
Tuommonen katumönkkäri tuli tosiaan ostettua, alunperin sillä ajatuksella että tuosta revitään takahaarukka huit mäkkylään ja hitsataan VFR 750:n ykspuolswingi tilalle josta syystä kone ei ole kovinkaan nätissä kunnossa kun piti halpa saada, vehjettä hakiessahan sitten kävi tosiaan niin että selvisikin laitteen olevan kilvissä joten siitä se ajatus sitten lähti...





Mönkkärin edukkaaseen hintaan toimi päätekijänä tosiaan se että se oli edellisellä omistajalla kesken ajon leimahtanut tuleen paskan kaasarin tulviessa aivan vieressä menevälle pakoputkelle. Alustavien tutkimusten valossa vauriot näyttäisivät rajoittuvan pääjohtosarjaan sekä CDI-boksiin, joskin jäljestämainittu saattaa edelleen toimia, katsotaan... Kauppahintaan kuului myös aivan bränd nyy keihinin kaasari kiihdytyspumpulla sekä uudet vaijerit ja adapterikurkku joten se puoli on jo hoidossa.

Valomaskin ensimmäisestä maalikerroksesta tulikin sitten hiontaväri kun mustasta näkyy kaikki vanhat synnit vaikka yritin kuussataseen asti tasottaa. Uusiks ja todennäköisesti lopputulos viimeistellään SFT-grafiikoin (taikka jollain halvemmalla vastaavalla)

Tuo tankin päälle tuleva välipaneeli puuttuu eikä sitä näytä mistään oikeen saavankaan muttei näyttäisi olevan kovin kummoinen laatta vääntää vaikka invapellistä, sitä pitäisi itseasiassa löytyä jostain varastosta valmiiksi.
Tuo tankki on kyllä naurettavan pieni, pitää varmaan väsätä tohon tarakkaboksi jonne saa piiloon toisen isomman ja sit vaan vaihtohana johkin...