+50 000 km mittarissa, kot-kot
Re: +50 000 km mittarissa, kot-kot
Ongelmia otsikon vaihtamisessa??
Tunsit minut aikaisemmin nicillä "MikaR"
- cotcot
- Moderaattori
- Viestit: 2917
- Liittynyt: 26 Loka 2010 18:02
- Mönkijä:: Cänäm 400 -10 l7e
- Paikkakunta: Hanimaa
Re: +50 000 km mittarissa, kot-kot
Ei ole mutta jos nyt vielä on jäännyt epäselväksi niin meillä foorumia ylläpitävällä porukallakin on muutakin elämää kuin tämä foorumi ja täälläkin kun käydään niin välttämättä ei 100% jokainen asia heti osu silmään.
Re: +50 000 km mittarissa, kot-kot
Voisko tämän tarinan vaihtaa "projektit" osioon?
Kö ku on tulossa vaihdelaatikon lyhyen puolen rassausta.
Vuosimallin 2015 rattaitten vaihto projekti, tähän vanhaan 2008 laatikkoon.
Mika
Kö ku on tulossa vaihdelaatikon lyhyen puolen rassausta.
Vuosimallin 2015 rattaitten vaihto projekti, tähän vanhaan 2008 laatikkoon.
Mika
Viimeksi muokannut Pappi, 02 Tammi 2017 07:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Siirretty. Kerro miten projekti etenee...
Syy: Siirretty. Kerro miten projekti etenee...
Tunsit minut aikaisemmin nicillä "MikaR"
Re: +50 000 km mittarissa, kot-kot
Jehna, soli taas etuvetarin sisemmässä suojakumissa reikä.
Notta tiedossa oli että kohta taas on ja varaosa oli valmiina hyllyssä.

Vaan ei meinannu saaha millään takaisin etuperään keppiä. Syy: liian iso asennustyökalu eli leka, kun moksin ruuvipenkissä murrosta takaisin akselille
Ratkaisu oli tremeli jolla hioin akselinpään booreja pienemmäksi.
On se vaan kumma että vetoakselit on niin pehmyttä rautaa, että menee lyttyyn kun vähän voimaa käyttää
Jotain positiivista: että oli plussan puolella keli, kun tuossa pihalla ähräsin vetoakselin asennus jumppaa.

Mika
Notta tiedossa oli että kohta taas on ja varaosa oli valmiina hyllyssä.
Vaan ei meinannu saaha millään takaisin etuperään keppiä. Syy: liian iso asennustyökalu eli leka, kun moksin ruuvipenkissä murrosta takaisin akselille

Ratkaisu oli tremeli jolla hioin akselinpään booreja pienemmäksi.
On se vaan kumma että vetoakselit on niin pehmyttä rautaa, että menee lyttyyn kun vähän voimaa käyttää

Jotain positiivista: että oli plussan puolella keli, kun tuossa pihalla ähräsin vetoakselin asennus jumppaa.
Mika
Tunsit minut aikaisemmin nicillä "MikaR"
Re: +50 000 km mittarissa, kot-kot
Minne oli Mika kadottanut kuvat 

John Deere XUV 855d + Country 330/t15 4WD
Re: +50 000 km mittarissa, kot-kot
Son kookkelin vika, mun mielestä.
Firefoksi ei edes avaa linkkiä. Kromi ja ooppera avaa uuteen välilehteen, valitsemalla hiirulaisen oikeasta nappulasta.
Mika
Firefoksi ei edes avaa linkkiä. Kromi ja ooppera avaa uuteen välilehteen, valitsemalla hiirulaisen oikeasta nappulasta.
Mika
Tunsit minut aikaisemmin nicillä "MikaR"
Re: +50 000 km mittarissa, kot-kot
Son nyt vaihe aski vaihettu. Piti tulla välisä sissään hellettä pakkoon
Soli vähä kinkkine tappaus, ku enn ottanu mottia irti rungosta.
Kuviaki ottiin ja teen vanhastaki extra lyhyen ja siitäki sitte otan kuvia.
Tämä siis ens talavena ku ei oo mittää muuta puuha.
Mika

Soli vähä kinkkine tappaus, ku enn ottanu mottia irti rungosta.
Kuviaki ottiin ja teen vanhastaki extra lyhyen ja siitäki sitte otan kuvia.
Tämä siis ens talavena ku ei oo mittää muuta puuha.
Mika
Tunsit minut aikaisemmin nicillä "MikaR"
Re: +50 000 km mittarissa, kot-kot
Sen verran kokkeilin, jotta lyhyt on ny semmone että 4km/h oli alin ja 67km/h rajoitinta vasten kuluki. Ja ratio kuulu vielä 80km/h vauhisa. Miinuksena ku ei ennää ossaa äänenperusteella tietää vauhtia, vaa pittää kattua mittarista 
Mika

Mika
Tunsit minut aikaisemmin nicillä "MikaR"
Re: +60 000 km mittarissa, kot-kot
Nonii. Tulipa sitten kokeiltua Bronkon vetonivelen suojakumea.
8.5€ versus 59€ originaali.
ATC sanoi jotta jätä väliin, en uskonut. Olisi pitänyt totella mutta kun oli ostettuna valmiiksi, piti kokeilla
3200 kilsaa ja 85 tuntia kesti, kun originaalilla ajaa 15000km/ 230h.
Repesi laikkojen juuresta, kun orginaali kuluu puhki laikkojen kohdatessa.
Sitten välähti jotta kokeilisi ulompaa suojakumea, niitähän ei ole tarvinnut vaihtaa ja ovat vielä ehiät.
Tilaukseen meni kun ei ollut hyllyssä. Tämänkin hinta Ovh 59€. (Sisältää kumen, lemmarit, rasvapussukan ja sokan)
Vaihto meni rutiinilla (7kpl vaihtoa) mutta paksunpään lemmari oli liian iso.
Tallista löytyy SKF VKN 400 lemmarin kiristin työkalu jolla sain homman hoidettua.
Vähän hassun näköiset kun pienin laikka on "nurinpäin" kääntynyt, mutta jos toimii niin aivan sama miltä näyttää
Edelleen hymyssä suin etiäpäin
Mika
8.5€ versus 59€ originaali.
ATC sanoi jotta jätä väliin, en uskonut. Olisi pitänyt totella mutta kun oli ostettuna valmiiksi, piti kokeilla

3200 kilsaa ja 85 tuntia kesti, kun originaalilla ajaa 15000km/ 230h.
Repesi laikkojen juuresta, kun orginaali kuluu puhki laikkojen kohdatessa.
Sitten välähti jotta kokeilisi ulompaa suojakumea, niitähän ei ole tarvinnut vaihtaa ja ovat vielä ehiät.
Tilaukseen meni kun ei ollut hyllyssä. Tämänkin hinta Ovh 59€. (Sisältää kumen, lemmarit, rasvapussukan ja sokan)
Vaihto meni rutiinilla (7kpl vaihtoa) mutta paksunpään lemmari oli liian iso.
Tallista löytyy SKF VKN 400 lemmarin kiristin työkalu jolla sain homman hoidettua.
Vähän hassun näköiset kun pienin laikka on "nurinpäin" kääntynyt, mutta jos toimii niin aivan sama miltä näyttää

Edelleen hymyssä suin etiäpäin

Mika
Tunsit minut aikaisemmin nicillä "MikaR"