Isokissa
- frosty
- Tracks
- Viestit: 1015
- Liittynyt: 27 Huhti 2006 23:46
- Mönkijä:: Scrambler 1K #240
- Paikkakunta: Lahti
Re: Isokissa
Ei ole tiedossa tarkkoja lukemia. Vanhaan malliin on ilmoitettu kaikkea 74 ja 89 hevosen välillä. Tehtaan mukaan uudessa Alterrassa on enemmän ja TRV mallissa vielä hiukan tulisemmat kartat boksissa. Tosin Suomen T3 ecu voi olla ihan mitä vaan.
Mutta mun arvaus on ihan yhtä hyvä kuin sinunkin. Varmuus tulis vasta penkissä. Perstuntumalla voi sanoa että ainakin se rokkaa selkeesti paremmin kuin 800 rene joka mulla aikoinaan oli.
Mutta mun arvaus on ihan yhtä hyvä kuin sinunkin. Varmuus tulis vasta penkissä. Perstuntumalla voi sanoa että ainakin se rokkaa selkeesti paremmin kuin 800 rene joka mulla aikoinaan oli.
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Re: Isokissa
Lenkit kannattaa vaihtaa Dyneemanarusta tehtyihin lenkkeihin. 10 mm niin kestää kulutusta.frosty kirjoitti:Ne on rungossa kiinteästi. Ja suojaa pikku osumilta kunnes keksin tohon jonkun muun puskimen.
Ellei sitten tekis pultattavat alumiittiset lenkit.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
- frosty
- Tracks
- Viestit: 1015
- Liittynyt: 27 Huhti 2006 23:46
- Mönkijä:: Scrambler 1K #240
- Paikkakunta: Lahti
Re: Isokissa
Laitampa korvan taakse jahka niiden aika tulee.
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
Re: Isokissa
Kävin katsomassa Frostyn cattia ja muutama sananen siitä.
Ensisilmäyksellä yllättävän siron näköinen, vaikka kyse on pitkästä mallista. Vakiorenkaat näyttivät pienehköiltä, mutta ne ovat kuulemmma päivityksen alla hieman suurempiin. Valoissa käytetty led-tekniikkaa, näemmä tätä päivää mönkijöissäkin.
Hyppäsin catin selkään ja ajoasento tuntui hyvältä, stongat olivat sopivalla korkeudella. Starttasin ja tonnisen äänet olivat vakuuttavat. Vaihteet meni napakasti päälle, kiihdytin reippaammin hiekkatiellä, johon kaasu vastasi välittömästi. Voimaa catin koneesta kyllä löytyy. Pienen pellon pätkän ajoin ja alusta tuntui ottavan montut hyvin.
Paremmalla ajalla olisi mukava testavan enemmänkin.
Viime kerrasta mönkijän selässä onkin jo vierähtänyt parisen vuotta.
Ensisilmäyksellä yllättävän siron näköinen, vaikka kyse on pitkästä mallista. Vakiorenkaat näyttivät pienehköiltä, mutta ne ovat kuulemmma päivityksen alla hieman suurempiin. Valoissa käytetty led-tekniikkaa, näemmä tätä päivää mönkijöissäkin.
Hyppäsin catin selkään ja ajoasento tuntui hyvältä, stongat olivat sopivalla korkeudella. Starttasin ja tonnisen äänet olivat vakuuttavat. Vaihteet meni napakasti päälle, kiihdytin reippaammin hiekkatiellä, johon kaasu vastasi välittömästi. Voimaa catin koneesta kyllä löytyy. Pienen pellon pätkän ajoin ja alusta tuntui ottavan montut hyvin.
Paremmalla ajalla olisi mukava testavan enemmänkin.
Viime kerrasta mönkijän selässä onkin jo vierähtänyt parisen vuotta.
Mönkkärit Ry, UMRY, Heinolan IIves kelkat & Pöljä Racing Team
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Re: Isokissa
Huomenna Häkärinteillä Alterra 700:n alla. Katellaan kuinka taipuu Hondamiehen näpeissä.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
- frosty
- Tracks
- Viestit: 1015
- Liittynyt: 27 Huhti 2006 23:46
- Mönkijä:: Scrambler 1K #240
- Paikkakunta: Lahti
Re: Isokissa
Pistä sitten vähän tuntumia tonne cattiosioon. Tai tännekin saa toki. Molempiin.
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
- frosty
- Tracks
- Viestit: 1015
- Liittynyt: 27 Huhti 2006 23:46
- Mönkijä:: Scrambler 1K #240
- Paikkakunta: Lahti
Re: Isokissa
Piti laittaa nojatuoli paikalleen kyytiläiselle ilta-ajelua varten. Ruma se on ku prkl tollanen jakkara, mutta toimii kaksipäällä ajeluun.
Kyytiläinen tuumasi ettei tarvii välttämättä käsin pitää kiinni ollenkaan pysyäkseen kyydissä ja maisemat näkee hyvin kun istuin on vähän korkeammalla.
Ajaessa kyytiläistä ei juurikaan huomaa muusta kuin pehmeämmästä takajousituksesta. Pitkä runko auttaa melkosesti ettei keula muutu venkulaksi takapainoisuudesta johtuen niinkuin pätkärunkoinen helposti tekee. Hyvin ymmärrän pitkärunkoisten suosion reittiajeluun amerikan maalla.
Renkaat ei sitten olekaan enää kovin hyvät asvaltilla kun painoa on kyydissä enemmän. Nappulat ulvoo mahottomasti, sitä ei kuulu niin lujana yksin ajaessa. Paineet on 1bar.
Vielä kuva koska kuvat on aina kivoja.

Kyytiläinen tuumasi ettei tarvii välttämättä käsin pitää kiinni ollenkaan pysyäkseen kyydissä ja maisemat näkee hyvin kun istuin on vähän korkeammalla.
Ajaessa kyytiläistä ei juurikaan huomaa muusta kuin pehmeämmästä takajousituksesta. Pitkä runko auttaa melkosesti ettei keula muutu venkulaksi takapainoisuudesta johtuen niinkuin pätkärunkoinen helposti tekee. Hyvin ymmärrän pitkärunkoisten suosion reittiajeluun amerikan maalla.
Renkaat ei sitten olekaan enää kovin hyvät asvaltilla kun painoa on kyydissä enemmän. Nappulat ulvoo mahottomasti, sitä ei kuulu niin lujana yksin ajaessa. Paineet on 1bar.
Vielä kuva koska kuvat on aina kivoja.

Viimeksi muokannut frosty, 06 Loka 2017 01:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
- Act10nM4N
- 6WD
- Viestit: 313
- Liittynyt: 10 Joulu 2014 20:58
- Mönkijä:: Can-Am Renegade 800
- Paikkakunta: Utajärvi
- Viesti:
Re: Isokissa
Kyllä, kuvat on kivoja.
Se on kyllä ihan siistin näköinen laite tuo catti verrattuna vanhempaan tuotantoon . Tosin itse tykkään lyhyestä mallista ulkonäöllisesti enemmän mutt väliäkös tuolla.


Se on kyllä ihan siistin näköinen laite tuo catti verrattuna vanhempaan tuotantoon . Tosin itse tykkään lyhyestä mallista ulkonäöllisesti enemmän mutt väliäkös tuolla.


Hulluuden ja nerouden raja on häilyvä.....
Nero ei voi tietää olevansa hullu , mutta hullu voi olla tietämättään nero
Järjettömän ajatuksen muuntaminen todelliseksi on mahdollista siinä vaiheessa kun tarpeellisuus peittoaa hyödyttömyyden
Nero ei voi tietää olevansa hullu , mutta hullu voi olla tietämättään nero

Järjettömän ajatuksen muuntaminen todelliseksi on mahdollista siinä vaiheessa kun tarpeellisuus peittoaa hyödyttömyyden
- frosty
- Tracks
- Viestit: 1015
- Liittynyt: 27 Huhti 2006 23:46
- Mönkijä:: Scrambler 1K #240
- Paikkakunta: Lahti
Re: Isokissa
Kyllä se lyhyt minunkin silmään toimi alkuun kivemmin, mutta sitten kun sanottiin että tonnista saa vaan pitkänä niin alako se silmä tottua tähän.
Kääntösäde pihapyörityksessä rassaa edelleen, mutta muuten pitkärunkonen on toiminut mun käytössä vallan mainiosti.

Kääntösäde pihapyörityksessä rassaa edelleen, mutta muuten pitkärunkonen on toiminut mun käytössä vallan mainiosti.
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
- frosty
- Tracks
- Viestit: 1015
- Liittynyt: 27 Huhti 2006 23:46
- Mönkijä:: Scrambler 1K #240
- Paikkakunta: Lahti
Re: Isokissa
Vi#un photobucket. Päätti pistää kaiken maksulliseksi, eikä edes kohtuulliseen hintaan. Täytynee keksiä joku muu paikka laitella noita kuvia.
Niin ja tietenkään täällä ei pysty muokkaamaan aikaisempia viestejään, että voisi linkittää uudet kuvat koko topiikkiin toiselta palvelimelta. Ompa näppärää.
Niin ja tietenkään täällä ei pysty muokkaamaan aikaisempia viestejään, että voisi linkittää uudet kuvat koko topiikkiin toiselta palvelimelta. Ompa näppärää.
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
Re: Isokissa
imgbb
Can am Outlander 1000 xt-p -15
ex Polaris Sportsman SP 570 eps -15
ex TGB 425 TL -07
ex Polaris Sportsman SP 570 eps -15
ex TGB 425 TL -07
Re: Isokissa
Imgur pelaa itellä.
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
- frosty
- Tracks
- Viestit: 1015
- Liittynyt: 27 Huhti 2006 23:46
- Mönkijä:: Scrambler 1K #240
- Paikkakunta: Lahti
Re: Isokissa
Joo löytyyhän noita. Ongelma tässä onkin nyt jo olemassa olevat postaukset, joihin ei kuvia saa näkyviin kuin maksamalla photobucketille sen vajaa 400 taalaa. Ja silloinkin kuvat näkyy vaan vuoden.
Typerän näköinen projektitopiikki kun kaikki kuvat puuttuu.
Typerän näköinen projektitopiikki kun kaikki kuvat puuttuu.
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
- Act10nM4N
- 6WD
- Viestit: 313
- Liittynyt: 10 Joulu 2014 20:58
- Mönkijä:: Can-Am Renegade 800
- Paikkakunta: Utajärvi
- Viesti:
Re: Isokissa
Samat kävi sillon mulle... voit kuvitella miten kiehahti. Latasin kaikki kuvat takaisin koneelle ja kirjoitin jokaisilta tunnuksilta haist* vitt* sähköpostit takaisin ja käskin survoa koko kuvanjakopalvelun per*eesee* ja imemään mun**.frosty kirjoitti:Joo löytyyhän noita. Ongelma tässä onkin nyt jo olemassa olevat postaukset, joihin ei kuvia saa näkyviin kuin maksamalla photobucketille sen vajaa 400 taalaa. Ja silloinkin kuvat näkyy vaan vuoden.
Typerän näköinen projektitopiikki kun kaikki kuvat puuttuu.

Linkitä vaan sitten postiin koko kuva kansio jo otetuista kuvista niin jokainen voi kurkata ne sieltä jos ei aiempia ole nähnyt. Mun mielestä aijaa on toiminut nyt hyvin. On varmastikkin parempia mut näillä mennään...
Hulluuden ja nerouden raja on häilyvä.....
Nero ei voi tietää olevansa hullu , mutta hullu voi olla tietämättään nero
Järjettömän ajatuksen muuntaminen todelliseksi on mahdollista siinä vaiheessa kun tarpeellisuus peittoaa hyödyttömyyden
Nero ei voi tietää olevansa hullu , mutta hullu voi olla tietämättään nero

Järjettömän ajatuksen muuntaminen todelliseksi on mahdollista siinä vaiheessa kun tarpeellisuus peittoaa hyödyttömyyden