Eikä moiselle ole kerinnyt tehdä sit yhtään mitän kohta 2vko. Pientä näpräystä välissä mutta sillaihan ei saa mitään aikaiseksi.
Eilen kuitenkin kerkesinä vähän, muunmuassa pohjapanssarin lopullinen taivuttelu ja kiinnitys, veden/paskan poisto reikien teko jne.
Muutama kuva asiasta :



Katteissa olleisiin reikiin joista vanhat snorkkelin putket tuli, piti keksiä täytettä.
Toiselle puolelle tuli , mikäpäs muukaan kuin mukiteline, mahtuu tölkki, 0,5pullo . Uusiomateriaalia.
Toiselle puolelle peitelevy johon tuli koko järjestelmän pääkytkin.





Kävin ostamassa myös uuden kuumaliimapistoolin, 12mm puikoille. Kätevä tapa saada tiettyjä asioita liimattua/vuorattua vesitiiviiksi. Kuten myös "mittaristo"

Polttoaineenpaineensäätimen vaihdoin kans. Ja pienet led takavalot.


Sitten se työläin vaihe. Boxin vaihto ja samalla tekeminen vesitiiviiksi.
Testiversio oli kasattu vain pellin päälle ja tarranauhalla airboxissa kiinni. Ohjelmiston/käytön kannalta päädyin yhteen toimintoon.
Kun Ajoneuvon käynnistää, arduino ajaa H-sillan avulla moottorilla kytkimen Auki, eli kytkin on painettuna pohjaan. Kun kaasua painetaan, siellä oleva jousikuormainen mikrokytkin antaa käskyn boxille että kytkin ajetaan Kiinni, eli veto siirretään moottorista ulos. Vastaavasti löysätessä kaasu , painaa boxi kytkimen taas Auki. Näille sisään-ulos ajoille on ohjelmassa omat säädettävät nopeutensa, jotka alkaa olemaan hierottu kohdalleen, eikä lisäsäätöjä enää tarvita.
Kun ajoneuvo sammutetaan, ajetaan kytkin kiinni, ettei kytkimen jouset väsy.
Alkuperäinen versio

Uuden suunnittelua koteloon.

Uusi ja vanha vierekkäin.

ja valmis yksilö joka tarvitsee vain AMP liittimet päihin ja kansi kiinni.

Seuraavaksi sit varmaan vehkeen pesu, check ja re-check . Sit vois koko "komeuden"

Ja Eiku Baanalle
