+50 000 km mittarissa, kot-kot
+50 000 km mittarissa, kot-kot
Noh, kirjoitan pari riviä minun ja Rekun aloitus kilometreistä, kun tuli mittariin 20 000 km. Tunti mittarissa 509h 38min.
Eli mönkkärini on Can-Am Renegade 500 (l7e), vuosimallia: 2008.
Ostopäätökseen johti 800 Outlanderin koe-ajo. No ajokkinani oli silloin vm. 2007 CF-Moto 500.
Ostin laitteen uutena Kempeleen Ojan-raudasta. Tarkka aika oli joulukuun lopussa 2007, mutta hain sen vasta 3.1-2008, joten laite on -08 mallia. Heh, oli odottavana aika pitkä mutta hyödyllinen vuosimallin suhteen.
Varusteita laitoin heti uutena: kahvojen ja peukun lämmitin, pohjapanssari, vetokuulan, kahvasuojat ja molemmin puolin peilit. Kahvasuojat ja peilit ála Linhai 300.
Myöhemmin lisäsin ”tuulilasin” navitelineellä ja takalaukun, kellon ulkolämpömittarilla.
Ohjausiskarin (BiTubo Gas) kiinnityksen tein itse. Suunnittelussa meni tovi, mutta nyt mäntä toiminen iskari on ”keskitetty” joten ” iskun pituus” on molemmin puolin sama.
Peruutusvalo on 3W led. Kytkimenä toimii mikro kytkin, eli kun vaihdekeppi on ”R”:n kohdalla kuopassaan, tulee kytkentä valaisemelle.
Vasen tankokytkin on linhaista kotoisin, en tykännyt alkuperäisestä vilkku/töötti systeemistä. Tässä on nyt tuo vilkun palautus mallia ”moottoripyörä” eli vilkku palautuu painamalla vilkun nappia. Ei ollut ”bolt –on” mallia eli johdotukset menivät uusiksi ja peruutus rajoittimen jouduin jalostamaan vanhasta kytkimestä.
Pohjakiinnityslevyn ostin Iron baltikillta, jotta sain käyttöön jo aiemmin hankitun Cycle Countryn 122cm puskulevyn. On käsinostimella, kun en laittanut mönkkäriini vinssiä. Ehkäpä sen takia akku on vielä alkuperäinen
Takuukorjaukset jäivät vähiin. Etu pallonivelet on vaihdettu takuuseen. Ja sekin sen takia koska pallonivelten suojakumet murenivat ennen aikaansa. Japanin pallot ja kiinan kumet. On paremmat nuot vaihdetut kun ovat vielä kuosissaan. Variaattorin etuilman oton ”kumi” vaihdettiin takuuseen. Oli korjattu malli vahvistuksineen, mutta se on taas mäsänä.
Variaattorin painot eivät kestä kilometrejä. Tahtovat ”kolouta” 7000 km jälkeen.
Kestävyys: Mitähän tästä kirjoittaisi? Joskus kuulee, että canakuski on vaihtanut variaattorin remmin ennen kun on saanut 20000km täyteen. Onkohan se vika käyttäjässä vai laitteen käytöllä?
No joo, 17 000 km kohdalla alkoi taka-vetoakselien stefat vuotamaan öljyä läpi. Sillain hikoilemalla, ei vuotamalla, mutta noro näkyi taka perässä. Ne oli aikas helppo vaihtaa.
Polttoaineen kulutus. Siinäpä se miksi valitsin 500cc mallin. Keskimääräinen kulutus on 5.4 litraa sadalle kilometrille. Lumen pukkaustöissä laite vie noin 2 litraa tunnissa.
Ensimmäisen katsastuksen suoritin 1.12-2010. Läpi ilman huomautuksia.
Öljyt vaihdan 2500 km:n kohdalla. 5000 km välein vaihtuu myös öljyn suodatin.
Ilmanputsarista. Alkuperäistä paperimallia olisi joutunut vaihtamaan 50h/ 1500 km (maximi aika/ matka) mutta ostin kaksi pestävää ja öljyttävää mallia. Pesen ja öljyän vaihdon jälkeen käytetyn. Näin toinen on aina valmiina vaihtoa varten.
Tuulilasin taikka miksi sitä kuvailisi, niin sen teko oli hauskaa. Osat ja niiden saatavuus olivat ihan sattumaa. Tuulilasin kehys on moottoripyörästä ja lasi on moottorikelkasta. Kiinnitystangot ovat taasen moottoripyörän tuulilasista. Mutta osien yhdistämisen ja tuloksen toimivuus on yllättävän toimiva. Matalammalla lasilla tuulensuoja ei ollut riittävä ja korkeammalla kypärämelu kasvoi liikaa. Magellan Crossover tykkää olla, kallistetun lasin takana, sateelta suojassa.
Vanteita olen kokeillut monia. Alkuperäiset möin pois, kun en tykännyt niiden tasapainotuksen vaikeudesta. Niissä kun ei ole keskireikää ollenkaan. Hyvin harvassa ovat liikkeet joissa kykenevät renkaat tasapainottamaan pelkästään pultin rei´istä.
Outlanderin peltivanteet ovat osoittautuneet oikein hyviksi. Niissä off-set ja alusta-geometria on pysynyt kohdillaan. Ajaminen tiellä ja maastossa tuo turvallisuuden tunteen.
Nuot -06 alut vaativat 4mm spaserin, jotteivat renkaat hierrä raidetankojen päihin.
Kokeilin viime kesänä myös Bombardier Draksteriin tarkoitettuja takavanteita joka nurkassa (12x7, 2+5). Eli vanteet levittivät laitteen raideleveyttä ~7cm per puoli. Mikroautomainen asfaltti ajelussa, mutta soralla kuopat hakkaavat käsille. Nuotkin pitää tasapainottaa rengasliikkeessä. Jako on 4X137.
Olen pitänyt etujousitusituksen jousen kireys asennossa ”maksimi” , ja on ollut keväästä asti. Johtuen noista levittävistä vanteista. Laite tahtoi jakaa suuntaa tien kuluma-urien mukaan. Mutta vakiovanteilla huomasin jotta kulkusuunta pysyy mainiona. Johtunee tuosta ”eturenkaiden taka-jätöstä” .Takana jousituksen kireys on ”minimi”
Renkaita olen kokeillut monia. Parasta en ole löytänyt, mutta jotkut ovat eroittuneet edukseen. Maxxis Dirt tierenkaana on tällä hetkellä paras mitä olen kokeillut. Maastoon taas passelit ovat Carlisle ACT:t .
Lumen ajan renkaista: tykkään nastoista. Joka talvi olen saanut ”prototyyppi ” renkuloita kokeeksi. Ehkäpä johtuen siitä, että käytössäni on nastoituksen mahdollistavat laitteet. Alkuperäisiin Hole Shotteihin tumppasin 600kpl nastoja ja nykyään riittää ”vain” 400.
Matkatavarana säiliönä on 52 Kappa takalaukku. Kuulostaa ehkä isolta, mutta kun Rekussa ei ole tavarasäiliötä isommin, niin laitoin sitten saatavissa olevan maksimäärän kokoisen laukun.
Mönkijäni on aina ollut ulkosalla, niinpä kondenssivesi vaikutus ei ole vaivannut käyttöä.
Ja matka jatkuu hymyssä suin
MikaR
Eli mönkkärini on Can-Am Renegade 500 (l7e), vuosimallia: 2008.
Ostopäätökseen johti 800 Outlanderin koe-ajo. No ajokkinani oli silloin vm. 2007 CF-Moto 500.
Ostin laitteen uutena Kempeleen Ojan-raudasta. Tarkka aika oli joulukuun lopussa 2007, mutta hain sen vasta 3.1-2008, joten laite on -08 mallia. Heh, oli odottavana aika pitkä mutta hyödyllinen vuosimallin suhteen.
Varusteita laitoin heti uutena: kahvojen ja peukun lämmitin, pohjapanssari, vetokuulan, kahvasuojat ja molemmin puolin peilit. Kahvasuojat ja peilit ála Linhai 300.
Myöhemmin lisäsin ”tuulilasin” navitelineellä ja takalaukun, kellon ulkolämpömittarilla.
Ohjausiskarin (BiTubo Gas) kiinnityksen tein itse. Suunnittelussa meni tovi, mutta nyt mäntä toiminen iskari on ”keskitetty” joten ” iskun pituus” on molemmin puolin sama.
Peruutusvalo on 3W led. Kytkimenä toimii mikro kytkin, eli kun vaihdekeppi on ”R”:n kohdalla kuopassaan, tulee kytkentä valaisemelle.
Vasen tankokytkin on linhaista kotoisin, en tykännyt alkuperäisestä vilkku/töötti systeemistä. Tässä on nyt tuo vilkun palautus mallia ”moottoripyörä” eli vilkku palautuu painamalla vilkun nappia. Ei ollut ”bolt –on” mallia eli johdotukset menivät uusiksi ja peruutus rajoittimen jouduin jalostamaan vanhasta kytkimestä.
Pohjakiinnityslevyn ostin Iron baltikillta, jotta sain käyttöön jo aiemmin hankitun Cycle Countryn 122cm puskulevyn. On käsinostimella, kun en laittanut mönkkäriini vinssiä. Ehkäpä sen takia akku on vielä alkuperäinen
Takuukorjaukset jäivät vähiin. Etu pallonivelet on vaihdettu takuuseen. Ja sekin sen takia koska pallonivelten suojakumet murenivat ennen aikaansa. Japanin pallot ja kiinan kumet. On paremmat nuot vaihdetut kun ovat vielä kuosissaan. Variaattorin etuilman oton ”kumi” vaihdettiin takuuseen. Oli korjattu malli vahvistuksineen, mutta se on taas mäsänä.
Variaattorin painot eivät kestä kilometrejä. Tahtovat ”kolouta” 7000 km jälkeen.
Kestävyys: Mitähän tästä kirjoittaisi? Joskus kuulee, että canakuski on vaihtanut variaattorin remmin ennen kun on saanut 20000km täyteen. Onkohan se vika käyttäjässä vai laitteen käytöllä?
No joo, 17 000 km kohdalla alkoi taka-vetoakselien stefat vuotamaan öljyä läpi. Sillain hikoilemalla, ei vuotamalla, mutta noro näkyi taka perässä. Ne oli aikas helppo vaihtaa.
Polttoaineen kulutus. Siinäpä se miksi valitsin 500cc mallin. Keskimääräinen kulutus on 5.4 litraa sadalle kilometrille. Lumen pukkaustöissä laite vie noin 2 litraa tunnissa.
Ensimmäisen katsastuksen suoritin 1.12-2010. Läpi ilman huomautuksia.
Öljyt vaihdan 2500 km:n kohdalla. 5000 km välein vaihtuu myös öljyn suodatin.
Ilmanputsarista. Alkuperäistä paperimallia olisi joutunut vaihtamaan 50h/ 1500 km (maximi aika/ matka) mutta ostin kaksi pestävää ja öljyttävää mallia. Pesen ja öljyän vaihdon jälkeen käytetyn. Näin toinen on aina valmiina vaihtoa varten.
Tuulilasin taikka miksi sitä kuvailisi, niin sen teko oli hauskaa. Osat ja niiden saatavuus olivat ihan sattumaa. Tuulilasin kehys on moottoripyörästä ja lasi on moottorikelkasta. Kiinnitystangot ovat taasen moottoripyörän tuulilasista. Mutta osien yhdistämisen ja tuloksen toimivuus on yllättävän toimiva. Matalammalla lasilla tuulensuoja ei ollut riittävä ja korkeammalla kypärämelu kasvoi liikaa. Magellan Crossover tykkää olla, kallistetun lasin takana, sateelta suojassa.
Vanteita olen kokeillut monia. Alkuperäiset möin pois, kun en tykännyt niiden tasapainotuksen vaikeudesta. Niissä kun ei ole keskireikää ollenkaan. Hyvin harvassa ovat liikkeet joissa kykenevät renkaat tasapainottamaan pelkästään pultin rei´istä.
Outlanderin peltivanteet ovat osoittautuneet oikein hyviksi. Niissä off-set ja alusta-geometria on pysynyt kohdillaan. Ajaminen tiellä ja maastossa tuo turvallisuuden tunteen.
Nuot -06 alut vaativat 4mm spaserin, jotteivat renkaat hierrä raidetankojen päihin.
Kokeilin viime kesänä myös Bombardier Draksteriin tarkoitettuja takavanteita joka nurkassa (12x7, 2+5). Eli vanteet levittivät laitteen raideleveyttä ~7cm per puoli. Mikroautomainen asfaltti ajelussa, mutta soralla kuopat hakkaavat käsille. Nuotkin pitää tasapainottaa rengasliikkeessä. Jako on 4X137.
Olen pitänyt etujousitusituksen jousen kireys asennossa ”maksimi” , ja on ollut keväästä asti. Johtuen noista levittävistä vanteista. Laite tahtoi jakaa suuntaa tien kuluma-urien mukaan. Mutta vakiovanteilla huomasin jotta kulkusuunta pysyy mainiona. Johtunee tuosta ”eturenkaiden taka-jätöstä” .Takana jousituksen kireys on ”minimi”
Renkaita olen kokeillut monia. Parasta en ole löytänyt, mutta jotkut ovat eroittuneet edukseen. Maxxis Dirt tierenkaana on tällä hetkellä paras mitä olen kokeillut. Maastoon taas passelit ovat Carlisle ACT:t .
Lumen ajan renkaista: tykkään nastoista. Joka talvi olen saanut ”prototyyppi ” renkuloita kokeeksi. Ehkäpä johtuen siitä, että käytössäni on nastoituksen mahdollistavat laitteet. Alkuperäisiin Hole Shotteihin tumppasin 600kpl nastoja ja nykyään riittää ”vain” 400.
Matkatavarana säiliönä on 52 Kappa takalaukku. Kuulostaa ehkä isolta, mutta kun Rekussa ei ole tavarasäiliötä isommin, niin laitoin sitten saatavissa olevan maksimäärän kokoisen laukun.
Mönkijäni on aina ollut ulkosalla, niinpä kondenssivesi vaikutus ei ole vaivannut käyttöä.
Ja matka jatkuu hymyssä suin
MikaR
Viimeksi muokannut MikaR, 02 Kesä 2013 18:33. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
-
- Tracks
- Viestit: 2760
- Liittynyt: 17 Syys 2008 08:09
- Mönkijä:: AC 500 -08.SAint green
- Paikkakunta: Mökki vilppulassa
Re: +20 000 km mittarissa, kot-kot
: = Hienoa.
Eipäs hättäillä,niinkuin köyhät!
...ensin juomme rahat, ja sitten kävelemme kotiin!
...ensin juomme rahat, ja sitten kävelemme kotiin!
- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4382
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
Re: +20 000 km mittarissa, kot-kot
Näin se homma etenee.
Mitenkäs noi kilometrit/tunnit on jakautunu? Paljonko ajettu maastossa ja minkä verran on rullattu kadulla noin suunnilleen?
Itselle olen suunnitellu auton korvikkeeks jotain (luotettavaa) tl-peliä mut pelimerkit ei ihan vielä kummiskaan kanaseen riitä...
Mitenkäs noi kilometrit/tunnit on jakautunu? Paljonko ajettu maastossa ja minkä verran on rullattu kadulla noin suunnilleen?
Itselle olen suunnitellu auton korvikkeeks jotain (luotettavaa) tl-peliä mut pelimerkit ei ihan vielä kummiskaan kanaseen riitä...
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
- ATC
- Koheltaja (r)
- Viestit: 5025
- Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
- Mönkijä:: Maatalous traktori
- Paikkakunta: Oulu
Re: +20 000 km mittarissa, kot-kot
Loistava reportaasi, ja viihdyttävästi kirjoitettu, Mikan tapaan rehellisesti ja turhia hypettämättä. Tämä valaa uskoa että kyllä noilla mönkijöillä voi ja kannattaa ajella tieliikenteessäkin, ei ne ole loppuun ajettuja muutaman tuhannen jälkeen.
Laitahan Mika raporttia myös jatkossa.
Laitahan Mika raporttia myös jatkossa.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Re: +20 000 km mittarissa, kot-kot
Suhteessa noin palttiarallaa... 25% maastossa ja loput tiellä.
Mika
Re: +20 000 km mittarissa, kot-kot
Helekatti Mika, ompa tutun näköinen lutakko.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
- setu
- Tracks
- Viestit: 1656
- Liittynyt: 12 Loka 2008 19:38
- Mönkijä:: Can Am Spyder 1300 F3 SE6
- Paikkakunta: Stadi
Re: +20 000 km mittarissa, kot-kot
Perässä tullaan sanoi perämies
17 600 mittarissa ja 2008 rene alla eli kestääääääääääääääääääää..
Tiellä 95% kilsoista ja tunteja ja mettää se noin 5% (eipä näillä leveyksillä sitä mettää juuri ooo ).
17 600 mittarissa ja 2008 rene alla eli kestääääääääääääääääääää..
Tiellä 95% kilsoista ja tunteja ja mettää se noin 5% (eipä näillä leveyksillä sitä mettää juuri ooo ).
Re: +20 000 km mittarissa, kot-kot
Paitsi Espan ja Kaivarin puisto, haastavin paikka ehdottomasti on Eduskuntatalon portaat, varsinkin näin talvisinsetu kirjoitti:(eipä näillä leveyksillä sitä mettää juuri ooo ).
Hyvin ootte saaneet kilsoja peleihin
Kylätason mönkijäkuski
-
- 6WD
- Viestit: 446
- Liittynyt: 09 Loka 2009 20:50
- Mönkijä:: TGB Blade 425 4x4
- Paikkakunta: Kanta-häme
Re: +20 000 km mittarissa, kot-kot
Hyvä poijjaat, nyt kun on sisäänajot suoritettu niin kilsoja vaan lisää keräämään
Se on aina kiva lukea näitä "kestävyysraportteja"
Lievästi OT mutta taloudesta löytyy 1 Rotaxin koneella oleva härpäke, lasissa yli 9000km ja käytännössä ilman vikoja ollaan tähän asti menty, joten on nuo luotu näköjään kestämään.
Se on aina kiva lukea näitä "kestävyysraportteja"
Lievästi OT mutta taloudesta löytyy 1 Rotaxin koneella oleva härpäke, lasissa yli 9000km ja käytännössä ilman vikoja ollaan tähän asti menty, joten on nuo luotu näköjään kestämään.
Tgb 425 Blade 4x4
Re: +20 000 km mittarissa, kot-kot
Juu, taas asiaa
25 000+ km mittarissa.
Luin aiemmista foorumin kirjoitteluista jotta olisi hyvä vaihtaa nokkaketjujen ohjarit.
Notta hain itsekeksityn korjaus-sarjan. -10 mallin ohjurit ja ketjunkiristimet (ohjurit) sekä kannen; alapään; ja imusarjan tiivisteet.
Osat eivät ole vielä vaihtuneet, mutta tutun moottorivelhon kanssa olen asiasta jutellut.
Vaihdetaan kunhan keretään, joskos sopisi aikatauluun?
Mutta muuten laite on kestänyt ja muutamia käytöstä johtuvia kulumisia on ollut:
- etuoikea sisempi vetoakslin suoja-kumi (muovia) kului puhki 22 010 km kohdalla.
Ostin molempiin uudet kun ajattelin jotta menevät puhki peräkkäin, mutta vasen pitää vielä rasvat sisällään.
-varin painot taas piti vaihtaa 23 000km kohdalla.
Olivat taas koloutuneet ja häiritsivät liiaksi ajoa. (800r painot, 9500 km. hiotut)
Jeps. Tunteja on mittarissa 657h.
Mika
25 000+ km mittarissa.
Luin aiemmista foorumin kirjoitteluista jotta olisi hyvä vaihtaa nokkaketjujen ohjarit.
Notta hain itsekeksityn korjaus-sarjan. -10 mallin ohjurit ja ketjunkiristimet (ohjurit) sekä kannen; alapään; ja imusarjan tiivisteet.
Osat eivät ole vielä vaihtuneet, mutta tutun moottorivelhon kanssa olen asiasta jutellut.
Vaihdetaan kunhan keretään, joskos sopisi aikatauluun?
Mutta muuten laite on kestänyt ja muutamia käytöstä johtuvia kulumisia on ollut:
- etuoikea sisempi vetoakslin suoja-kumi (muovia) kului puhki 22 010 km kohdalla.
Ostin molempiin uudet kun ajattelin jotta menevät puhki peräkkäin, mutta vasen pitää vielä rasvat sisällään.
-varin painot taas piti vaihtaa 23 000km kohdalla.
Olivat taas koloutuneet ja häiritsivät liiaksi ajoa. (800r painot, 9500 km. hiotut)
Jeps. Tunteja on mittarissa 657h.
Mika
Re: +20 000 km mittarissa, kot-kot
perässä tullaan, tosin vasta 6000km meni eilen rikki. 1400km oli eka omistaja ajanut kun viime juhannuksena tuon hain kotiin...
-
- 6WD
- Viestit: 281
- Liittynyt: 19 Maalis 2009 18:32
- Mönkijä:: Polaris RZR 900S
- Paikkakunta: Kurikka
Re: +20 000 km mittarissa, kot-kot
Hiuaua hommaa..ja jälleenmyyjät tykkää... Kertokaahan enemmän tuosta ajosta/käytöstä. itte ajelen pääasiassa mettäs/auraan pihat ja ym.reiteillä/maastossa ajoa...tähän asti muutama tuhat kilometri ja laite vaihtoon........ :/ no nyt on vehje jonka luulen pysyvän tallis piremmän aikaa... ? 800 r outlander xxc...aikas makee peli, meinaan mä.....
Re: +20 000 km mittarissa, kot-kot
ittarissa, kot-kot
Esikatselu: Re: +20 000 km mittarissa, kot-kot
Rotax 500cc. V-2 2008 jakopään remontti.
2008 / 500cc -------------------------Alkuperäinen-----------Suositus -----------2011 / 800R -----------$-----------kpl
kytkinkopan tiiviste----------------420 651 210 ----------420 651 211-------sama--------------17,99-----------1
magneeton tiiviste------------------420 651 200-----------sama------------- sama--------------16,64-----------1
kannen tiiviste--------------------- 420 630 850-----------sama------------- ei sovi--------------53,99-----------2
alapään tiiviste---------------------420 630 210-----------sama------------- sama---------------9,89-------------2
imusarjan tiiviste------------------420 630 640 -----------sama---------------ei sovi-------------3,14------------2
nokkaketju------------------------- 420 297 060-----------420 297 062----------sama------------106,64-----------2
nokkapyörä------------------------- 420 254 432-----------sama------------------420 254 433-----24,29-----------2
ketjunkiristin ohjuri---------------420 236 574-----------420 436 015---------sama--------------13,04-----------2
ketjuohjain------------------------- 420 236 581-----------sama----------------sama--------------10,79-----------2
Tuossa on osalista ja hinnat. Vaihto-osa lista $ hinnat, USA:n Can-Am netti- kaupasta.
Paikallisella marmori tiskillä, hintoja kysellessä, kannattaa katsella ensin jakkara alle
Kun nuot nokka-ketjut on syytä vaihtaa, menee vaihto-aika taulu uusiksi. Nokkapyöristä kinastellaan vielä
Mika
PS. sori tuosta listasta, foorumi ei tue "Tab"nappulaa, joten väliviivoilla laitoin. Notkuu kuten minä noita hintoja katsellessa
Esikatselu: Re: +20 000 km mittarissa, kot-kot
Rotax 500cc. V-2 2008 jakopään remontti.
2008 / 500cc -------------------------Alkuperäinen-----------Suositus -----------2011 / 800R -----------$-----------kpl
kytkinkopan tiiviste----------------420 651 210 ----------420 651 211-------sama--------------17,99-----------1
magneeton tiiviste------------------420 651 200-----------sama------------- sama--------------16,64-----------1
kannen tiiviste--------------------- 420 630 850-----------sama------------- ei sovi--------------53,99-----------2
alapään tiiviste---------------------420 630 210-----------sama------------- sama---------------9,89-------------2
imusarjan tiiviste------------------420 630 640 -----------sama---------------ei sovi-------------3,14------------2
nokkaketju------------------------- 420 297 060-----------420 297 062----------sama------------106,64-----------2
nokkapyörä------------------------- 420 254 432-----------sama------------------420 254 433-----24,29-----------2
ketjunkiristin ohjuri---------------420 236 574-----------420 436 015---------sama--------------13,04-----------2
ketjuohjain------------------------- 420 236 581-----------sama----------------sama--------------10,79-----------2
Tuossa on osalista ja hinnat. Vaihto-osa lista $ hinnat, USA:n Can-Am netti- kaupasta.
Paikallisella marmori tiskillä, hintoja kysellessä, kannattaa katsella ensin jakkara alle
Kun nuot nokka-ketjut on syytä vaihtaa, menee vaihto-aika taulu uusiksi. Nokkapyöristä kinastellaan vielä
Mika
PS. sori tuosta listasta, foorumi ei tue "Tab"nappulaa, joten väliviivoilla laitoin. Notkuu kuten minä noita hintoja katsellessa
- Pappi
- Moderaattori
- Viestit: 2308
- Liittynyt: 14 Maalis 2009 09:39
- Mönkijä:: Outlander max 650 T3 -15
- Paikkakunta: Pohjois-savo
Re: +20 000 km mittarissa, kot-kot
Mielenkiintoinen raportti kun ajatuksella lukee. Kunhan 50tkm täynnä niin tarjoaa vaikka johonkin lehteen (jokainen voi miettiä oman suosikkinsa aiheen ympäriltä) jutun aiheeksi.
Näyttää siltä, että yks 10tkm ei ole matka eikä mikään näille vehkeille.
Näyttää siltä, että yks 10tkm ei ole matka eikä mikään näille vehkeille.