Jaahas, pientä taukoa oli räpeltämisessä, kun piti käydä tuolla päiväntasaajan seudulla talvilomaa viettämässä

Mutta nyt pääsee taas jatkamaan...kevään kunniaksi puraisi pieni tuning-kärpänen ja laitoin sivukatteisiin ja pariin muuhunkin paikkaan hiilikuituteippiä

Tuli muuten tosi hyvännäköistä, harmi että kuva ei tee oikeutta.
Sähköjä laittelin myös nippuun jo runkoon, uusi takavalo ja takavilkut löysi paikkaansa. Samalla korjailin valokatkaisijan, josta oli pari johtoa kulunut puhki ja vilkkukatkaisin oli tosi löysä...onneks vilkkukatkaisija korjaantui ihan vaan kiristämällä.
Lopultakin pääsin myös koneen kimppuun

Yläkerran otin osiksi ja kytkimenpuolen koneesta myös. Homma tyssäsi vauhtipyörän irroittamiseen, kun ei ollut ulosvedintä. Nyt on, joten pääsee taas jatkamaan

Öljypumpun ja vaihteensiirtäjän ruuvit, jotka on kuvassa näkyvät tähtipäät, eivät suostuneet aukeamaan. Pehmeärautaiset ruuvit jotka on lukitteella kiinni, eivät ole mukavia avattavia...joten poraamiseksi meni

Mutta auki lähti, se on pääasia.
Koneen yläkerta oli hyvässä iskussa, nokka oli virheetön ja muutenkin näytti puhtaalta.
Kannentiiviste oli vuotanut pikkasen, mutta muuten näytti olevan ok kunnossa kansi. Pakoventtiilit oli yllättävän punertavat, en tiedä onko ihan normaalia? Täytyy tutkia paremmin kun saat rojut putsattua ja vietyä koneistamolle.
Joku tuossa kanavista kyseli kuvaa, seuraavassa on imupuoli. Pakopuolesta ei ollut paljon kuvattavaa vielä, kun oli niin karstainen...laitetaan sitten kuvaa kun saa putsattua ensin. Mielestäni ihan kohtuullisen näköinen tuo imupuoli, venttiililautasen seudulla tosin on aika karheannäköistä
Siisti muuten huomata, että täällä projektipuolella on aika vilkasta nykyään ja uusia projekteja on ilmaantunut muutamia. Näitä on kumminkin kiva lueskella!