Valmistumispäivät jouluun mennessä rullaavaksi vähän meni miten meni - Mutta tänään se sitten koitti...
Rojekti oli melkein kuukauden ihan pois rakentelusta ihan motivaation vuoksi kun takahaarukan laakeriputkea en saanut aikaiseksi sorvauttaa. Noh, viime torstaina otin itteeni niskasta kiinni ja muutamat tunnit kaverin pajalla meni ja laakeriputki rasvanippoineen oli valmis! Sen seuraavana päivänä hitsasin takahaarukkaan kiinni. Takahaarukasta tuli todella hyvä, vain milli heittoa taka-akselin päistä mitattuna keulanohjausputkeen eli TODELLA vähän.

Sen jälkeen takaiskarin portaaton säätöpalikka systeemi takahaarukkaan kiinni. On muuten kätevää säätää iskunvaimennus mieluiseksi


väliaikakatsaus runko rullaavana, iskari kaikista pehmeimmillään. Tuohon kun meni päälle istumaan, takahaarukan kulma muuttuu juuri sopivaksi ketjujen kannalta.

seuraavaksi kun kaikki osat oli pultattu runkoon kiinni, tämäpäivä menikin sähköjä laitellessa ja näiltä näyttäävät. järeällä silikonikaapelilla akulta solenoidille ja startille piuhat. Ei sula. Jännitteensäädin meni paskaksi kun tiputin sen lattialle, akulle latausvirta 17-18v ja ajovaloille tuleva virta n. 8.5v. Pitää laittaa uusi tilaukseen


Ei tässä oikeen osaa kirjotella enempää, testiajot meni hyvin, moottorissa 5 eri öljylaatua, ei jarruja, sammutus johtoja runkoon taktiikalla, eikä myöskään penkkiä... Kaiken lisäksi, kun ekaa kertaa 8 kuukauteen tätä starttasin, starttia kerkesin pyörittää noin kolme sekunttia ja kone hörähti käyntiin kuin ajosta tulleena. Se on tämä luotettava kiinanlaatu


Jotain kuvia

Joku tilannekuva ennen koeajoja

Vielähän tässä on siistittävää ja rakenneltavaa , mutta nyt ollaan jo voiton puolella kun ajotkin ajettu! seuraavia päivityksiä kun jarrut, takakate ja muut viat saatu pois ja vehje ns. valmis ellei maalauksia oteta huomioon. Kuitenkin nyt olisi kiva saada kommenttia!