650 XMR
-
- 6WD
- Viestit: 799
- Liittynyt: 21 Tammi 2013 17:25
- Mönkijä:: Outlander 500 dps T3 -15
- Paikkakunta: oulainen
Re: 650 XMR
Ota se vakkaaja pois kokonaan niin on palijo mukavempi ajella. Eihän sillä tosin enää kovin lujaa voi ajella mutkiin mutta omasta mielestä ainaki itellä tuli maastoajosta paljo miellyttävämpää kun ei perä enää pompi joka kannon ja mättään kohalla.
Mulla on muuten käyny lämmittimien katkasian muoveille samalla tavalla. Ja vakkaajaanki vaihettiin romuja takkuuseen. Näitähän vois kohta ruveta kutsuun tyyppivioiksi.
Mulla on muuten käyny lämmittimien katkasian muoveille samalla tavalla. Ja vakkaajaanki vaihettiin romuja takkuuseen. Näitähän vois kohta ruveta kutsuun tyyppivioiksi.
□■
- zinqers
- 3WD
- Viestit: 97
- Liittynyt: 13 Helmi 2011 17:01
- Mönkijä:: Outi
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa, NURMOO
Re: 650 XMR
Hei! Itseäki kiinnostaa kovasti juuri tu 650 xmr. Mahtaa olla hyvä kampe? Ainaki todella hyvännäkööne
Vetojakin mahtaa olla aivan sopivasti?

Vetojakin mahtaa olla aivan sopivasti?
WestCoastATV
Can-Am Outlander 1000XXC
@kannasto
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCvGPjz ... subscriber
Can-Am Outlander 1000XXC
@kannasto
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCvGPjz ... subscriber
Re: 650 XMR
Kovasti on hankirallia ajettu, mutta välillä oon värkkäilykkin.
Puskulevyssä on alkutalven ollut monenlaista päätylevypatenttia, muovista/ vaneria ja ne on ollu semmosia 7,5 min. tehtyjä. Nyt kerkesin tekemään jo raudastaki yhden version, mutta vielä pitäs koittaa jalostaa paremmaksi. Siihen meni aikaa jo semmonen 20 min.



Tuota rajotintappia pitää vielä siirtää ja RHS-putkia keventää ylhäältä, ku ei meinaa pysyä aina pääty maata vasten.
Alumiiniset tukivarsiensuojat hommasin kans. Löyty foorumin kautta käytettynä.

Asennus kävi näppärästi ja passas hyvin paikoilleen, niinku alkuperäisvarusteissa aina.



Ja siinä vielä kasattuna.

Ennen "uimakauden" alkua pitäs muistaa tarkastaa snorkkeliputket, ettei vaan oo sulannut reikää. On tullu ajettua niin paljo umpihangesa kaasupohjassa...
Puskulevyssä on alkutalven ollut monenlaista päätylevypatenttia, muovista/ vaneria ja ne on ollu semmosia 7,5 min. tehtyjä. Nyt kerkesin tekemään jo raudastaki yhden version, mutta vielä pitäs koittaa jalostaa paremmaksi. Siihen meni aikaa jo semmonen 20 min.




Tuota rajotintappia pitää vielä siirtää ja RHS-putkia keventää ylhäältä, ku ei meinaa pysyä aina pääty maata vasten.
Alumiiniset tukivarsiensuojat hommasin kans. Löyty foorumin kautta käytettynä.

Asennus kävi näppärästi ja passas hyvin paikoilleen, niinku alkuperäisvarusteissa aina.



Ja siinä vielä kasattuna.

Ennen "uimakauden" alkua pitäs muistaa tarkastaa snorkkeliputket, ettei vaan oo sulannut reikää. On tullu ajettua niin paljo umpihangesa kaasupohjassa...
- soulost
- 6WD
- Viestit: 416
- Liittynyt: 01 Maalis 2010 21:02
- Mönkijä:: Can Am Outlander 840BB XMR
- Paikkakunta: Mäntyharju
Re: 650 XMR
Minulla on jo kahdessa aurassa ollut tälläinen patentti. Eli kulmarauta hitsattuna päätyyn + tukilevy. Niihin reikä ja plootu makaamaan kulmaraudan päälle, tukiraudasta ja plootusta reikä läpi pultti keskelle. Tuolla patentilla myötäilee maastoa eikä aiheuta vaaratilannetta, jos levy esim. 40km/h vauhdista tökkää johonkin.
https://plus.google.com/photos/10128887 ... 7504398523



https://plus.google.com/photos/10128887 ... 7504398523



Team MönkijäVarikko
- 2013 Can Am Outlander XMR 650>840BB G2 alias "Mörkö"
- 2011 Can Am Outlander 400
- 2006 Arctic Cat 400
http://www.youtube.com/jabe84
Mäntyharju - Se oikea paikka elää ja harrastaa http://www.mantyharju.fi
- 2013 Can Am Outlander XMR 650>840BB G2 alias "Mörkö"
- 2011 Can Am Outlander 400
- 2006 Arctic Cat 400
http://www.youtube.com/jabe84
Mäntyharju - Se oikea paikka elää ja harrastaa http://www.mantyharju.fi
Re: 650 XMR
Joo sitä levyn kippausta ei passaa unohtaa ku päätypaloja suunnittelee. Saattaa kuski lähtä komiasti kyytistä jos levy tökkää ja ei "turvalaitteet" pääse toimiin.
Re: 650 XMR
Vinssihommia... Onnistuttiin pojan kans lumihommissa katkasemaan vaijeri ja toisen kerran nevalla vinssatessa, nii olihan tuo jo aika vaihtaa naru tilalle. Duelilta oli narut ja liukukidat loppu, mutta onneksi Kärkkäiseltä löyty. Hetki piti jappasta, että miten kötöstän narun rummulle kiinni, mutta selasin foorumin keskusteluja ja päädyin kasisolmuun. On vaan jääny tuo partio käymättä ja solmia osaan vain kengännauhat, mutta google auttaa kysyvää

Tässä vielä kuva valmiista asennuksesta ja innokkaasta asentajasta...



Tässä vielä kuva valmiista asennuksesta ja innokkaasta asentajasta...

Re: 650 XMR
Kokeilikko pikkasen lämmittää? Ja jos ei muuten lähe niin toffeelaikalla lähtee viimeistään.
John Deere XUV 855d + Country 330/t15 4WD
Re: 650 XMR
Mitä tuota muovia rapsuttelemaan irti...Kyllä se ajankanssa kuluu pois tai sitten ei.
- Stobe
- 4WD
- Viestit: 239
- Liittynyt: 28 Helmi 2007 17:00
- Mönkijä:: Dinli 904 560cc
- Paikkakunta: Uusimaa/Sawo
Re: 650 XMR
Painepesurilla voisi lähteä tuo muovi kaikista vähimmällä nypläämisellä 

"No jos kokeillaan vielä vauhdin kanssa?"
Re: 650 XMR
...ja kaamee sotku pihalle 

Viimeksi muokannut jukka81, 19 Maalis 2015 06:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Lainauksen poisto.
Syy: Lainauksen poisto.
Re: 650 XMR
Kävin hakeen taas takuuseen uuden kahvalämppärin discovalonappihässäkän. Ei oikein tuo kiinanmuovi kestä. Mites muilla?