällä kaaviolla saa homman toimimaan. Sopivia "kumikatkaisimia" löytyy mm. Motonet ja autosähköliikkeet.

mutta tällä kaaviolla saa homman toimimaan. Sopivia "kumikatkaisimia" löytyy mm. Motonet ja autosähköliikkeet.

-
- 3WD
Jotain tollasta olin pyöritellyt omassa päässäkin, kiitokset jampalle hyvästä kuvasta
-
- 6WD
- Mönkijä:: Polaris Sportsman 570 EFI 2014
Eikö olisi helpompaa pistää piuhat poikki nykyisen kontaktorin ja vinssin välistä, ja siihen tuo vaihtokytkin. Kontaktorilta syöttö vaihtokytkimelle, ja kytkimeltä sitten toinen lähtö etuvinssille ja toinen takaselle, niin ei tarttis muutella mitään olemassa olevia ohjauksia.
Polaris Sportsman 570 EFI Forest T3
-
- 6WD
- Mönkijä:: Honda 500FA
Saa olla jykevä vaihtokytkin jos meinaa vinssin päävirran pistää sen kautta. Turvallisin ja helpoin on tehä tuolleen kuten yllä eli molemmille oma kontaktori. Vaihtokytkimen keskelle tulee ohjaimelta virta ja päädyistä sitten kontaktoreille.
Miksi yhden kytkimen taakse?
Mulla on molemmille omansa, enkä pois vaihtaisi. Eipä tule väärää kelaa vahingossa pyöritettyä.
Ainoa mitä pitäisi pistää on takavinssille toinen katkaisija taakse, olisi helpompi kelata narua sisään ja kädellä ohjata sitä samalla.
Mulla on molemmille omansa, enkä pois vaihtaisi. Eipä tule väärää kelaa vahingossa pyöritettyä.
Ainoa mitä pitäisi pistää on takavinssille toinen katkaisija taakse, olisi helpompi kelata narua sisään ja kädellä ohjata sitä samalla.
Can-am renegade 800Xxc