Isokissa

Tänne kuvalliset projekti selostukset
Avatar
frosty
Tracks
Viestit: 1015
Liittynyt: 27 Huhti 2006 22:46
Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Paikkakunta: Lahti

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja frosty »

Tuli Cattiinkin joulupukilta keveämpää hiilikuituista vaimenninta. Väkerreltävä se paikalleen tässä lähipäivinä niin pääsee eroon tukkoisesta ja ruosteisesta alkuperäisestä vaimentimesta.
Iskarijumppaakin on tiedossa kun Scramblerin iskarirempasta jää yhdet Foxin standard podiumit ylimääräiseksi, joiden mitta sattuu passaamaan Catin takaiskareiden kanssa. Jouset on vaan otettava Catin originaaleista kun pollen jousi on liian pehmeä.

Kuva
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
Avatar
frosty
Tracks
Viestit: 1015
Liittynyt: 27 Huhti 2006 22:46
Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Paikkakunta: Lahti

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja frosty »

Catin ohjaustanko vaihtui pienemmälle kuskille sopivampaan matalaan ja kapeaan versioon Pollen Scramblerista. Samalla tuli laitettua kahvojen ja peukalon lämmittimet paikalleen.

Kuva
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
Avatar
frosty
Tracks
Viestit: 1015
Liittynyt: 27 Huhti 2006 22:46
Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Paikkakunta: Lahti

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja frosty »

Tämä korona-pysykotona teema aiheuttaa kaikenlaista toimintaa kotosalla. Tänään se oli Catin äänenvaimenninprokkis.
Hengittävyyden parantelua katin poistumisen myötä ja huomattavasti kevyempi kuin alkuperäinen. Tarkalleen 4,23kg kevyempi.
Todistusaineistoa kuvien muodossa.

Kuva

Kuva

Kuva
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
magilainen
2WD
Viestit: 49
Liittynyt: 25 Maalis 2020 14:34
Mönkijä:: Polaris predator 500

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja magilainen »

Varsin hyvä laihdutuskuuri 8)
Muutuiko äänet kuinka radikaalisti?
Vanhassa vara parempi
Avatar
frosty
Tracks
Viestit: 1015
Liittynyt: 27 Huhti 2006 22:46
Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Paikkakunta: Lahti

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja frosty »

Kyllä ne muuttu ihan erilaisiksi. Kovempi ääni mutta huomattavasti matalempi. Aika näyttää onko liian kova.
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
magilainen
2WD
Viestit: 49
Liittynyt: 25 Maalis 2020 14:34
Mönkijä:: Polaris predator 500

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja magilainen »

olikos tuossa uudessa vaimentajassa mitään kuristinta päässä millä saa leikattua vähän kovimpia säveliä vai ihan suora pilli?
Vanhassa vara parempi
Avatar
frosty
Tracks
Viestit: 1015
Liittynyt: 27 Huhti 2006 22:46
Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Paikkakunta: Lahti

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja frosty »

Suora pilli. Hivenen putkistoa pienempi halkasijaltaan.
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
Avatar
frosty
Tracks
Viestit: 1015
Liittynyt: 27 Huhti 2006 22:46
Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Paikkakunta: Lahti

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja frosty »

Yllättävän paljon piristy tällä vaimentimen vaihdolla. Kaasuun reagointi on terävempää.
Johtunee varmaan siitä että alkuperäisessä vaimentimessa on katalysaattori jonka läpi kaikki pakokaasu kulkee.
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
magilainen
2WD
Viestit: 49
Liittynyt: 25 Maalis 2020 14:34
Mönkijä:: Polaris predator 500

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja magilainen »

On varmasti vaikutusta ja uskosin lämpöjenkin laskevan tuon kissan poiston myötä :twisted:
Vanhassa vara parempi
Avatar
frosty
Tracks
Viestit: 1015
Liittynyt: 27 Huhti 2006 22:46
Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Paikkakunta: Lahti

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja frosty »

Cattikuskistakin tarttu treeneistä yksi kuva talteen.

Kuva
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
Avatar
frosty
Tracks
Viestit: 1015
Liittynyt: 27 Huhti 2006 22:46
Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Paikkakunta: Lahti

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja frosty »

Otettiin Catillekin pieni ääninäytelähtö uudella vaimentimella. Scramblerinpapatus vähän häiritsee taustalla.

Kuva
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
Avatar
frosty
Tracks
Viestit: 1015
Liittynyt: 27 Huhti 2006 22:46
Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Paikkakunta: Lahti

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja frosty »

Catissa oli kasattaessa joku laittanut takajarrun letkun kulkemaan väärää kautta sillä seurauksella että se jäi hypyssä puristuksiin tukivarren ja rungon väliin ja alkoi vuotamaan.

Siinä on semmonen omituinen systeemi että molemmilla käsillä on jarrukahva ja myös jalalla poljin, eli kolme eri jarrua. Normaalit jarrut jotka ottaa kaikkiin pyöriin, sekä oikean käden kahva joka otti vaan toiseen takapyörään ihan omalla satulalla. Eli takana oli kolme satulaakin. Poistin ton oikean käden jarrun letkuineen ja satuloineen ja korjasin sillä letkulla samalla sen puristuneen letkun normi takajarruilta. Samalla säästyi vähän painoakin.
Kuvia en tietenkään tajunnut ottaa.
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
Avatar
frosty
Tracks
Viestit: 1015
Liittynyt: 27 Huhti 2006 22:46
Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Paikkakunta: Lahti

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja frosty »

Laitetaas välillä tästä muutama ajokuvakin treeneistä Cross County tyyppiseltä radalta.

Kuva

Kuva

Kuva
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
Tapsu
Noppeli
Viestit: 5
Liittynyt: 18 Kesä 2018 22:37

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja Tapsu »

Hei. Millä olet ohittanut nopeudenrajoittimen? Hieno catti on kyllä.
Vastaa Viestiin