Arvasin että tää kommentti tuleePepsiMoto kirjoitti:Hahaa, tämä oli tieto!

Mutta smoto on on sitte kesällä kuitenkin vielä hitusen maukkaampi niin mönkijää ei tule ellei ole varaa molempiin

Arvasin että tää kommentti tuleePepsiMoto kirjoitti:Hahaa, tämä oli tieto!
Sehän tarkottaa että sen vakaajan jäykkyyttä pystyy säätämään, mikä on mun mielesti ihan must-juttu jos vakaajaa hommaa. Ja vakaajasta oon sitä mieltä että jos ajat vaan kuopattomalla asvaltilla/jäällä niin se on hyvä olla, mutta esimerkiks mutkassa kun tulee patti mihin osuu vaan toinen etufillari niin vakaaja pitää huolen että se varmana tuntuu stongassa.rönttö kirjoitti:Oliko toi sun durabluen vakaaja mimmonen kikkare, mitä meinas kun kirjotit että on säädettävä?
Ite oon kans cattiin tollasta katellut, olis kiva kuulla vähän kokemuksia sen toimivuudesta
Halvin setti oli nettivaraosassa 2000€, sillä ei ihan kilpi rapua saa ja kilvettömällä ei oo mitään virkaaPepsiMoto kirjoitti:Hauskaa menoa noilla, mutta tuon sarjan hinnalla saisi esim. 700 raptorin
Sulla sentään on ne enskat siihen, mulla on vaan motot. Täytyy vähän selvittää noita lakipuolen hommia tosta telasarjasta valkokilpiseen pyörään ennen kun menee ostamaan. ja ihan btw, jos tarvii uusia motokumeja ens kesänä nii suosittelen niitä contin uusia attack SM kummeja.Koheltaja kirjoitti:Joo, viime keväänä tuli enska alle, ja kesällä hommasin siihen motot alle. Sama ralli jatkuu ens kesänä, motoilua ja enskoilla soratiesurauttelua. On se vaan niiiiin hauskaa touhua että, millään ei malttaisi odotella lumien lähtöä
Mulla on jo ne, tuskin muita renkaita edes harkitsen seuraaviksi kumeiksikastemato kirjoitti:jos tarvii uusia motokumeja ens kesänä nii suosittelen niitä contin uusia attack SM kummeja.
Olen samaa mieltä tuosta ulkonäöstä.poke kirjoitti:Olisipa hauska tietää kumpa on hauskempi patikossa, nykyaikainen kevyt ja tehokas kelkka, vaikko nykyaikainen ja kevyt rossikömpijä noilla varusteilla. Jotenkin näyttää haavoittuvalta tuo kuvan kokonaisuus vauhtiajoa ajatellen.
Sanoisin kyllä ihan suorilta että se kelkka. Tehoja noin kolminkertanen määrä mönkkäriin verrattuna, eikä ne edes oo kauheen painaviapoke kirjoitti:Olisipa hauska tietää kumpa on hauskempi patikossa, nykyaikainen kevyt ja tehokas kelkka, vaikko nykyaikainen ja kevyt rossikömpijä noilla varusteilla. Jotenkin näyttää haavoittuvalta tuo kuvan kokonaisuus vauhtiajoa ajatellen.