poke kirjoitti:Perskule, hauskalta tuo näyttää vieläkin, vaikka omista kokemuksista onkin jo vähän aikaa.
Eihän sillä ole väliä monta rengasta on alla pyörimässä, aina on hauskaa kun alla olevassa värkissä on hyvä alusta ja tehoa riittävästi kuten sun Renessä. Silloin kampe on hauska kun ensin sen ominaisuudet hymyilyttää mutta kun aletaan tosissaan ajamaan niin kuskin naamari alkaa pikkuhiljaa muuttumaan keskittyneen vakavaksi, siinä vaiheessa on yhtä puuta alla olevan kamppeen kanssa ja ajamisesta alkaa tulla taidetta
poke kirjoitti:Perskule, hauskalta tuo näyttää vieläkin, vaikka omista kokemuksista onkin jo vähän aikaa.
Eihän sillä ole väliä monta rengasta on alla pyörimässä, aina on hauskaa kun alla olevassa värkissä on hyvä alusta ja tehoa riittävästi kuten sun Renessä. Silloin kampe on hauska kun ensin sen ominaisuudet hymyilyttää mutta kun aletaan tosissaan ajamaan niin kuskin naamari alkaa pikkuhiljaa muuttumaan keskittyneen vakavaksi, siinä vaiheessa on yhtä puuta alla olevan kamppeen kanssa ja ajamisesta alkaa tulla taidetta
Joo, se on noinkin jos hallitsee jutut, meikäläisen tyylisuunta on aina ollut sama kuin Pekko aikamiespojalla pappatunkalla.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
kastemato kirjoitti:Ihan pikkasen alko mönkijä poltteleen ku lumet tuli...ja näyttää olevan vanha dessukin myynnissä...
Kieltämättä smoto kuume nosteli itselläkin tuossa päätä kun kaverin pyörällä pääsi räppäilemään, mutta kyllä se olisi vallan mukava käydä työntämässä mönkkärilläkin sivuteitä kylkimyyryssä. Mönkkäri myyty ja ehkä hitusen kuume taas nousee... Oisko se TL dille vaan mokoma testattava...
Sehän on nelipyöräisen etuja näillä keleillä, ei tarvii kovin kummosia renkaita niin pääsee ajamaan ja leikkimään ilman suurta kaatumisen riskiä. Kaksipyöräisessä pitää käytännössä olla kunnon piikit alla että viitsii lähteä liikkeelle, kevyemmällä nastoituksella ajamisesta tulee selviytymistä eikä siitä oikein nauti.