
650 XMR
Re: 650 XMR
Kallis 

Re: 650 XMR
Tämä jäi liikkeeseen ja mukaan tarttui t3 MAX...
Re: 650 XMR
Mitkä renkaat tuossa on? Ja koko?
-
- Noppeli
- Viestit: 17
- Liittynyt: 02 Maalis 2015 20:55
- Mönkijä:: 570 max t3
- Paikkakunta: libya(Lapua)
Re: 650 XMR
joo samoon se mullakin kävi
kakaroota pitääs kaiken aikaa ajeluttaa:) Menikö toi xtp mittaristo heittämällä kii vai pitikö käyttää koneessa kii?

Re: 650 XMR
Tätä ei tarttenu käyttää johdon nokassa, mittari toimi heti oikein. Renkaat on 30" Gorillat ja vanteet on 800xmr:n alkuperäiset, molemmat otin samaan kauppaan BRP:ltä.
Astinlaudat leikkasin heti maastoon sopivammaksi ja etupyörän aukon leikkasin samallalailla kuin 1000xmr:ssä, ennen sitä otti kyllä renkaat rajusti "kaariin" edestä.
Snorkkelin korotuksen/ mittarikotelon (moottorin imu) jätin vanhasta, koska se passaa nätisti myös PRO-malliin, ainut ongelma on tuo variaattorin puhallus joka on vielä alkuperäisellä paikalla penkin alla.
Astinlaudat leikkasin heti maastoon sopivammaksi ja etupyörän aukon leikkasin samallalailla kuin 1000xmr:ssä, ennen sitä otti kyllä renkaat rajusti "kaariin" edestä.
Snorkkelin korotuksen/ mittarikotelon (moottorin imu) jätin vanhasta, koska se passaa nätisti myös PRO-malliin, ainut ongelma on tuo variaattorin puhallus joka on vielä alkuperäisellä paikalla penkin alla.
Re: 650 XMR-> t3 PRO wannabe XMR
Sama jatkaa tänne vanhaan ketjuun näitä jorinoita "uudestakin" Canasta... eli tätä EU-rattoria on tullut jatkojalostettua mutaisempaan suuntaan aina kun on muilta kiireiltä kerennyt.
Lumihommat alkaa olemaan tältä talvelta paketissa, niin vaihdoin vinssiin vaijerin tilalle narun ja Warnin liukukidan, sekä Epic-sarjan koukun...jossa on myös pullonaukaisija?!? Mikälie kuningasidea tuokin Warnilta, tai se että miksi minun oli tuommonen pakko saada ostaa...

XMR:stä tutut käsisuojat laitoin myös tähän ja niihin pikkupeilit jatkoksi. Ainaki yhesti on tämmöset suojat käteni säästänyt lutistumiselta, niin en pidä huonoina ollenkaan.

Snorkkeli asennuksetkin olisi pikku putken pätkää vaille valmiit.

Kilpiteline on modattu alkuperäisestä ja kilpivalo pitäisi vielä päivittää pienemmäksi

Discovalonapeille tuli suojapelti, niin saattaa Kiinanmuovi kestää edes hetken pidempään...

Täytyy taas päivitellä lisää kuvia, jos ja kun tulee jotain värkkäiltyä...
Lumihommat alkaa olemaan tältä talvelta paketissa, niin vaihdoin vinssiin vaijerin tilalle narun ja Warnin liukukidan, sekä Epic-sarjan koukun...jossa on myös pullonaukaisija?!? Mikälie kuningasidea tuokin Warnilta, tai se että miksi minun oli tuommonen pakko saada ostaa...

XMR:stä tutut käsisuojat laitoin myös tähän ja niihin pikkupeilit jatkoksi. Ainaki yhesti on tämmöset suojat käteni säästänyt lutistumiselta, niin en pidä huonoina ollenkaan.

Snorkkeli asennuksetkin olisi pikku putken pätkää vaille valmiit.

Kilpiteline on modattu alkuperäisestä ja kilpivalo pitäisi vielä päivittää pienemmäksi

Discovalonapeille tuli suojapelti, niin saattaa Kiinanmuovi kestää edes hetken pidempään...

Täytyy taas päivitellä lisää kuvia, jos ja kun tulee jotain värkkäiltyä...
Re: 650 XMR
Mistä hankit tuon katkaisijapaketin suojapellin vai onko omaa tuotantoa? Löytyisikö kuvaa muokatuista etulokareista?
-
- 2WD
- Viestit: 31
- Liittynyt: 19 Helmi 2012 10:46
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700 EPS SE
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: 650 XMR
Lämppärikatjaisijan vahvistuspeltiä löytyy myös Can-Am varaosanumerolla 715004008 hinta 18€.
Re: 650 XMR
Joo tuo vahvike on "tilaustyö", mutta käsittääkseni nykyään tulee lämppärisarjassa BRP:n oma vahvike mukana.
Pitää ottaa lokaristakin kuva jossain välissä, jos kiinnostaa.
Pitää ottaa lokaristakin kuva jossain välissä, jos kiinnostaa.
Re: 650 XMR
Siinäpä ois lokasuoja leikattuna niin mahtuu Gorillat pyöriin. Kyllä se vieläkin sisään joustaessa raapasee aina joskus, esim. ristiriipunnassa, mutta eikös 1000XMR:ssäkin ole sisäänjoustoa rajoitettu iskunvaimentimella?!

Sitte parit kuvat snorkkelivirityksistä... Eli variattorin puhallus on toteutettu alkuperäisestä snorkkelisarjasta olevalla putkella ja ECU on siirretty samasta sarjasta olevalla telineellä. Variaattorin imupuolelle laitoin vain "kurkkuputkesta" jatkoa PRO-mallin omaan putkeen, jolla sain sen tuotua mittarikotelon korokkeeseen. Moottorin imupuoli on jatkettu XMR:ään tarkoitetulla sarjalla, jossa tulee tuo mittarikotelon koroke ja imuputkeen jatkoa. Sopii myös näihin kansanmalleihin, kun katkaisee alkuperäisen imuputken puolestavälistä ja liittää jatkon holkilla siihen. XMR:ssä tuo imuputki on kaksiosainen.


Ja sitte piti vielä jyröstää mittarikoteloon lisää tilaa.


Sitte parit kuvat snorkkelivirityksistä... Eli variattorin puhallus on toteutettu alkuperäisestä snorkkelisarjasta olevalla putkella ja ECU on siirretty samasta sarjasta olevalla telineellä. Variaattorin imupuolelle laitoin vain "kurkkuputkesta" jatkoa PRO-mallin omaan putkeen, jolla sain sen tuotua mittarikotelon korokkeeseen. Moottorin imupuoli on jatkettu XMR:ään tarkoitetulla sarjalla, jossa tulee tuo mittarikotelon koroke ja imuputkeen jatkoa. Sopii myös näihin kansanmalleihin, kun katkaisee alkuperäisen imuputken puolestavälistä ja liittää jatkon holkilla siihen. XMR:ssä tuo imuputki on kaksiosainen.


Ja sitte piti vielä jyröstää mittarikoteloon lisää tilaa.
