kyllähän se ensin tuntu että voimaa tuli, mutta laiskaltahan se taas tuntuu.
penkisä ois tarkotus ehkä joskus käydä.
pitäis tieliikenne kamppeesa olla voimaa sama mitä moottoripyörisä niin se ois hyvä.
tankoa oon miettinyt että pitäis vaihtaa kun tuntuu että sais olla vähän suorempi. edellisessä laitteessa oli joku protaper:in tanko ja se oli mulle aika sopiva.
Jos Jukkis tuli voimanlisää niin paljon että kärsii laittaa isompaa rengasta taakse, otappa yhteyttä.
Hakemisen vaivalla saat vähän ajetut, hiukan kulutuspinnaltaan sulahtaneet renkaat. Taisi koko olla 22/10-10 tai jotain, makaavat hyllyssä ylimääräisenä käyttäjää odottaen. Renkaat on samanmerkkiset kuin mitä laitteessasi on nyt alla, Q-nopeusluokka. Ajamalla lähtee pinnan kiille pois, pito on todella hyvä.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
joo. voishan nuo joskus käydä hakeen. ne taitais olla hyvän kokoset sitä ajatellen että vois ajaa samoilla välityksillä katu renkailla ja nappula renkailla.
tuli hommattua tuki varret kun oli halu saada laitetta lähemmäs maanpintaa.
vakio tukivarsilla mulla oli tuossa jousien esijännitys oli niin löysällä kuin sai että olisi vähän alempana ollut nyt sitten sai ruuvata esijännitystä lisää.
takapäähän pitää vielä rakennella säädettävä varsi että saa perän korkeutta säätää. nyt perä on ihan liian korkealla keulaan nähden ja on kummallisen tuntoinen ajaa.