Vaihe yksi: Suunnittelu.
- Aluksi oli ajatus laittaa turbo 500cc koneeseen ja ottaa siitä ulos mitä lähtee..
- Turbo "miehet" sanoi että osta se 800:sen, niin ei tarvitse turbottaa

- No, tein laskelmat ja uusilla osilla: 650/800 kampiakseli jossa asennettuna uudet kanget 334€ + 800cc sylinterit + männät + tapit + tiivisteet yht 249€ + 2 x 800R nokat yht 126€. Total 709€
- Ahdin noin 250€
- Öljyletkut ja Laipat noin 50€
- Putsari noin 35€
- Putkityöt teen itse ja niistä 3-d kuvat jo valmiina.
- Alkukäyrät vakiot ja loppupönttö "vakion näköinen" se muutoksen teen myös itse
- Tulee yksi ylimääräinen ruiskusuutin, jota ohjaa myös ahtopaineen huomioiva boxi
- Tarvittaessa muutoksia vakio suuttimiin
- Puristusta ei nosteta, paremminkin tarvittaessa lasketaan
- Ruiskurunkoa ei kannata suurentaa, kun ahdetussa sillä ei mitään merkitystä
- Sleeper tyyliin ulkonäköön ei mitään muutoksia, Carlisle kumit alla ja vakio Can-am aluvanteet
- Tyylin mukaisesti alustaa lasketaan ja jäykistetään hieman, max. 1 tuuma
- Tyylin mukaisesti laitteeseen tulee orkis tuulilasi
Mitään virityksen merkkejä ei saa näkyä päällepäin ja ahdin tulee niin että sekin on helppo "piilottaa"". Tiedän! Lämpö on huomioitu suunnitelmissa.
Tarkka katsoja huomaa ehkä hiukan matalamman alustan ja kiremmän käyntiäänen

Vaihe kaksi: Foorumin kommentit ja tyrmäkset sekä kenties paremmat ehdotukset?