Kyllähän se jakari justiin käsissä pysyy, mutta ammattitaidosta ei kannata puhua meikäläisen kohdalla.
Pikemminkin jonkinasteinen kylähulluus lie kyseessä, sopiva aika on ainakin vietetty täällä muutaman savun kylässä.
Seuraavana talvena pitää kyllä tehdä PepsiMotot ja laitella renekin vähän nätimmäksi.
Näyttää meinaan kehittyvän tosi nätti raptori teikäläiselle. Nätti on myös Kastemadon kana, tai kukko se taitaa jo olla.
Joo, edessä 195/50-10 ja takana 255/40-10 renkaat.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
poke kirjoitti:Kattelin tuossa Tune Monsterin päivityksien jälkeiset polttoainekartat, oli amerikanmannes laittanut varmuudeksi niin paksut seokset jotta uskalsin käydä pienet maistit ottamassa.
En tiedä johtuuko uusista boxin päivityksistä,(mm. ruiskujen ja syttöboxin uudet ajoitukset) vaiko noista omista viritelmistä,
taikka sitten molempien yhteisvaikutus, epäilen jotta molemmista.
Enivei, muutosta voi jo alkaa luokitella asteikolla dramaattinen, joku vähemmän ranttu rossimieskin voisi tykästyä.
Vaikka seokset on koneessa vielä ihan ketuillaan, on herkkyys ja kaasuun vastaavuus entistä huomattavasti parempi.
Moottorijarru on senverran riski, jottei taida jarrua tarvita muulloin kuin äkkitilanteessa.
Ajo-ominaisuudet oli ensituntumalta vallan mainiot, etuvanteille voisi toivoa hieman vähemmän offsettia mutta kummempia vanteita en löytänyt etsinnöistä huolimatta. Muutama naksaus auki olleeseen ohjausiskariin jätti sen murheen.
Ohjaus tuntui hyvältä, entistä matalalla alustalla esiintynyttä ohjauksen jäykkyyttä ei ilmennyt.
Näin pikamaisteilla jo jäi päällimmäiseksi tunteeksi, jotta jo vain saattaa vielä vanhoilla päivilläkin puolisokea aikamieskukko löytää jyväsen, tai ainakin puolikkaan akanan jos niikseen tulee.
Speedohealer meni nyt hankintaan, huonoksi tuuriksi kerkesin plug-in speedon juuri hävittää.
Hommaat eteen 7" leveet ni on vielä etuvanteen Eeteellä, jos siis isompaa et lukua halusit. Mulla muistaakseni 3n+4b
Pasi S. kirjoitti:eikös Pokella jo ollut 8x10 edessä?
Kyllä siellä 8" näyttäis olevan
Minä ainakin ymmärsin että Poke olis halunnu etuvanteita vähemmän ulos(pienempää hankauskulmaa). Ja se ei 8" leveillä onnistu kun niitä ei kuulemma sellasella et:llä ole kun itse niitä metsästin. Ja lähinnä ilmotin että seiskat on ET puolesta vielä etuvanteita ja sen takia itse ne ostin. Saatoin ymmärtää väärinki.
Itsellä on myös toi sama rengas/vanne combo, ajattelin että 195 menis 8"lle just täydellisesti mut se oliskin ollut 7"parempi. Ei se kyllä pahalta näytä mutta 7" vanteella kumi ois suojannut vannetta hieman.
PepsiMoto kirjoitti:Itsellä on myös toi sama rengas/vanne combo, ajattelin että 195 menis 8"lle just täydellisesti mut se oliskin ollut 7"parempi. Ei se kyllä pahalta näytä mutta 7" vanteella kumi ois suojannut vannetta hieman.
Ite tykkään kyllä enemmän siitä miltä ne 8 vanteilla näyttää kun ne vähän venyy, mut 7 on parempi ajaa. Se on totta että 8 leveellä jää kyllä vanteen reunat paljaaks, onneks näihin ei vanteet maksa paljo mitää
Olisin halunnut vähemmän ulostavat etuvanteet, vaikka 7" leveinä. Niitä ei kuitenkaan löytynyt 4x137 pulttijaolla.
Näissä on melko rajut lukemat, 3B+5N -32. Pihalla pyöritellessä ohj.iskari auki jäänöölit tuntui aika herkästi, sopivasti iskariin naksuja poisti vetelyn ainakin tieoloissa. Jouduin ajamaan välillä syvissäkin jääurissa, eikä ohjaus ainakaan silloin vedellyt, tietää ainakin varoa isompia knöölejä ainakin alkuun. Rupulikumeihin täytyy jo löytää oikeat ET-luvut, jos ei muuten löydy niin pitää teettää oikea jako koneistamossa.
Ajettavuus on kuitenkin satakertaa parempi entisiin virityksiin verrattuna, ajatellaan vaikka matala alusta ja 25-26" renkaat, aivan sama enää tässä vaiheessa mitkä renkaat oli kyseessä. Olen tästä eteenpäin täysin tälle yhdistelmälle vihkiytynyt, rupulikumit täytyy ottaa 22" koossa, jotta saa vähän maavaraa.
Ainut joka tässä kohtaa harmittaa vietävästi on se, että en tehnyt tätä jo vuosia sitten vaikka se olisi ollut täysin mahdollista, rahaakin olisi säästynyt kosolti.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Mitä jos heittäs vanteet väärinpäin?
Eikös nuo nyt tuo ulos tuon 5", helpottas varmasti jos vaihtus 3"..
Venttiilit varmaan joutus siirtään toiselle puolelle, mutta ei se iso juttu ois..
Tai sitte hommaa piiloventtiilit niin mahtuu pyöriin ilman muutoksia vanteeseen..
Mulla on 7 leveet, jotka Chargerilta ostin. Ne ei kuulemma sopinut "väärinpäin". En edes kokeillut, koska luotan Chargerin sanaan.
ELi 3 sisään 4 ulos. Olihan se "tunnokkaamman" oloinen kääntää.
Haluatko Poke, että etsin/kysyn sulle vanteet? 100% varmuutta en takaa, mutta kokeillaanko?
Eli 4x137 jako, 10" vanne, 8 levee 3 ulos 5 sisään?? vai 7 levee 3 ulos, 4 sisään? Sini, musta vai puna?
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
Ilman venttiilin siirtoa ei varmasti mahdu pyörimään, ja voi olla että tuo 5" sisäänpäin on liikaa ja reuna ottaa käännettäessä tukivarteen. Kokeilemalla selviää..
Pitää katella rauhassa ja ottaa lisämaisteja, kyllä asian riskit tiesin jo tilatessa. Mielestäni pikamaisteilla ei ollut tiellä ollenkaan pahan tuntuinen parilla ohj.iskarin naksulla.
Kiitos Pasi muuten, saatan hyvinkin tarttua tarjoukseen jossain vaiheessa.
Eri asia sitten lähteä noilla jonnekkin rossia vetämään, jo vain saattaisi nyppiä käsille.
En tiedä kuinka hyvälle rossimiehet on tottuneet, meikäläiselle aukeni taivas ja halvatun portit yhtäaikaa, vaikkei offsetit sattuneetkaan ihan kohdilleen.
Meikäläisen ajokista puuttuu enää melkeinpä vain se noniiiiiiin..nnojoooooo, kuuluu vain joooooo....hyvä ettei booooo....
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Joo taitas olla parempi ku jätät tuon tanskan kiele muitte hrateille, "Meikäläisen ajokista puuttuu enää melkeinpä vain se noniiiiiiin..nnojoooooo, kuuluu vain joooooo....hyvä ettei booooo...."
Hattua täytyy taas nostella,intua sulla vaa riittää.
Parkkiin on tilattu asvaltti osuus kodalle, jottei sun makkarat pääse sinistyy.