CanAm ds450 "moto" projekti

Tänne kuvalliset projekti selostukset
kastemato
6WD
Mönkijä:: ei enään

Re: CanAm ds450 "moto" projekti

Viesti Kirjoittaja kastemato »

PepsiMoto kirjoitti:Hahaa, tämä oli tieto!
Arvasin että tää kommentti tulee :D
Mutta smoto on on sitte kesällä kuitenkin vielä hitusen maukkaampi niin mönkijää ei tule ellei ole varaa molempiin =D>
kastemato
6WD

rönttö kirjoitti:Oliko toi sun durabluen vakaaja mimmonen kikkare, mitä meinas kun kirjotit että on säädettävä?

Ite oon kans cattiin tollasta katellut, olis kiva kuulla vähän kokemuksia sen toimivuudesta
Sehän tarkottaa että sen vakaajan jäykkyyttä pystyy säätämään, mikä on mun mielesti ihan must-juttu jos vakaajaa hommaa. Ja vakaajasta oon sitä mieltä että jos ajat vaan kuopattomalla asvaltilla/jäällä niin se on hyvä olla, mutta esimerkiks mutkassa kun tulee patti mihin osuu vaan toinen etufillari niin vakaaja pitää huolen että se varmana tuntuu stongassa.
kastemato
6WD

ToniR81

Viesti Kirjoittaja ToniR81 »

Olen jo pitkään miettinyt että pitäis keksiä jotain mitä muut ei ole keksinyt... En vain keksinyt mitä se voisi olla ja nyt on jälleen yksi keksittävissä oleva asia vähemmän. Aika vinkeä idea fillariin telat...
PepsiMoto
Tracks
Mönkijä:: Rapu 787

Viesti Kirjoittaja PepsiMoto »

Hauskaa menoa noilla, mutta tuon sarjan hinnalla saisi esim. 700 raptorin ;)
kastemato
6WD

PepsiMoto kirjoitti:Hauskaa menoa noilla, mutta tuon sarjan hinnalla saisi esim. 700 raptorin ;)
Halvin setti oli nettivaraosassa 2000€, sillä ei ihan kilpi rapua saa ja kilvettömällä ei oo mitään virkaa :biggrin: Ja sekin vielä että jos mönkiää nyt ostaisin niin ei ole oikeestaan muita vaihtoehtoja kun 700 raptori...ei taida auttaa kun kärvistellä ja syödä lunta
PepsiMoto
Tracks
Mönkijä:: Rapu 787

Viesti Kirjoittaja PepsiMoto »

No siinä tapauksessa varo keltaista lunta :D
Pasi S.
Tracks
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350

Viesti Kirjoittaja Pasi S. »

Tämä ei ole tieto vaan veikkaus.

Eli luulen, että tehohäviö on voimalinjassa yhden mekaanisen "alennus"-vaihteiston myötä. (kampura->maa)
Näinollen mönkijässä kahden telan käyttö välittämättä ei hukkaa niinpaljoa tehoa.
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Joo, viime keväänä tuli enska alle, ja kesällä hommasin siihen motot alle. Sama ralli jatkuu ens kesänä, motoilua ja enskoilla soratiesurauttelua. On se vaan niiiiin hauskaa touhua että, millään ei malttaisi odotella lumien lähtöä :mrgreen:
Kylätason mönkijäkuski
kastemato
6WD

Koheltaja kirjoitti:Joo, viime keväänä tuli enska alle, ja kesällä hommasin siihen motot alle. Sama ralli jatkuu ens kesänä, motoilua ja enskoilla soratiesurauttelua. On se vaan niiiiin hauskaa touhua että, millään ei malttaisi odotella lumien lähtöä :mrgreen:
Sulla sentään on ne enskat siihen, mulla on vaan motot. Täytyy vähän selvittää noita lakipuolen hommia tosta telasarjasta valkokilpiseen pyörään ennen kun menee ostamaan. ja ihan btw, jos tarvii uusia motokumeja ens kesänä nii suosittelen niitä contin uusia attack SM kummeja.
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

kastemato kirjoitti:jos tarvii uusia motokumeja ens kesänä nii suosittelen niitä contin uusia attack SM kummeja.
Mulla on jo ne, tuskin muita renkaita edes harkitsen seuraaviksi kumeiksi :wink:
Kylätason mönkijäkuski
jussa79
Tracks
Mönkijä:: Japanialaista 1syl Woimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jussa79 »

poke kirjoitti:Olisipa hauska tietää kumpa on hauskempi patikossa, nykyaikainen kevyt ja tehokas kelkka, vaikko nykyaikainen ja kevyt rossikömpijä noilla varusteilla. Jotenkin näyttää haavoittuvalta tuo kuvan kokonaisuus vauhtiajoa ajatellen.
Olen samaa mieltä tuosta ulkonäöstä.
Jotenkin näyttää siltä, että suksen ripustukset on vääränä viimeistään ensimmäisen vastapatin jälkeen??

Muutenkin tuntuu jotenkin "pöhlöltä" koittaa rakentaa mönkkäristä kelkkaa, koska tuollainen yhdellä matolla oleva mönkijä on käytännössä hyvin lähellä sitä?
Paljon helpommalla ja varmaan halvemmallakin pääsee kun ostaa sitten suoraan sen kelkan.
Vai onko multa mennyt taas jotain ohi enkä vaan tajuu?? :roll:

Härskin näköinen laitos tuo kylläkin on!
Tuo Timbersledin telasysteemi on vaan minun silmiini selkeästi kehittyineimmän näköinen telasarja mitä markkinoilla on.
En sitten tiedä mikä totuus on?
Hauskaa on varmaan kaikilla sarjoilla!
Viimeksi muokannut jussa79, 18 Joulu 2012 16:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
poke
Tracks

Viesti Kirjoittaja poke »

Noita pyöriä on tullut vuosien varrella täälläkin kuolattua.
Noilla saa varmaan jo hieman erilaisia kiksejä mitä kelkalla. Tosin elementti on edelleen sama, vähän sama kuin vertaisi enskapyörää mönkijään.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
kastemato
6WD

poke kirjoitti:Olisipa hauska tietää kumpa on hauskempi patikossa, nykyaikainen kevyt ja tehokas kelkka, vaikko nykyaikainen ja kevyt rossikömpijä noilla varusteilla. Jotenkin näyttää haavoittuvalta tuo kuvan kokonaisuus vauhtiajoa ajatellen.
Sanoisin kyllä ihan suorilta että se kelkka. Tehoja noin kolminkertanen määrä mönkkäriin verrattuna, eikä ne edes oo kauheen painavia
poke
Tracks

Viesti Kirjoittaja poke »

Tätä pointtia koitin varovaisesti tavoitella. :D
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Vastaa Viestiin