NOH, tänään kävin potkasemassa koneen käyntiin, ja kerta potkulla se heräs. Kaasareiden säädöt on lähellä, mutta hitusen vaatii hiplausta.
Erikoisinta asiassa on se, että oletin puhtaasti, että alavääntö kaikkoaa nykyisen porttauksen takia, mutta mitä pesää... tuntuu, että kone vääntää jopa paremmin, kuin ennen. Joskin ajot oli verstaan pihassa sinne ja tänne. Kaasuun vastaavuus on parempi, kuin ennen, joten nyt tarttee asiaa miettiä oikein urakalla.
Ensimmäinen oletus on, että tekemäni "virheet" (aikaisemmin) ovat vaikuttaneet haitallisesti voimakäyrään, ja nyt - hyvinkin poikkeukselliset muutokset ovat asiaa oikaisseet parempaan suuntaan.
Tuskallisinta on, että miedommalla(=vääntävämmällä) porttauksella koneen ulosanti olisi ollutvarmasti hyvinkin erilainen.
Toivotaan, että Yaguzalla käyrä on toivotunlainen.

Oppia ikä kaikki.
Tässä Pokelle ääntä. 22000 työtahtia 60 sekunnissa.


Tässä vielä suorapiirtoiset polttoaine linjat, sekä sähköt, mitä tuossa niitä nyt onkaan.
