Dillen nakertelua

Tänne kuvalliset projekti selostukset
Pasi S.
Tracks
Viestit: 1917
Liittynyt: 14 Tammi 2007 14:31
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Paikkakunta: Tampere

Re: Dillen nakertelua

Viesti Kirjoittaja Pasi S. »

Hätäisesti etsittyä....

http://www.eddie-sanders-racing.com/pro ... %20fcr.htm

Kopioitu myynti-ilmoituksesta....
"I'm selling the stock carb off my 2005 YFZ. It is in perfect condition inside and out, nothing wrong with it, very clean. It comes with everything needed to run gas or methanol.All included is FCR carb, stock throttle cable in perfect shape, and the following jets:
OCFB Alky Needle
NCVQ Needle
NDSR (Stock) Needle
45, 50, 55, 60, 65 Pilots
45 Slow Jet
158, 168, 170, 175, 180 mains for gas
238, 278, 318, 357 mains for methanol
Stock Needle Jet
Drilled out Needle jet for methanol"

Toivottavasti toimii tää linkki..
Olisi Sudcolla kitti. -> Part number, 018-859 for a FCR 35-41 carburetors
http://www.sudco.com/vol33/114.pdf

Tämä Honda 450 foorumilta E85 käyttäjän alky neula.
"Sudco OCFBH alcohol needle" Tosin vapari, mutta varmaan rikkaampi kuin vakio.

Toivottavasti jotain apua.
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
yaguza
Tracks
Viestit: 1577
Liittynyt: 18 Loka 2008 23:06
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Re: Dillen nakertelua

Viesti Kirjoittaja yaguza »

Joi kiitoksia, sieltähän se viunaneulan kirjainyhdistelmä löytyi..
haen vielä paikkiksesta tarkasteluun pari rikkaimmalla taperilla olevaa ennen alkyneulan tilaamista
Pasi S.
Tracks
Viestit: 1917
Liittynyt: 14 Tammi 2007 14:31
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Paikkakunta: Tampere

Re: Dillen nakertelua

Viesti Kirjoittaja Pasi S. »

Tässä se puhumani race-gas vs Metanoli käyrä.
Suora quote:
"Ok guys here is the gas vs alky comparison:
397 stk cyl 4mill
34mm gas carbs vs 34mm alky carbs
10* timing on both setups
Cpi Inframes on both
These are the same domes as on gas, so we know there is some power left in goin to an alky dome.
Enjoy, any questions feel free to ask, Thanks
Paul"

Kuva
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
yaguza
Tracks
Viestit: 1577
Liittynyt: 18 Loka 2008 23:06
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Re: Dillen nakertelua

Viesti Kirjoittaja yaguza »

No huhhuh! Siis aivan olematon ero, ei mitään järkeä :lol:
Onkohan nelareissa samaa luokkaa se tehon-nousu löpöstä alkomaholiin siirryttäessä?

Sitten joskus kun on seuraavan laitteen aika niin lähtee alkoholi vahvasti harkintaan =D>
Pasi S.
Tracks
Viestit: 1917
Liittynyt: 14 Tammi 2007 14:31
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Paikkakunta: Tampere

Re: Dillen nakertelua

Viesti Kirjoittaja Pasi S. »

Jos olen ymmärtänyt oikein, niin tehon nousu on samaa luokkaa nelareissa. Ero pumppu-pensiinistä metanoliin on sitten vielä isompi.
Tuossa esimerkissä pensa kone antaa vajaan tuhannen yli 80 ponia ja normaalin vaihdon loppu ja aloitus on about 72-75 kun vastaavasti viinalla yli 80 on karvan yli 2500 joten vaihdossa 85 tai hitunen yli.

...kai se on alky-burneri muokattava kesälle 2013 :supz:
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
Pasi S.
Tracks
Viestit: 1917
Liittynyt: 14 Tammi 2007 14:31
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Paikkakunta: Tampere

Re: Dillen nakertelua

Viesti Kirjoittaja Pasi S. »

Tässä se linkki suoraan siihen tuotteeseen josta höpötettiin aiemmin päivällä.
http://www.hobbypeople.com/shop/index.p ... 838850c181

Vastasivat sieltä, että on varastotuote.
Ei ole mitään hajua, paljonko olisi sopivasti, mutta 0.5-1% ei varmasti ole liikaa. Blue smoukkia alkaa tuleen sitten 2.5% jälkeen. :lol:
Tuli sellainenkin mieleen, että kun tuo yläpäätä voidellessaan palaa pois itse H-hetkellä, niin onpahan apuja myös siten, että jos männän ohi lurahtaa sinne alakertaan, niin se alkoholi on sekoitettu öljyyn!! ... hidastaa sitä tuhon tuottoa sitäkin kautta.
Kova jätkä kun olisi, niin hakisi alakertaankin jatkuvaan käyttöön Castor Based öljyt, niin sitten kaikki olisi yhdessä sulassa sovussa.
Jos muistan oikein, niin Castrollin R40 on juuri tälläistä.
Toi supertecniplate sekoaa sekä bensaan että viinaan, eikä erotu edes seisotuksessa niinkuin BeNOL... Isot pojat kerto. :lol:

jaa-a
oli siellä tälläistäkin "virallista" mömmöökin, mutta hinta/pakkauskoko ei ole edes siedettävä :lol:
http://www.hobbypeople.com/shop/index.p ... s_id=26331
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
yaguza
Tracks
Viestit: 1577
Liittynyt: 18 Loka 2008 23:06
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Re: Dillen nakertelua

Viesti Kirjoittaja yaguza »

Kaveri kuvas parit nousut mäessä, ekaa kertaa tuli videolle hieman äänimaailmaakin :D
http://www.youtube.com/watch?v=du9yy__sQBk
Avatar
PepsiMoto
Tracks
Viestit: 1072
Liittynyt: 22 Joulu 2008 01:53
Mönkijä:: Rapu 787
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Dillen nakertelua

Viesti Kirjoittaja PepsiMoto »

Viheltää!!
yaguza
Tracks
Viestit: 1577
Liittynyt: 18 Loka 2008 23:06
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Re: Dillen nakertelua

Viesti Kirjoittaja yaguza »

PepsiMoto kirjoitti:Viheltää!!
Juu niin se tekköö, paukkuukin välillä.


Turbon öljynpaluun ja koneen huohottimen erotin toisistaan laittamalla huohottimelle oman nipan kytkinkoppaan, öljynpaluuletku kiinnittyy nyt nippaan johon huohotinletku oli ennen turbon laittoa kiinnitettynä. Ei ahdista paluupuoli enää 15-50 öljylläkään.
Viimeksi muokannut Pappi, 29 Tammi 2013 21:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Kuvalinkit poistettu, eivät toimineet :-(
yaguza
Tracks
Viestit: 1577
Liittynyt: 18 Loka 2008 23:06
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Re: Dillen nakertelua

Viesti Kirjoittaja yaguza »

yaguza kirjoitti:Kaveri kuvas parit nousut mäessä, ekaa kertaa tuli videolle hieman äänimaailmaakin :D
http://www.youtube.com/watch?v=du9yy__sQBk
Löyty pari kuvaakin jotka kaveri nappas ennen videoita..
Meinas olla tilannetta päällä kun lähti keula pyrkimään pystyyn ja kun sain sen alas niin oikea etutassu putoskin kannon päälle, siitä lähettiinkin puiden välistä alamäkeen ja tässä vaiheessa olinkin matkustaja enkä kuljettaja..onneksi keulan sain pidettyä alaspäin suunnattuna jolla vältin kuperkeikat..
Lopputulos oli parit naarmut katteisiin ja puolen tunnin hikoilu että sai laitteen pois risukosta.
Viimeksi muokannut Pappi, 29 Tammi 2013 21:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Kuvalinkit poistettu, eivät toimineet :-(
Pasi S.
Tracks
Viestit: 1917
Liittynyt: 14 Tammi 2007 14:31
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Paikkakunta: Tampere

Re: Dillen nakertelua

Viesti Kirjoittaja Pasi S. »

Ai että! Kaipaan santaa lapasten alle!! :supz:

Hyvä ettei käynyt pahemmin! Nyt voit huoletta leikkaa näärmuuntuneet muovit pois! :lol:
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
yaguza
Tracks
Viestit: 1577
Liittynyt: 18 Loka 2008 23:06
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Re: Dillen nakertelua

Viesti Kirjoittaja yaguza »

Pasi S. kirjoitti:Ai että! Kaipaan santaa lapasten alle!! :supz:

Hyvä ettei käynyt pahemmin! Nyt voit huoletta leikkaa näärmuuntuneet muovit pois! :lol:
Pälkänettä odotellessa, eilen käytiin kiipeilemässä paikallisella kuopalla niin meinas keulaa nostella sorarinteessä puolikuluneilla nappuloilla..saas nähä kuin pahasti ne lapikkaat keventää keulaa :mrgreen:
Pasi S.
Tracks
Viestit: 1917
Liittynyt: 14 Tammi 2007 14:31
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Paikkakunta: Tampere

Re: Dillen nakertelua

Viesti Kirjoittaja Pasi S. »

Sää oot selälläs niillä laparattailla!! :lol:

Huomasin itse jo ison eron MudLiten ja mun lapasten välillä pidossa, ja mudlitet puree paremmin santaan kuin perus nappula.
Se Teemun silloinen oli vielä stokki-swingillä, joten painopisteen puolesta pitoja oli enempi tarjolla.

Paljonko muuten on sun akseliväli?
Mulla on navasta napaan 149.5cm(+1, +6), Villellä muistaakseni 152cm (+0, +8), ja Jorilla pitäisi olla 164.5-165cm(+1, +12)

Pälkänettä odotellessa..... voi pojat
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
yaguza
Tracks
Viestit: 1577
Liittynyt: 18 Loka 2008 23:06
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Re: Dillen nakertelua

Viesti Kirjoittaja yaguza »

Sitä tässä vähän pelkäänkin että kippaako justiinsa kohta vai heti.

Akseliväli mulla on kokonaista 128cm, ihan vakio.Mutta se paino on aika hyvin keulalla, tarvii varmaan paneutua alustan säätöihin koska pidempää swingeriä tähän laitteeseen ei tule.

Mäkikiihdytykseen tässä tapauksessa keula alas ja perää pikkasen ylös?
Tällä hetkellä runko on jotakuinkin vaaterissa
Viimeksi muokannut Pappi, 29 Tammi 2013 21:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Kuvalinkit poistettu, eivät toimineet :-(
Pasi S.
Tracks
Viestit: 1917
Liittynyt: 14 Tammi 2007 14:31
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Paikkakunta: Tampere

Re: Dillen nakertelua

Viesti Kirjoittaja Pasi S. »

Itse en kyllä nostais perää ja laskis keulaa. Voi tulla vielä keula herkempi.
Laske koko kampe alemmas rinteeseen. Tietysti niin, ettei ihan pienet kivet iske pohjaan.
...tai no sittenhän sen tietää, kun saat ne uudet lapiot. :lol:
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
Vastaa Viestiin