Dillen nakertelua
-
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Re: Dillen nakertelua
oho, hitunen sähköhommiakin! 

Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
Joo katos rojektia riittää
Ekaa kertaa omalle kohdalle on sattunut tilanne että ulkomailta tilatuilla tavaroilla on aivan erilaiset toimitusajat, saksasta tuli taka-akseliin uudet laakerit reilussa vuorokaudessa perille kun taas portugalista tilattuja nerf-barsseja oon odotellu kohta kuukauden.. usean vuoden ajan lähes poikkeuksetta on tavarat tullu perille kahden viikon sisään, keleen karvaranteet kun ei olleet edes seuranta numeroa laittaneet.Tarvii loppuviikosta vähän kysellä että missä mennään..
Niin noiden lisäksi olis tarkotus muuttaa ilmanputsarin oleskelupaikkaa, nythän se lymyilee takalokarin alla koteloituna mutta siirtyy etulokarin alle.

Ekaa kertaa omalle kohdalle on sattunut tilanne että ulkomailta tilatuilla tavaroilla on aivan erilaiset toimitusajat, saksasta tuli taka-akseliin uudet laakerit reilussa vuorokaudessa perille kun taas portugalista tilattuja nerf-barsseja oon odotellu kohta kuukauden.. usean vuoden ajan lähes poikkeuksetta on tavarat tullu perille kahden viikon sisään, keleen karvaranteet kun ei olleet edes seuranta numeroa laittaneet.Tarvii loppuviikosta vähän kysellä että missä mennään..
Niin noiden lisäksi olis tarkotus muuttaa ilmanputsarin oleskelupaikkaa, nythän se lymyilee takalokarin alla koteloituna mutta siirtyy etulokarin alle.
- PepsiMoto
- Tracks
- Mönkijä:: Rapu 787
Hermot on koetuksella tollasessa kuukauden odottelussa. Kokemusta on.
Tuleeko ilmanputsarista yhtä sniikki vai teetkö näkyvän tötterön?
Tuleeko ilmanputsarista yhtä sniikki vai teetkö näkyvän tötterön?
Meikäläinenkin tilasi kännykän ihan vain epähuomiossa portugalista. Hieman pukkasi kylmää hikeä jotta noinkohan meni rahat hyväntekeväisyyteen. Helpotti kummasti kun viikon kuluttua postityttö kantoi paketin kotio.yaguza kirjoitti:Joo katos rojektia riittää![]()
Voimia odotukseen.

When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
No tulihan ne nerffit ja lähtikin heti myyntiin
mutta kyllä ruuvailen kiinni jos ei kellekkään kelpaa.
Kiiltää niin pirusti että dinlin rungon pintaruosteläikät vaan korostuu entisestään, ei hjuva.
Etupään kiinnitys vaatii hieman enemmän muokkausta mitä olin ajatellut, niin siis tähän dinliin kun ei vastaavia osia ole saanut eikä varmaan tule ikinä saamaan bolt-on tavarana.

Kiiltää niin pirusti että dinlin rungon pintaruosteläikät vaan korostuu entisestään, ei hjuva.
Etupään kiinnitys vaatii hieman enemmän muokkausta mitä olin ajatellut, niin siis tähän dinliin kun ei vastaavia osia ole saanut eikä varmaan tule ikinä saamaan bolt-on tavarana.
En ajatellut koteloida, etulokarit on sen verran nysät että joku sateensuoja sille varmaan tarvii kuitenkin laittaa.PepsiMoto kirjoitti:Tuleeko ilmanputsarista yhtä sniikki vai teetkö näkyvän tötterön?
Nerffien mallailua, etuosa menee rungon ali tässä kuvassa mutta tulee nousemaan normaaliin korkeuteen jos päätän laittaa ne kiinni.
Ilman jalkaverkkoja omasta mielestä parempi, nehän tuo sitä tarpeetonta lisäpainoakin.
Tässä vielä kuva ulkonäöstä ennen lokareiden muokkausta.
Ilman jalkaverkkoja omasta mielestä parempi, nehän tuo sitä tarpeetonta lisäpainoakin.
Tässä vielä kuva ulkonäöstä ennen lokareiden muokkausta.
Viimeksi muokannut Pappi, 29 Tammi 2013 21:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Kuvalinkit poistettu, eivät toimineet :-(
- PepsiMoto
- Tracks
Huomattavasti parempi sheivatuilla loksuilla 

Toiset tykkää minä en.PepsiMoto kirjoitti:Huomattavasti parempi sheivatuilla loksuilla
En ole koskaan käsittäny moista raiskausta, mutta eipä minun tarvi kaikkea ymmärtääkkään.
Tarpeeksi tehoa niin ulkonäölle se ja sama.
- PepsiMoto
- Tracks
Not worth being fast if u cant look good doing itIle kirjoitti:

Makuasioita tuumas koira kun kassejaan nuoli...Ile kirjoitti:
Toiset tykkää minä en.
En ole koskaan käsittäny moista raiskausta, mutta eipä minun tarvi kaikkea ymmärtääkkään.
ei ne lokarin virkaa toimittanu ennen leikkaamistakaan, tuulipusseina olivat kyllä erinomaiset.
-
- Tracks
Hyvännäköinen tuli!! Näyttää heti kevyemmältä!
Ajatukset noiden takalokareiden leikkuusta viehättää...siis omassa koneessa. Taidan ottaa sahan käteen ja suhauttaa.
Nerffit on kanssa vain haitaksi. Pälkäneellä ainoan vaaratilanteen teki juuri noi jalkaverkot, kun saappaan kärki jäi niihin jumiin, kun eriteille lähdettiin.
Kavenna Yaguza ne loksut suoraan siihen "valokate" linjaan!
Ajatukset noiden takalokareiden leikkuusta viehättää...siis omassa koneessa. Taidan ottaa sahan käteen ja suhauttaa.

Nerffit on kanssa vain haitaksi. Pälkäneellä ainoan vaaratilanteen teki juuri noi jalkaverkot, kun saappaan kärki jäi niihin jumiin, kun eriteille lähdettiin.
Kavenna Yaguza ne loksut suoraan siihen "valokate" linjaan!

Yamaha Banshee 2006
- JJP
- Tracks
Lokarit=tuulipussit.Ile kirjoitti:Toiset tykkää minä en.PepsiMoto kirjoitti:Huomattavasti parempi sheivatuilla loksuilla
Nerffit on vähä makuasia mut heel guardit on mun mielest aika must.meinas askolassakin lipsahtaa jalka taakse ja etenkin piikkikumien kanssa moisesta seuraa tuskaa.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kyllä siinä on tehoa liian vähän jos nuo loksut haittaa kulkua...kuitenki pitkälti alle 200kmh pysytään muutenkin. Mun puolesta ne saa leikellä jos tykkää mutta niitten hidastavuuteen en usko hetkeekäänJJP kirjoitti: Lokarit=tuulipussit.

Niitä saa valmiinakin ilman loksuja
Viimeksi muokannut Pappi, 29 Tammi 2013 21:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- PepsiMoto
- Tracks
Itse kyllä tykkään just tollasesta slimmistä lookista. Ei lokareissakaan kyllä mitään vikaa ole, mutta vaihtelu virkistää sanotaan.kastemato kirjoitti: