Sisään ajo suoritettu. Oli muuten ensimmäinen vehjas jossa suoritin sen sitten ihan tosissaan. Ekat satakilsaa alle 40km/h ja sitten päästelin jo 60km/h ajoa

Se alle 40 ajoa oli helppo suorittaa, kun vain ajeli tässä meikän asuinympäristössä pitkin ja poikki, ristiin rastiin. Samalla kerkesi nähdä uusia ja vanhoja teitä, mitä junnuna mopolla kolusi
Mittarin vaihto ei sitten ollutkaan se helpoin rasti. Sehän meni ihan reisille
Notta sinänsä mittari passasi pailoilleen ihan kuten pitikin, mutta se ei totellut koodia.
Kertausta, jos et ole lukenut aikaisempaa postausta: Mittari ei kartuta tunteja. Eli tunnit jäivät lukemaan EH 070H55. Trippi tuntimittarikaan ei suostu lisäämään mitään.
Joten BRP lupasi takuuseen uuden mittarin.
Joten sain uuden mittarin ja sitä (Buds/ opetettiin/ koodattiin/ hae oikea sana/) ????
Notta kilometrit mittarissa menivät nollille ja tunnit ovat yhä sen 070H55.
Extrana mittariin tulivat :aika, turvavyönvalo ja jokin "racemode".
Ajan voi laittaa mittariston napista: virta päälle/ valitse 12/24h, ja muuttaa tunnit ja minuutit.
Sääli vain jotta kun sammuttaa virran ja saattovalot sammuvat, nollaantuu myös kello
On tuossa BRP:llä hieman tekemistä jotta saavat ecu:n ja mittarin synkonisoitua.
Huomenna menen taas kiusaamaan huoltoa. Kyseleen jottako se "BUDS file" jonka ne sinne tehtaalle lähettivät, toisi jotain ratkaisua aikamittariin.
Mika