Postipoika toi odotetun paketin.
Viimeisissä ajoissa havainnut ongelmana laitteen madaltumisen lisävarustuksen tuoman painon johdosta.
Tätä tietenkin kompensoin esijännitystä tiukentamalla, mutta alustasta tuli todella kova ja kumipallomainen
jousen puristuessa liikaa kasaan. Painopiste myös muuttunut varustuksien myötä, joten jousen väliin tulevia tai
kiinnityspistettä muuttavia korotuspaloja en pitänyt itselle sopivana vaihtoehtona. Tutkin eri valmistajien
jousivakioita ja paperilla tilannetta parantavat jouset löytyivätkin yllättäen Can Am omasta mallistosta.
Korkeus vakiojousilla esijännitys 80-90% tiukalle säädettynä.
Jousien vaihto kohtuu näppärä homma. Mönkijä nosturilla pohjapanssarinsa varaan ja koko pakettina irti.
Helpottaa paljon yläpään irroitus-asennustyötä kun uhraa yhden lenkkiavaimen taivuttamalla sen S-malliseksi.
Kun paketit irtaallaan niin jousipuristimella pikkuisen jousta kasaan ja sen jälkeen jousen esijännityskiekot
saa ruuvattua helposti auki ja jousien alalevyt pois. Kasaus käänteisessä järjestyksessä. Tolpat ja erityisesti
kierteet kannattaa pestä kunnolla purettuina ja muista rasvata kaikki holkit kasauksen yhteydessä.
Valmiit pestyt paketit ja pikkuisen limeä tupsahti lisäsäiliöihinkin.
Korkeus uusilla jousilla esijännitys n.20-30% tiukalle säädettynä. Murroskulmat vielä todella inhimilliset
esimerkiksi 1000XMR verrattuna, joten uskon huolettomia ajoja olevan jatkossakin tiedossa korotuksen osalta.
Alustan parannus takapihatestissä huomattava. Löytyy jämäkkyyttä sekä pehmeyttä kerrankin samassa paketissa.
