

-Anssi
Tää olikin jäänyt huomaamatta.PepsiMoto kirjoitti:Lukkokytkimen osa on menossa paikoilleen, oli muuten kova duuni saada tuo kiinni,
Niin on, harmi kun en ite keksinytyaguza kirjoitti:Todella hyvä idea tuo paisarin hyödyntäminen, tykkäilen kovasti.
Taidan jättää sen kuitenkin paikoilleen.. En usko että se niin paljon rajoittaa ilman liikettä. Onpahan yksi lisäsuoja.kastemato kirjoitti:Ottaisin ton kortsun tosta putsarin päältä pois, tulee oikeesti jotain lisävoimaa jo sillä. Varsinkin kun on muutenkin viripeli
Juu vääntimellä sitten kiristelin tasaisesti. Kovin homma oli saada eka pultti ylettymään kierteille asti, se onnistuikn vasta kun käytin kierretankoa apuna, laitoin leveän prikan ja mutterilla kiersin jousta vähän kasaan että sain viereisen pultin kierteille.yaguza kirjoitti: Tää olikin jäänyt huomaamatta.
Kait sulla sentäs akkuväännin oli käytössä?
Ite ekaa kertaa alottelin rinta pulleena koloavaimella vääntelemään lukkokytkintä dinliin jossa oli myös raptorin jouset, parin minuutin pyörittelyn jälkeen luovutin ja päätin ajella autolla häntä koipien välissä puolen tunnin reissun akkukoneen takia