Alusta on nyt tosi makoisa omaan makuun, mutta tuo gopro 7:n kuvanvakain syö videosta hypyt minusta kokonaan pois.
Gopro 8:ssa vissiin on vähän parempi kuvanvakain, joka tasaa tärinän mutta ei syö liikettä kokonaan pois.
frosty kirjoitti:Alusta on nyt tosi makoisa omaan makuun, mutta tuo gopro 7:n kuvanvakain syö videosta hypyt minusta kokonaan pois.
Gopro 8:ssa vissiin on vähän parempi kuvanvakain, joka tasaa tärinän mutta ei syö liikettä kokonaan pois.
Saman olen huomannut, että hero7 vakain on vähän jopa yliluonnollisen tehokas.
Leikkaa tosiaan aikalailla kuvasta todellisia heittoja pois, mutta enivei hienoa menoa
Eilen käytiin testaamassa Hyvinkään rataa nelikoilla. Hyvin kulkee sielläkin ja päivän paras kierrosaika scramblella oli 2.06min. Tuonne ehdottomasti uudestaankin. Alla yksi ainoa kuva joka tarttu sieltä.
Tässä on nyt tullut treenailtua enempi krossiradoilla viime aikoina. Viimesimpänä kävin Quad Racing Finland ry:n juniorien treenipäivän päätteeksi ottamassa muutaman tunnin setin Mäntyharjun radalla.
Pikkusen muutoksia tullut mieleen tässä ensikautta varten. Jotain iskarijumppaa keulaan ja pikkusen alustan muutoksia. Kunhan selkenee ajatukset ja tulevaisuuden suunnitelmat että minkälaista on tarkoitus ensikaudella ajaa niin laittelen sitten lisäinfoa siitä.
Takapää on toiminut kuin ajatus Jay Gröpl:n TFX iskareilla. Ne ei voisi tuon paremmin toimia mitä ne nyt on.
Siinä sitä olis ensikautta varten ensimmäinen päivityspaketti asennettavaksi.
Muutamia vahvikeosia ja vahvempia osia heikompien tilalle sekä pikkusen päivitystä moottoriin. Näpsin lisää kuvia sitämukaa kun asentelen palikoita paikoilleen.
Ensimmäisenä tässä rempassa laitoin tukivarsien korvakkeiden vahvikepalat paikalleen. Nämäkin tuli Jay Partsin valikoimasta. Suomessa ne ja koko Jay Parts valikoiman voi tilata Motopedolta.
Moottorinohjauksen ja ilmanputsarikotelon muutosten myötä ahtaat vakio vaimentimet menee vaihtoon. Samalla säästyy painoa melkosesti. Tilalle tulee Acrapovicin yksi oval carbon vaimennin lyhennettynä. Killeri sorvataan erikseen että saan äänet just sopivaksi kisatouhuihin.
Painonsäästö 6,3kg
Alle kolmensadan ollaan mutta tarkka paino selvinnee kohtapuoliin kun saan mönkijän punnaukseen käypäset vaakat. Nykytieto on saatu pelkästään laskemalla karsitut painot maahantuojan ilmoittamasta vakiopainosta. Eli se voi heittää mihin suuntaan vaan.
Totuus selviää hankkimalla omat farmisäkkivaakat ja sitten mönkijä roikkumaan. Pistän kyllä tänne sitten kuvat vaakalukemista.