Sivu 1/17
Dillen nakertelua
Lähetetty: 26 Maalis 2012 18:45
Kirjoittaja yaguza
Laitetaan nyt tästäkin tietoa kuvien kera kun hiljalleen olis ainakin tekniikan osalta muutokset valmiina.
Elikkäs -08 Dinli 450 DMX on laitoksen merkki ja malli,
taiwanissa valmistettu ja moottorina on "kopio/lisenssi/aito mikälie" fuji-subaru jota polaris käytti 500cc outlaw/predator crosseissa ennenkuin siirtyi ktm:n patoihin.
En tässä ala tarinoimaan sen kummemmin, kuvat kertokoot paremmin.
Turbo sarja purettuna paketista, sopivuus raptor 350:n ja ostettu tältä palstalta n.vuosi sitten.
Kuvassa myös 500cc sylinteri+mäntä ja dinlin vakiokaasari.
Re: Dillen nakertelua
Lähetetty: 26 Maalis 2012 18:47
Kirjoittaja yaguza
Ahdin sijoitettuna taakse:
Re: Dillen nakertelua
Lähetetty: 26 Maalis 2012 18:49
Kirjoittaja Puuhis83
Tsaiaijai...
Nonni. Mulle ehkä ajankohtasta tämmöset trojektit.. Ei välttämättä nää föönaushommat mut muuten.
Re: Dillen nakertelua
Lähetetty: 26 Maalis 2012 18:49
Kirjoittaja yaguza
Kaasari ja painekoteloa:
Re: Dillen nakertelua
Lähetetty: 26 Maalis 2012 18:51
Kirjoittaja yaguza
3mm lisätivari piti laittaa pytyn alle että puristukset putoaa halutulle tasolle elikkäs himpun alle 9:1..alumiinista tehty.
Lisää kuvia tulee lähipäivinä, tarvii ottaa hieman tuoreempaa materiaalia. Nää edelliset kuvat on viime syksynä napattuja.
Re: Dillen nakertelua
Lähetetty: 26 Maalis 2012 19:20
Kirjoittaja jussa79
Olenkin odotellut, että koskas tämä turporojekti tulee kaiken kansan nähtäville!
Ei muuta kun lisää kuvaa ja juttua, kyllä minä ainakin luen!

Re: Dillen nakertelua
Lähetetty: 26 Maalis 2012 21:00
Kirjoittaja yaguza
Sen verran luottoa koneen kestävyyteen on tällä kokoonpanolla kertynyt viimeisen puolen vuoden aikana että laitetaan nyt näkösälle.
Saas nähä että missä vaiheessa sitä malttais kurkata koneen sisälle..
Re: Dillen nakertelua
Lähetetty: 26 Maalis 2012 22:20
Kirjoittaja JJP
Eihän tää olis muuten kasassa pysyny näin kauaa mut sulla on se rabies raccoons motorsportin sylinterisatsi kiinni nii se kestää.

Re: Dillen nakertelua
Lähetetty: 26 Maalis 2012 22:29
Kirjoittaja Pasi S.
yaguza kirjoitti: Nää edelliset kuvat on viime syksynä napattuja.

mää meinasin jo, että oot sirpaloinut laitteesi uusien juttujen tieltä!! HUH! Ei sentään..
Hyvä, että laitoit rojektin pystyyn!! *peukaloa näyttävä hymiö* (modet hoi)
Re: Dillen nakertelua
Lähetetty: 26 Maalis 2012 22:40
Kirjoittaja PepsiMoto
Hyvä hyvä! Onko suunnitelmissa tehdä jtn uusia muutoksia mihinkään?
Re: Dillen nakertelua
Lähetetty: 27 Maalis 2012 07:19
Kirjoittaja fr0z
Erittäin mielenkiintoinen thread! Itsellänikin turbotus aina välillä kaihertaa takaraivossa, mutta katsotaan nyt ensin vaparikortit tuohon natikan kinustikoneeseen.

Kokeilitko toimintaa tuolla turbo satsin mukana tulleella punaisella "painekotelolla", vai päädyitkö suoraan tekemään uuden?
Re: Dillen nakertelua
Lähetetty: 27 Maalis 2012 11:07
Kirjoittaja yaguza
JJP kirjoitti:Eihän tää olis muuten kasassa pysyny näin kauaa mut sulla on se rabies raccoons motorsportin sylinterisatsi kiinni nii se kestää.

Ei käyny mielessäkään että reilusti enemmän ajettua vakio-pyttyä olisin ahtanut, varsinkin kun niinkin sopuhintaan sen mulle toit
PepsiMoto kirjoitti:Hyvä hyvä! Onko suunnitelmissa tehdä jtn uusia muutoksia mihinkään?
Kyllä vaan ulkonäköä sinne sun tänne jotain pikkujuttuja ainakin, lokarit on jo puukotettu ja kunhan postipate kiikuttaa uudet nerffit niin räpsyä tulee näkyville.
Maalausta ja perusteellista puunausta toi todella kaipais mutta suunnitelmissa olis hoitaa se konerempan yhteydessä joskus tulevaisuudessa.
fr0z kirjoitti:Kokeilitko toimintaa tuolla turbo satsin mukana tulleella punaisella "painekotelolla", vai päädyitkö suoraan tekemään uuden?
Joo se oli ensimmäisessä versiossa se punainen p¤skaviemärin mutka

ilman mitään painekoteloa vakio-kalvokaasarain kanssa, parisen kuukautta jaksoin taistella ongelmia vastaan tuloksetta niillä osilla..kaasari vaihtu keihinin suoravetoon ja lisäksi tein ton painekotelon kalumiinista, ékalla testiajolla toimi todella hyvin että se venähti n.50km pyrähdykseksi kaverin kanssa..ei oikeen pysyny laitettu 700cc raptori kuulemma perässä kun satkusta lähettiin kiihdyttämään, ite en huomannu moista kun siellähän se perässä tuli.
Re: Dillen nakertelua
Lähetetty: 27 Maalis 2012 11:15
Kirjoittaja fr0z
yaguza kirjoitti:
fr0z kirjoitti:Kokeilitko toimintaa tuolla turbo satsin mukana tulleella punaisella "painekotelolla", vai päädyitkö suoraan tekemään uuden?
Joo se oli ensimmäisessä versiossa se punainen p¤skaviemärin mutka

ilman mitään painekoteloa vakio-kalvokaasarain kanssa, parisen kuukautta jaksoin taistella ongelmia vastaan tuloksetta niillä osilla..kaasari vaihtu keihinin suoravetoon ja lisäksi tein ton painekotelon kalumiinista, ékalla testiajolla toimi todella hyvin että se venähti n.50km pyrähdykseksi kaverin kanssa..ei oikeen pysyny laitettu 700cc raptori kuulemma perässä kun satkusta lähettiin kiihdyttämään, ite en huomannu moista kun siellähän se perässä tuli.
Eikös sitä sanota että ahdin määrää tahdin.
Uskallatko veikata johtuiko huono toiminta enemmän kalvokaasarista kuin viemäriputkesta?
Nimimerkillä: Just eilen tilasin Keihin FCR:n kiinanpojan kalvokaasarin tilalle

Re: Dillen nakertelua
Lähetetty: 27 Maalis 2012 18:04
Kirjoittaja yaguza
Uskoisin että kaasari oli enemmän syynä ongelmiin alussa, ei mene rahat hukkaan fcr:n hankinnassa.
Re: Dillen nakertelua
Lähetetty: 27 Maalis 2012 18:08
Kirjoittaja yaguza
Turbolle öljyn meno ja paluu: