Honda atc250r 82 projekti
- ViiMax
- Tracks
- Viestit: 4448
- Liittynyt: 13 Helmi 2011 13:10
- Mönkijä:: Sp 500
- Paikkakunta: Nurmijärvi & P-Karjala
Re: Honda atc250r 82 projekti
Hyvältä näyttää, jääkö peli valmistuttuaan itselle vai meneekö myyntiin?
-
- 2WD
- Viestit: 33
- Liittynyt: 08 Loka 2016 23:22
- Mönkijä:: Bigred 85
- Paikkakunta: Paimio
- Viesti:
Re: Honda atc250r 82 projekti
Ei näitä kannata myyntiin rakentaa ainakaan jos ajattelee asiaa rahan kannalta. Ennen näin laajaa remppaa olin aatellut, et jos vaihtaisin kesällä tän vaikka veneeseen, mut tuskimpa kuitenkaan. Tälläseen remontointiin menee pelkkiin osiin niin paljon, et ei sitä kukaan ostaja ymmärtäisiViiMax kirjoitti:Hyvältä näyttää, jääkö peli valmistuttuaan itselle vai meneekö myyntiin?

Vanhassa vara parempi ja paljon enemmän harrastettavaa.
Honda atc250es -85
Honda trx70 -86
Honda "Ärrä" atc250r -82
Pari pentujen 70cc kiinalaista
Honda atc250es -85
Honda trx70 -86
Honda "Ärrä" atc250r -82
Pari pentujen 70cc kiinalaista
-
- 2WD
- Viestit: 33
- Liittynyt: 08 Loka 2016 23:22
- Mönkijä:: Bigred 85
- Paikkakunta: Paimio
- Viesti:
Re: Honda atc250r 82 projekti
Eka ihan valmis kokonaisuus kasassa. Toinen iskariputkihan tuli uutena NOS osana, uudet stefat löytyivät Motonetista! Etuakseliin uusin myös sekä stefat että laakerit. Jarrusatujaan tuli uusi mäntä, tiivistesarja ja tietenkin uudet jarrupalat. Nappularengas oli uusittu jo aiemman omistajan toimesta, mutta sisärengas oli viisainta vaihtaa uuteen joka tapauksessa. Siinähän tuo meni mukavasti, kun vanteenkin maalailin. Jarrusatulan kiinnityspultit uusin vielä rosterisiin kuusiokolo koneruuveihin, ne näyttää omaan silmään paremmalta.
Just tuli Fedexistä sähköpostia et viimeisin lähetys jenkeistä on saapunut maahan. Toivottavasti osat ehtii vielä viikonlopuksi. Siellä olis taka-akseliin sopivaa osaa. Jos tän rungon sais viikonloppuna jo rullaavaksi.

Just tuli Fedexistä sähköpostia et viimeisin lähetys jenkeistä on saapunut maahan. Toivottavasti osat ehtii vielä viikonlopuksi. Siellä olis taka-akseliin sopivaa osaa. Jos tän rungon sais viikonloppuna jo rullaavaksi.

Vanhassa vara parempi ja paljon enemmän harrastettavaa.
Honda atc250es -85
Honda trx70 -86
Honda "Ärrä" atc250r -82
Pari pentujen 70cc kiinalaista
Honda atc250es -85
Honda trx70 -86
Honda "Ärrä" atc250r -82
Pari pentujen 70cc kiinalaista
-
- 2WD
- Viestit: 33
- Liittynyt: 08 Loka 2016 23:22
- Mönkijä:: Bigred 85
- Paikkakunta: Paimio
- Viesti:
Re: Honda atc250r 82 projekti
Oho, onpa mennyt aikaa edellisestä päivityksestä. Projekti etenee aika rauhallisesti, mutta mukavasti silti.
Tässä välissä on tehtinyt tulla jenkeistä taas tavaraa, jota on leivottu paikoilleen erinäisten hipostelujen jälkeen. Löysin eturenkaalle alkuperäisen 82 vuoden performance onepiece vanteen, joka on yhdenlainen harvinaisuus tällä planeetalla. Hinta oli ebayssä sopiva ja pakkohan se oli ostaa pientä riskiä uhmaten. Kun sain vanteen suomeen, yllätys oli todella positiivinen. Vanne osoittautui suoraksi ja pelkällä kiilloittelulla siitä sai todella komean.


Rullaavanakin tuo runko kävi välillä. Etuhaarukan kanssa jouduin vähän taistelemaan ja lopulta siihenkin tarvittiin uusia osia. Siinä kolarissa jonka tää on joskus kokenut oli tuo tripletree, mikälie suomeksi, vääntynyt myös. Iskariputket sai kyllä paikoilleen, mutta sen verran ne jäi pantteeseen, et jousto ei tapahtunut vapaasti. Ei sitten montaa osaa keulasta oo jäänytkään uusimatta.

Tehopakoputkelle hommasin vielä DGn änkkärin sekä kaikki uudet hammasrattaat vetskarille eri variaatioinaan.

Taakse tuli myös uudet 9x9 Douglas vanteet. Ja niihin sopivat paddlet, kun kerran halvalla sai.


Tollanen sixpack coolerille tehty tarakkakin tarttui postipojan matkaan
Vielä pitää etsiä joku autenttinen 80s cooleri rekvisiitaksi
Takaswing tuntui lopulta melko lyhkäseltä, varsinkin tuon sixpack tarakan kanssa, ja kun moottorista on tarkoitus ottaa vähän irti vielä lisätehoakin, tuntui suorastaan pakolliselta hommata yksi takahaarukka lisää ja leipoa siihen jatko. Ebaysta löysin taas sopivan hintaisen elinluovuttajan, josta saan etupään ja takapään laakeripesät. Olis ajatus tekasta tuosta takahaarukasta noin 3-4" orkkista pidempi. 3" jatko on melko suosittu ankkalinnan harrastajien keskuudessa.

Tässä välissä on tehtinyt tulla jenkeistä taas tavaraa, jota on leivottu paikoilleen erinäisten hipostelujen jälkeen. Löysin eturenkaalle alkuperäisen 82 vuoden performance onepiece vanteen, joka on yhdenlainen harvinaisuus tällä planeetalla. Hinta oli ebayssä sopiva ja pakkohan se oli ostaa pientä riskiä uhmaten. Kun sain vanteen suomeen, yllätys oli todella positiivinen. Vanne osoittautui suoraksi ja pelkällä kiilloittelulla siitä sai todella komean.


Rullaavanakin tuo runko kävi välillä. Etuhaarukan kanssa jouduin vähän taistelemaan ja lopulta siihenkin tarvittiin uusia osia. Siinä kolarissa jonka tää on joskus kokenut oli tuo tripletree, mikälie suomeksi, vääntynyt myös. Iskariputket sai kyllä paikoilleen, mutta sen verran ne jäi pantteeseen, et jousto ei tapahtunut vapaasti. Ei sitten montaa osaa keulasta oo jäänytkään uusimatta.

Tehopakoputkelle hommasin vielä DGn änkkärin sekä kaikki uudet hammasrattaat vetskarille eri variaatioinaan.

Taakse tuli myös uudet 9x9 Douglas vanteet. Ja niihin sopivat paddlet, kun kerran halvalla sai.


Tollanen sixpack coolerille tehty tarakkakin tarttui postipojan matkaan

Takaswing tuntui lopulta melko lyhkäseltä, varsinkin tuon sixpack tarakan kanssa, ja kun moottorista on tarkoitus ottaa vähän irti vielä lisätehoakin, tuntui suorastaan pakolliselta hommata yksi takahaarukka lisää ja leipoa siihen jatko. Ebaysta löysin taas sopivan hintaisen elinluovuttajan, josta saan etupään ja takapään laakeripesät. Olis ajatus tekasta tuosta takahaarukasta noin 3-4" orkkista pidempi. 3" jatko on melko suosittu ankkalinnan harrastajien keskuudessa.

Vanhassa vara parempi ja paljon enemmän harrastettavaa.
Honda atc250es -85
Honda trx70 -86
Honda "Ärrä" atc250r -82
Pari pentujen 70cc kiinalaista
Honda atc250es -85
Honda trx70 -86
Honda "Ärrä" atc250r -82
Pari pentujen 70cc kiinalaista