BumbleBee 800

Tänne kuvalliset projekti selostukset
Avatar
Act10nM4N
6WD
Viestit: 313
Liittynyt: 10 Joulu 2014 20:58
Mönkijä:: Can-Am Renegade 800
Paikkakunta: Utajärvi
Viesti:

Re: BumbleBee 800

Viesti Kirjoittaja Act10nM4N »

Jotain tullut tuusailtua. Kuvat on kivoja 8)

KEvyen levityksen suoritin ihan kierreholkittamalla, kuten edellisessä projektissa. Sorvi laulamaan ja hokkus pokkus tuli 16kpl holkkeja M10x1.25 kierteellä.
Niihin Tullin pultista 10.9 pultit joista sit ulommat pinnat. Holkit lujan kierreliiman kans tiukasti paikalleen, ja uudet pinnat samalla toimenpiteellä. 30mm levitys per napa. Ajoneuvon kokonaisleveys 124cm.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva



Syylärin nostoa varten vähän "puskuria" joka kiinnittyy vinssitelineen päälle , ja tukeutuu sit iskaritolppien ylätukiin.
Pikkuisen piti muovia kairata, että saa fiksun oloisen, eikä keulaylitystä tule.
Alumiinista koko hässäkkä , kun tuli otettua painon puoleen turpaan tuossa vinssi hommassa.
Ongelmallista tästä teki se että uunissa on sisämitat, ja osien teko piti liitoksien osalta suorittaa niin että ne voi uunittaa :biggrin:
Lopuksi kun syyläri on paikallaan ja letkutukset, tulee kehykseen pulteilla kiinni "suojalevy" johon verkko ja joka samalla vielä sitoo rakennelman ettei väänny salmiakille jos kolahtelee johonkin. Samalla tuli lokasuojien läpivientien kohdalle työvaloille kiinnityspisteet.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva


Takavinssin telineen modasin alkuperisestä vetokoukkutelineestä. Kuula pois, Puhallus, vinssin jalan kiinni hitsaus , alle Irroitettavan koukun huilu, ja sit pulverointi ja asennus. Vielä "ylätuet"jotka estää alastaipumisen ja vähän suojaa vinssiäkin. Erittäin shokeeraavan jutun huomasin kun vinssiä keskitin. Tuntui ettei sit millään mene silmän mukaan keskelle, vaikka mitta kertoi toisin!!. Jaa ne on naminamissa eri mittaiset vetarit takana :lol:
Kuva
Kuva
Kuva


Se variaattorin poistoputki täytynee vielä ratkaista . Edessä seuraavaksi letkutus, vinssin releiden asennus, virran vienti keulasta taakse. ym ym.
Hulluuden ja nerouden raja on häilyvä.....
Nero ei voi tietää olevansa hullu , mutta hullu voi olla tietämättään nero :biggrin:


Järjettömän ajatuksen muuntaminen todelliseksi on mahdollista siinä vaiheessa kun tarpeellisuus peittoaa hyödyttömyyden
Avatar
Act10nM4N
6WD
Viestit: 313
Liittynyt: 10 Joulu 2014 20:58
Mönkijä:: Can-Am Renegade 800
Paikkakunta: Utajärvi
Viesti:

Re: BumbleBee 800

Viesti Kirjoittaja Act10nM4N »

Romut paikallaan ja testilenkkiä heitetty.
Takavinssin rele ym mahtui taakse hyvin jänärin ja starttisolenoidin viereen. Eteen rele tuli vasemmalle puolelle runkoon airbox etualapuolelle.

NYt sit pitää mainostaa ihan tätä ajatusta joka on pyörinyt mielessä ja miettinyt siihen sovellusta.
MITÄ JOS edes joka toinen kaveri laittas mönkijäänsä yhden harmittoman liittimen ja vähän johtoa . Ja joka toisella ois mukanaan kaapelit joissa toisessa päässä kaapelikengät ja toisessa päässä samanlainen liitin. Tällöin onnistuisi antaa apuvirtaa sille joka sitä tarvitsee, tai ottaa virtaa muilta, kummin sen nyt haluaa ajatella. Tai joissakin tapauksissa kun talvi yllättää, ja jotkut ajelijat pitävät tarakalla sitä lisäakkua jotta virta ei lopu auratessa. Tämänkin onnistuu liittää kyseisellä liittimellä.
Monestihhan monessakin mönkijässä , jossa virranpuute yllättää, on akku yksinkertaisesti sellaisessa paikassa, että virran anto/otto on melekonen työmaa, puhumattakaan vinssinreleen sijainnista, jonka kautta hätätapauksessa voi päästä helpommalla. Useassa tapauksessa...
MITÄ JOS edes jollakin olisi tällainen ominaisuus. Noh, ainakin mulla on :biggrin:

Asensin siis itselleni tämän johtimen. Suoraan akkuun kiinni 16mm2 kaapelit kengillä ja toiseen päähän UMA connector liittimet. eli ns "Trukkipistoke"
Pistoke helppokäyttöiseen paikkaan, johon voi sit tökätä tarvittaessa joko lisäakun, ottaa virtaa joltakin muulta tai lisäakusta tai vastaavasti lainata kaverille.
Kaveriksi tein kaapelit pienillä mutta jykevillä hauenleuoilla , UMA liittimellä ja 1,3m kaapelia. Ei vie takapaksista paljoa tilaa ja joskus voi pelastaa.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva


JA sit koeajoa tosiaan heitetty, kaikki pelasi kuten pitikin. Huomasi tosin kasvaneen rengaskoon, kytkin kittiä huutaa ehdottomasti, muutama photo kylykeen.
Paljon tehty ja paljon tekemättä :lol: näihin kuviin ja tunnelmiin
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Harmittaa kun Raajärvi jäi osa ykkösen kohdalta kokematta , mut sit syksyllä tällä sinne iskettämään....
Hulluuden ja nerouden raja on häilyvä.....
Nero ei voi tietää olevansa hullu , mutta hullu voi olla tietämättään nero :biggrin:


Järjettömän ajatuksen muuntaminen todelliseksi on mahdollista siinä vaiheessa kun tarpeellisuus peittoaa hyödyttömyyden
Jussi
6WD
Viestit: 931
Liittynyt: 12 Helmi 2005 12:39
Mönkijä:: JD XUV 855d
Paikkakunta: Haukipudas

Re: BumbleBee 800

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Mulla on jontikassa tuo sama trukkiliitin johon laitetaan mettäkärryn vinssi kiinni.
John Deere XUV 855d + Country 330/t15 4WD
Avatar
Act10nM4N
6WD
Viestit: 313
Liittynyt: 10 Joulu 2014 20:58
Mönkijä:: Can-Am Renegade 800
Paikkakunta: Utajärvi
Viesti:

Re: BumbleBee 800

Viesti Kirjoittaja Act10nM4N »

Jussi kirjoitti:Mulla on jontikassa tuo sama trukkiliitin johon laitetaan mettäkärryn vinssi kiinni.
:wink: loistava käyttötarkoitus myös sille. Samasta liittimestä sähkö kun liikkuu molempiin suuntiin :biggrin:

Tilasin ebaystä tossa taannoin BRB angry bee tarrat. kuvastaa hyvin kulkineen lempinimeä :lol: sen verran aikuisellakin lapsettaa

Mut sit kysymyksiä???
Kumpaa varikittiä osaisi joku suositella? vai rakennetaanko "oma" testin perusteella. Epi vai Dalton?
Yhdet outti 500 mudder kitin painot löytys , vahvemmat rullat, jousethan sais irtaallaan , blaa blaa. ainahan sitä voi modailla
Varmaan sais uusia samalla yks suuntalaakeritkin, ikää niillä jo on ja vähän kertoo oireiltaan että ei rullaa ihan kevyesti. Kerta aukaistaan

Miten tuohon mittaristoon saa vaihdettua tuon tervehdystekstin? entisen omistajan nimi komeilee heti kärkeen siinä ja ilmoittaa huoltoa. Onko molemmat merkkitesterin vaativia ominaisuuksia?

Osaako joku kertoa sen "lyhyen" ykkösen tuotenumeroa, mistä mallista se löytyy jne?
Hulluuden ja nerouden raja on häilyvä.....
Nero ei voi tietää olevansa hullu , mutta hullu voi olla tietämättään nero :biggrin:


Järjettömän ajatuksen muuntaminen todelliseksi on mahdollista siinä vaiheessa kun tarpeellisuus peittoaa hyödyttömyyden
TKT
6WD
Viestit: 463
Liittynyt: 12 Huhti 2010 05:32
Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 dps -13
Paikkakunta: Mäntyharju

Re: BumbleBee 800

Viesti Kirjoittaja TKT »

Omassa 4satku outissa oli silloin joskus qsc:n kitti. Sitä sai säädettyä aika hyvin mutta suosittelen laittamaan suoraan vaikka cvtechin kytkimen. Ei maksa tolkuttomasti, toimii hyvin ja säädettyä painoilla ja jousilla eri käyttötarkoituksiin. Siinä ei pääse lautaset luistamaan ja pyörimään eritahtiin, niinkuin vakiossa... Vakiokytkimessä alkaa kartio antamaan myöten. Ja taakse sitten Stm-rullakakkonen, jos oikeen hyvän haluaa.

Tervehdystekstit taitaa olla huollon hommia... Metallisuojatut laakerit toimii hyvin, mutta ovat entiset alta aikayksikön. Joten herkästi rullaavat kumisuojatut kannattaa laittaa.
----Team Mönkijävarikko----
www.monkijavarikko.fi
Avatar
Act10nM4N
6WD
Viestit: 313
Liittynyt: 10 Joulu 2014 20:58
Mönkijä:: Can-Am Renegade 800
Paikkakunta: Utajärvi
Viesti:

Re: BumbleBee 800

Viesti Kirjoittaja Act10nM4N »

TKT kirjoitti:Metallisuojatut laakerit toimii hyvin, mutta ovat entiset alta aikayksikön. Joten herkästi rullaavat kumisuojatut kannattaa laittaa.
Tasanto hommia . Just illalla lukasin siitä yhdestä ketjusta :-"
Hulluuden ja nerouden raja on häilyvä.....
Nero ei voi tietää olevansa hullu , mutta hullu voi olla tietämättään nero :biggrin:


Järjettömän ajatuksen muuntaminen todelliseksi on mahdollista siinä vaiheessa kun tarpeellisuus peittoaa hyödyttömyyden
Avatar
Act10nM4N
6WD
Viestit: 313
Liittynyt: 10 Joulu 2014 20:58
Mönkijä:: Can-Am Renegade 800
Paikkakunta: Utajärvi
Viesti:

Re: BumbleBee 800

Viesti Kirjoittaja Act10nM4N »

Nyppäsin irti varikopan ja uutuuttaan paistoi kytkin ja vari , ja epäilyksen siemen tuotti satoa. Nihkeät oli yks suuntalaakerin laakerit. Tasannolta uudet ja väliaikasesti nippuun, että keksii mitä kittiä sinne laittaa. Remmin pesasin samalla ja puhdistin kaikki tydeemit.
Kuva
Kuva

Tosiaan sähkön säästämiseksi muina aikoina kuin pimeällä, nappasin eteen ne jo mainitsemani LED etuparkit ja taakse tein muutoksen valokytkentään kans. Option vilkut nyppäsin talteen kans ja tein tilalle alulevyt joissa varsi alkuperäiseen tukikehikkoon pulttikiinnityksellä. Niihin laitoin samat ledit mut punaisena parkkivaloiksi, ja otin pois orkkis valosta parkki osan. Se toimittaa nyt pelkkää jarruvalon virkaa.
Kuva
Kuva

Ja aiemmin mainitsemani "bumblebee" tarrat saapui. Lapsettaa joo, mut lapsetkin oli innoissaan :lol:
Kuva
Kuva


Taka tarakan kehitystyö sai kans alkunsa jokunen ilta sitten. Alumiinista tietenkin. Aluksi alkuperäiset raksikiinnitykset pois, jotka jatkojalostan muualle.
Tilalle alumiini nostot , ja niihin rekka. Lopullinen tulos oli taas pulverointiuunin koon vuoksi hieman sovellettu versio.
Tilapäisen matkustajan käsikahvat on irroitettavat , kierteellä olevat tupet, joissa nystyrät ja kumipinta. Tähän tarakkaan vielä jatkojalostan ne kiinnitysraksit päihin ja keskelle niin on kiinityspisteitä. Pulverit pintaan ja menoksi
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva


Takavinssin "henkselitkin" sain valmiiksi, ja nyt on enää naruja vaille jahka postipoika ne kiikuttaa kotiin.
Kuva

Ja sit se syylärin suoja..... Tein kaikkeni minkä voin näillä vehkeillä ja tämmönen siitä tuli. Jätän tämän tähän näin :roll:
Viimeisessä kuvassa näkyy hyvin se , kun poistin alkuperäiset pitkän valon umpiot. Näytti niin suojattomilta ja rikkoutumis alttiilta systeemiltä , että nyppäsin ne talteen. Tilalle teen kans mustat peitelevyt ruuvikiinnityksellä.
Tämän 120w kuluttaneen valon lähteen tilalle laitan talveksi sit jo aiemmassa projektissa olleen Lazer ST-8 valopaneelin, joka nyppää vaan 86w, mutta on sit reilusti kirkkaampi kun nuo orkkikset.
Kuva
Kuva
Kuva

Pohjapanssarin asensin kans, kohta päästään iskettään vehjettä ajoalueille.


Ei kukaan muistais minkä väriset jouset EPI käyttää sport utility sarjassa tämmöseen reneen? Tai miksei vaikka mudder kitissä?
Hulluuden ja nerouden raja on häilyvä.....
Nero ei voi tietää olevansa hullu , mutta hullu voi olla tietämättään nero :biggrin:


Järjettömän ajatuksen muuntaminen todelliseksi on mahdollista siinä vaiheessa kun tarpeellisuus peittoaa hyödyttömyyden
Avatar
Act10nM4N
6WD
Viestit: 313
Liittynyt: 10 Joulu 2014 20:58
Mönkijä:: Can-Am Renegade 800
Paikkakunta: Utajärvi
Viesti:

Re: BumbleBee 800

Viesti Kirjoittaja Act10nM4N »

Tein sitten päätöksen varin suhteen.
Alkutilanne oli siis kytkentökierrokset 1800rpm , vetokierrokset 7000rpm. Tämä siis 28" renkailla.
Nappasin Epin jousen ykköseen valkoisen , ja kakkoseen punaisen. Kuudesta painosta kolme 500 mudderin painoja. oli gramman kevyemmät ku orkkikset.
Näillä eväillä kytkentäkierrokset 2100rpm , vetokierrokset 7300rpm. Korkeammalle sais mennä, mut se sit kun saa parempia osia.
Suunnitelmissa ostaa STM kakkosvari , ja joko stm , qsc tai cv-tech ykkönen. Tulevaisuudessa siis.....

Jousien vaihto kuitenkin vähän palautti menetettyjä menohaluja. Samalla uusiin ne laakerit ykssuuntalaakeriin. Nyt menee pykälät siististi päälle, ei yritä ryömittää enää.

Jos jollakulla on myytävänä kyseisiä kytkimiä/vareja käytettynä , saa tarjota.
Hulluuden ja nerouden raja on häilyvä.....
Nero ei voi tietää olevansa hullu , mutta hullu voi olla tietämättään nero :biggrin:


Järjettömän ajatuksen muuntaminen todelliseksi on mahdollista siinä vaiheessa kun tarpeellisuus peittoaa hyödyttömyyden
Avatar
TATOU4S
6WD
Viestit: 481
Liittynyt: 28 Helmi 2013 10:03
Mönkijä:: Yamaha Grizzly 550 eps +tatou

Re: BumbleBee 800

Viesti Kirjoittaja TATOU4S »

Oot kyllä komean kamppeen väsänny.

Mulla on kaikissa vehkeissä punaiset trukkiliittimet. Eivät käy harmaiden kans ristiin. Tiiä sit kummat on yleisemmin käytössä.
Avatar
Act10nM4N
6WD
Viestit: 313
Liittynyt: 10 Joulu 2014 20:58
Mönkijä:: Can-Am Renegade 800
Paikkakunta: Utajärvi
Viesti:

Re: BumbleBee 800

Viesti Kirjoittaja Act10nM4N »

TATOU4S kirjoitti:Oot kyllä komean kamppeen väsänny.
Kiitosta vaan.

Kertokaas kokemuksia, ei mututietoa noista vareista.
Stm edustaa ilmeisesti parasta a ryhmää kakkosvareista.
Miten sit nuo ykköset.
Qsc kehutaan mut hankala saaha varaosia?
Cv tech hycä varaosa saanti?
Miten sit tuo Stm ykkönen. Eikö sen luulis pelaavan saman valmistajan kakkosen kans hyvin yhteen?
Hulluuden ja nerouden raja on häilyvä.....
Nero ei voi tietää olevansa hullu , mutta hullu voi olla tietämättään nero :biggrin:


Järjettömän ajatuksen muuntaminen todelliseksi on mahdollista siinä vaiheessa kun tarpeellisuus peittoaa hyödyttömyyden
pikku2
4WD
Viestit: 132
Liittynyt: 19 Tammi 2012 16:37
Mönkijä:: G2
Paikkakunta: Alavieska

Re: BumbleBee 800

Viesti Kirjoittaja pikku2 »

Mitä kustansi osat yksisuuntalaakeriin? Mulla meinaa kans 5-satku g2:ssa jäädä vetoa päälle. Siinä on muuten se kyselemäsi alennussarja vaihdelaatikossa ja variattorissa on Daltonin jousikitti. Välityksissä on ero vakioon, mutta ei se pärjää hitaalle äLLälle...
Avatar
Act10nM4N
6WD
Viestit: 313
Liittynyt: 10 Joulu 2014 20:58
Mönkijä:: Can-Am Renegade 800
Paikkakunta: Utajärvi
Viesti:

Re: BumbleBee 800

Viesti Kirjoittaja Act10nM4N »

pikku2 kirjoitti:Mitä kustansi osat yksisuuntalaakeriin? Mulla meinaa kans 5-satku g2:ssa jäädä vetoa päälle. Siinä on muuten se kyselemäsi alennussarja vaihdelaatikossa ja variattorissa on Daltonin jousikitti. Välityksissä on ero vakioon, mutta ei se pärjää hitaalle äLLälle...
40€ tasannolta oulusta.
Hulluuden ja nerouden raja on häilyvä.....
Nero ei voi tietää olevansa hullu , mutta hullu voi olla tietämättään nero :biggrin:


Järjettömän ajatuksen muuntaminen todelliseksi on mahdollista siinä vaiheessa kun tarpeellisuus peittoaa hyödyttömyyden
Avatar
Act10nM4N
6WD
Viestit: 313
Liittynyt: 10 Joulu 2014 20:58
Mönkijä:: Can-Am Renegade 800
Paikkakunta: Utajärvi
Viesti:

Re: BumbleBee 800

Viesti Kirjoittaja Act10nM4N »

Käytiin tuossa juhannuksen aikaan koeponnistaan kone työn ja huvin merkeissä.
Fiilikset muutoksista ja tarvittavista lisä muutoksista:

Kytkimeen tein sellaisen lisämuutoksen, että kevensin alkuperäiset painot 29grammaisiksi 3kpl ja 3kpl 30g. Ykkösessä siis se epin valkoinen jousi ja kakkosessa punainen.
Nyt kytkentä kierrokset uudella remmillä sen 2250 , ja vetokierrokset hitaalla puolen 7950rpm ja isolla puolen 7800rpm. Näillä kone heräs oikeasti henkiin , huipputeho kun sijaitsee penkkilapun mukaan noilla huitteilla.
Nämä siis kovalla pinnalla takaveto päällä. Nelivetopäällä rauhottuu hitaan puolen kierrokset , nopealla pysytään suht samassa. Kuntassa ei hidastumisen merkkejä tai hyytymisen merkkejä. Toistaiseksi saa kelvata tää.

Kone pelasi hyvin lukuunottamatta yhtä erittäin oleellista vastoinkäymistä. Powercommander kuoli :cry: Pikku ajelun jälkeen seuraavana aamuna ei käyntiin ei millään.
Ja yhtäkkiä PAM--> käyntiin. Mönkkä kärryyn, ja työmaalle tekemään riistapeltoa. Paikan päällä ei käyntiin taas millään. Pienen tutkiskelun jälkeen ei PC syttynyt virtoja ei ollenkaan.
Laite irti ja vehje pelasi. No seoksethan siellä oli sit ihan päin ********* mutta saipahan käyntiin ja pelaamaan.
Kyllä huomasi että pc puuttui välistä , kaasuun vastaavuus laski todella rajusti ja tyhjäkäynnillä ja isolla kaasulla vedoilla kävi meleko paksulla.


Pelto saatiin kynnettyä loppujen kopuksi vaikka ongelmaksi meinasi muodostua ite kyntäminen/maan kääntäminen. Meillä oli hevosen perään tarkoitettu sänkiaura, jonka maahan pureminen ei oikein luonnistunut, oli kuntta sen verran kovettunut päältä. Loppujen lopuksi pelto muokattiin sitten bumblebeellä . Kova oli työ, 3 kuskia kädet hellänänä , mut käänty se maa 8)
Etujarrulla hillitsemistä ja takaveto päällä kuovitusta ristiin rastiin niin kauan että maa aines oli noin 25cm matkalta käännetty ja rikottu. Lopuksi karhilla jyrräys perään.

Pari kuvaa ja videota toimenpiteestä.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
https://aijaa.com/ZGuD0B
https://aijaa.com/noZbcd
https://aijaa.com/eGnKgL



Soramontulla sit käytiin vesileikkejä leikkimässä. Piti testata samalla koneen tiiviys. Sieltähän paljastui sit seuraav kohde, niinkuin projektin aikana on jo ilmi tullut ongelma kohta.
Variaattorin poisto putki. Alkuperäinen ei vain pidä vettä. Tai siis pitäähän se sen aikaa, kun on kierroksia ja veto päällä. Mut uittoleikin aikana tuli sit puolenvaihdon aikana osuttua sammutusnappiin, ja kone sammui veteen. Ylös kuitenkin omin avuin.
Toinen uittolenkki vahvisti asian. Vaikka kone ei sammunut, kastui remmi hieman. Eli snorkkelin vaatii

Kuva
https://aijaa.com/pzEgjX
https://aijaa.com/sGjfUE



Sit käytiin vielä vähän mutaleikkejä leikkimässä. Sehän on aina mukavaa, vettä tuli välillä ku esterin ****** mut ei paljon vaikuttanut tunnelmaan kun muutenkin oli jo kypärän sisältäkin paskassa. Kyllä se bumblebee TARVII kaarilevikkeet. ei siitä pääse mihinkään. 1 Mieskin meinas olla siinä pisteessä että kohta ois vinssillä pitäny pois vetää, mut kovat työn jälkeen saatiin sekin irti sieltä.

Kuva
Kuva
https://aijaa.com/aIxOVJ
https://aijaa.com/Py1a9d
https://aijaa.com/nePlBf


Väen vängällä se tulee eteen että miinuksia tuli ampparille , mutta plussia vastapainoksi :-X
Ojien ylitys rauhottui käsittämättömän paljon, kun akun siirsi eteen, ja suuremman akun vielä. Painoa sai vähän etuakselillekkin, ei kiikkaillut niin helposti.
Mutta se etu lukko..... voi voi. Pysähtymisen jälkeen tolkuttoman pitkä kytkentäaika sillä yhdellä renkaalla, sen verran pitkä että yleensä sitten oli jo kaivanut sen verran syvälle että ei enää yli päässyt vaikka eturenkaat oli jo penkan paremmalla puolen. Suolla se meni kivasti kun anto happea koneeseen, kyllä siellä pyörii ja vetää ihan ok.

Ensin arvelutti se vinssien koko , kun tuli vahingossa vähän liian isot. No ei ne sit isot ollutkaan loppujen lopuksi. Ei paljoa kyykkäilly ja tuli sukkana perässä vaikka syvältäkin välissä vinssailtiin, ja hyvä puoli on se että puolan koko on iso, jää narulle tilaa. Ei kerää siihen pesän ympärille samallalailla paskaa ku vastaavat pienemmät.

Ja vekottimen keveys oli ihan iloksi , meikän lihaksikkaalle vartalolle :lol:
Voimaa tuntuis olevan ilman commanderiakin ihan ajoihin tarpeeksi, mutta koneen eliniän pitkittämiseksi ja kanssa ajelijoiden häkämyrkytyksen välttämiseksi täytyyse puoli saaha kondikseen äkkiä. Jos ei tuota pc saada kuntoon, täytyy uus tilata. ONNEKSI sain kartat talteen boksista.

Renegaden avonaisuus pelotti vähän aluksi, että minkälainen paskakasa se on ajojen jälkeen, mutta täytyy sanoa että yks uitto montulla ja loput kun huuhteli kotona niin puhdasta tuli.
Panssaria kavensin edestä ja takaa, ei kuitenkaan ihan olemattomaksi. Ei kerännyt sekään ihan hirveästi kunttaa kyytiin.


Loput paperille mitä pitää tehdä:

Powercommander kuntoon tai uus tilalle!
Torqmasters lukko keulaan,ehdottomasti!
Varin poiston snorkkelointi,ehdottomasti!
Kaarilevikkeet, suositeltava,ei pakollinen
TU-Box asennus niin ei tarvi romuja taskussa kuljettaa
Aurauksien tarkistus, oli meleko levoton ajaa 100 vauhdissa
Hulluuden ja nerouden raja on häilyvä.....
Nero ei voi tietää olevansa hullu , mutta hullu voi olla tietämättään nero :biggrin:


Järjettömän ajatuksen muuntaminen todelliseksi on mahdollista siinä vaiheessa kun tarpeellisuus peittoaa hyödyttömyyden
Avatar
ViiMax
Tracks
Viestit: 4448
Liittynyt: 13 Helmi 2011 13:10
Mönkijä:: Sp 500
Paikkakunta: Nurmijärvi & P-Karjala

Re: BumbleBee 800

Viesti Kirjoittaja ViiMax »

Jos meinaat sen lukon tohon keulaan laittaa niin tulee sitten ohjauksesta stanan raskas.. Siis oikeasti :wink:
Avatar
Act10nM4N
6WD
Viestit: 313
Liittynyt: 10 Joulu 2014 20:58
Mönkijä:: Can-Am Renegade 800
Paikkakunta: Utajärvi
Viesti:

Re: BumbleBee 800

Viesti Kirjoittaja Act10nM4N »

ViiMax kirjoitti:Jos meinaat sen lukon tohon keulaan laittaa niin tulee sitten ohjauksesta stanan raskas.. Siis oikeasti :wink:
elämä on. Ei tommosta vajaavetoista kuitenkaan kestä :roll: Just se pahin paikka kun on edessä niin siellä ei kestä sutasta. Syödään sitä perkeleen puuroa :biggrin:
Hulluuden ja nerouden raja on häilyvä.....
Nero ei voi tietää olevansa hullu , mutta hullu voi olla tietämättään nero :biggrin:


Järjettömän ajatuksen muuntaminen todelliseksi on mahdollista siinä vaiheessa kun tarpeellisuus peittoaa hyödyttömyyden
Vastaa Viestiin