650 XMR
-
- 4WD
- Viestit: 229
- Liittynyt: 20 Helmi 2012 09:40
- Mönkijä:: 08 Polaris Sportsman 500EFI TL
- Paikkakunta: Kempele
Re: 650 XMR
Mitä tuolla vaimentimen vaihdolla saavutetaan?
Re: 650 XMR
Paremmin hengittävä moottori, putki pysyy viileämpänä -> vähemmän kytöpaloja ja painokin vähenee monta kiloa... Tehon lisääntymistäkin voi ainaki toivoa
Minkälaista Efi- purkkia tuonne ruiskuun pitäs katella? Toki bensanpaineen nostaminenkin vois riittää?!

Minkälaista Efi- purkkia tuonne ruiskuun pitäs katella? Toki bensanpaineen nostaminenkin vois riittää?!
- Act10nM4N
- 6WD
- Viestit: 313
- Liittynyt: 10 Joulu 2014 20:58
- Mönkijä:: Can-Am Renegade 800
- Paikkakunta: Utajärvi
- Viesti:
Re: 650 XMR
Mites äänipolitiikka ? kasvoiko kuin hirveesti, onko leovincessä db-killeri paikoillaan vai sisältääkö optiota?pikku2 kirjoitti:Sain viimeinkin aloitettua pitkään suunnitelmissa olleen pakoputki projektin. Vuosia hyllyssä ollut tonnisen TL Suikin vaimennin sai uuden elämän mönkijä käytössä. Vaimentimen lyhensin 30 senttiseksi ja alkukäyrä tuli kahdesta 45:sta irtomutkasta moottorijampan oppien mukaan. Kipinäsihtiä pitäs vielä pyöräyttää sorvissa, että mahtuu putkeen sisälle ja pari saumaa hitsata, niin pääsee koekäyttään.
Saapa nähdä kauanko tuo hiilikuitunen Leovince kestää mutakylpyjä ja risukkoa... mutta täytynee tehdä sitte uudet kuoret, jos porsii...
Kylläpä se sinne asettuu.
Hulluuden ja nerouden raja on häilyvä.....
Nero ei voi tietää olevansa hullu , mutta hullu voi olla tietämättään nero
Järjettömän ajatuksen muuntaminen todelliseksi on mahdollista siinä vaiheessa kun tarpeellisuus peittoaa hyödyttömyyden
Nero ei voi tietää olevansa hullu , mutta hullu voi olla tietämättään nero

Järjettömän ajatuksen muuntaminen todelliseksi on mahdollista siinä vaiheessa kun tarpeellisuus peittoaa hyödyttömyyden
Re: 650 XMR
Kyllähän tuolla aika iskevät äänet tuli, mutta ei liian kovat. Vertailin tuolla youtuben ihmeellisessä maailmassa atv"merkki"vaimentajien ääniä ja samanlainen mökä se lähtee RJWC:n putkellaki. Toki äänet vääristyy nuissa videoissa, mutta kyllä niistä kärylle pääsee.
Db- killeriä tuossa putkessa ei ollut, mutta netistä katoin jo minkälainen sen pitäis olla. Yksinkertainen sisäputki mikä tulee päästä yhdellä pultilla kiinni. Pitää väsätä sekin seuraavaksi ja testailla miten muuttuu äänet.
Db- killeriä tuossa putkessa ei ollut, mutta netistä katoin jo minkälainen sen pitäis olla. Yksinkertainen sisäputki mikä tulee päästä yhdellä pultilla kiinni. Pitää väsätä sekin seuraavaksi ja testailla miten muuttuu äänet.
-
- 4WD
- Viestit: 153
- Liittynyt: 01 Joulu 2011 19:01
- Mönkijä:: Can Am outlander 650 XMR 2013
- Paikkakunta: Padasjoki - Lahti
- Viesti:
Re: 650 XMR
Selailin noita takavetareiden suojia joista sulla kuvakin, tuosta lisävaruste listasta enkä löytänyt, oisko kelläään jotain nummeroo millä niitä metsästäisi, myös etuset kiinnostaisi.
Re: 650 XMR
A-alatukivarsien suojat: 715001667 ja takavetareiden suojat: 715000920
-
- 4WD
- Viestit: 153
- Liittynyt: 01 Joulu 2011 19:01
- Mönkijä:: Can Am outlander 650 XMR 2013
- Paikkakunta: Padasjoki - Lahti
- Viesti:
Re: 650 XMR
Kiitti, löytyykin 2016 katalokista 76 sivulta, ovat vaan tasauspyörästön suoja nimellä eikä oikeen mitään kuvaa niin en osannu löytää.
79€ hintaa
79€ hintaa
Re: 650 XMR
Hiljaista on ollu täälä intternetissä, mutta on sitä aina jotain tullut värkättyä.
Laitoin tosiaan orggis renkaat vanteineen myyntiin ja nehän meni kaupaksi, nii sitte piti kehittää jotain tilalle.

Vähä piti varovasti kokeilla 30" Gorilloja... hienot renkaat ja uskomaton etenemiskyky, mutta valitettavasti nämä oli menossa 570 Outtiin ja olin kerenny jo tilata Canan lukkovanteet. Renkaiksi löyty sopivaan hintaa uudet 28" Swamp Foxit.


Keulaan piti vaihtaa kaikki puslat ja nivelet, sekä mutkalle mennyt toinen alatukivarsi oikoa, mutta kylläpä vaan parani ajettavuus kummasti...

Sitte vähä tuninkia ja turhuuksia, eli mittaristoon vaihtu tonnisen XT-P:n mittari, samalla meni mittarikotelo ja snorkkeliasennus uusiksi.
Tuosta tonnisen mittarista löytyy mm. lämpömittari, joka toimii ja se on kyllä positiivista plussaa.

Ajettukin on ja hinattu...

Laitoin tosiaan orggis renkaat vanteineen myyntiin ja nehän meni kaupaksi, nii sitte piti kehittää jotain tilalle.

Vähä piti varovasti kokeilla 30" Gorilloja... hienot renkaat ja uskomaton etenemiskyky, mutta valitettavasti nämä oli menossa 570 Outtiin ja olin kerenny jo tilata Canan lukkovanteet. Renkaiksi löyty sopivaan hintaa uudet 28" Swamp Foxit.


Keulaan piti vaihtaa kaikki puslat ja nivelet, sekä mutkalle mennyt toinen alatukivarsi oikoa, mutta kylläpä vaan parani ajettavuus kummasti...


Sitte vähä tuninkia ja turhuuksia, eli mittaristoon vaihtu tonnisen XT-P:n mittari, samalla meni mittarikotelo ja snorkkeliasennus uusiksi.
Tuosta tonnisen mittarista löytyy mm. lämpömittari, joka toimii ja se on kyllä positiivista plussaa.

Ajettukin on ja hinattu...

- Pappi
- Moderaattori
- Viestit: 2311
- Liittynyt: 14 Maalis 2009 09:39
- Mönkijä:: Outlander max 650 T3 -15
- Paikkakunta: Pohjois-savo
Re: 650 XMR
Mittaristo on tyylikäs. Menikö bolt on periaatteella vai joutuiko kuin paljon rakentamaan johtosarjaa?
Saitko samat lukemat kilometreihin ja tunteihin?
Saitko samat lukemat kilometreihin ja tunteihin?
-
- 4WD
- Viestit: 229
- Liittynyt: 20 Helmi 2012 09:40
- Mönkijä:: 08 Polaris Sportsman 500EFI TL
- Paikkakunta: Kempele
Re: 650 XMR
Youtubesta löytyy suoraan ohjevideot mitä tarvitsee tilata ja miten vaihto tehdään.
Noi vaihtuu suoraan bolt-on periaatteella, vanha johtosarja käy suoraan tuohon uuteen mittariin.
CAN AM G2 Gauge Cluster XT to XTP
Tuossa videolla sanottiin, että ajetut kilometritiedot menettää, mutta ajetut tunnit säilyy.
Order part numbers:
Speedometer - 710003299
Gage Support - 705006322
BRP Logo - 219902677
Decal 1000xt - 704902729
(2) Decal SST G2 - 704902721
Toi uudempi XTP mittari on ihan pirun tyylikäs. Samaa on käytetty Ski-Doo:n moottorikelkoissa jo monia vuosia. Ihme, että ei ole vieläkään kaikissa Can-Amin mönkijöihin tullut tuota mittaria. Varmaan hintakysymys?
Noi vaihtuu suoraan bolt-on periaatteella, vanha johtosarja käy suoraan tuohon uuteen mittariin.
CAN AM G2 Gauge Cluster XT to XTP
Tuossa videolla sanottiin, että ajetut kilometritiedot menettää, mutta ajetut tunnit säilyy.
Order part numbers:
Speedometer - 710003299
Gage Support - 705006322
BRP Logo - 219902677
Decal 1000xt - 704902729
(2) Decal SST G2 - 704902721
Toi uudempi XTP mittari on ihan pirun tyylikäs. Samaa on käytetty Ski-Doo:n moottorikelkoissa jo monia vuosia. Ihme, että ei ole vieläkään kaikissa Can-Amin mönkijöihin tullut tuota mittaria. Varmaan hintakysymys?
-
- Noppeli
- Viestit: 17
- Liittynyt: 02 Maalis 2015 20:55
- Mönkijä:: 570 max t3
- Paikkakunta: libya(Lapua)
Re: 650 XMR
Toimiikohan toi moitteetta näis moposemmis (570pro) vehkeissä? Ja oliko tyyris?
Re: 650 XMR
Mittarin vaihto oli kyllä nätti homma, johto kiinni ja menoksi... mutta kyllä sitä pitää käyttää vielä merkkihuollossa johdon nokassa, koska ecu tunnistaa, että mittari on vaihtunut. Tunnit säilyy koska tallentuvat koneeseen ja kilometrit jää mittariin. Muuten toimii normaalisti.
Sitä en tiedä pelittääkö uudemmissa samallalailla. Esim. pro 570 on eri ecu ja siksi "isoa" hitaammin välitettyä laatikkoa ei saa pelaamaan täydellisesti tuommosessa -13 mallissa. Homma kaatuu johtosarjaan ja muutenkin sähköihin.
Sitä en tiedä pelittääkö uudemmissa samallalailla. Esim. pro 570 on eri ecu ja siksi "isoa" hitaammin välitettyä laatikkoa ei saa pelaamaan täydellisesti tuommosessa -13 mallissa. Homma kaatuu johtosarjaan ja muutenkin sähköihin.
Re: 650 XMR
Oliko minkä hintainen tuo XTP mittaristo?