Sivu 1/25
-87 Banshee evo1
Lähetetty: 15 Tammi 2013 20:10
Kirjoittaja yaguza
Laittelen tänne omaa rojektointia niin pysyy toi normi banshee osio aisoissa.
evo1 painottuu ton rungon läpikäyntiin ja yleisfiksailuun jotta saa vehkeen ajoon, jotain hyvin pientä tehopäivitystä mutta siihen paneudun paremmin evo2 vaiheessa jahka sen aika koittaa.
Haettaessa jammu näytti tältä:
paremmat "orkkiskuvat" jäi ottamatta, kiire purkuhommiin oli kova
Roskiin lähti lokarirautojen ja lisävalojen yms ohella nämä:
Hiljalleen se siitä kevenee:
hämmästystä herätti imukanavista löytynyt "tehtaan" maali vaikka pyttyjen ulkopinta on puhallettu puhtaaksi, eipä tuo haittaa koska imukanavien maali ropisee ajansaatossa irti joten nää sylinterit pitäis olla vähän ajetut ja porausvaraa riittää. mittaillaan jahka saa kannen irrotettua.

Re: -87 Banshee evo1
Lähetetty: 15 Tammi 2013 20:37
Kirjoittaja poke
Tämä on mainio rojekti, jolla ei ole kuin yksi suunta, saattaa vehjes kohti parempaa elämää.

Re: -87 Banshee evo1
Lähetetty: 15 Tammi 2013 22:08
Kirjoittaja latemies
tästä voi odottaa etukäteen tosi hurjaa peliä sekä onnea rojektiin

Re: -87 Banshee evo1
Lähetetty: 16 Tammi 2013 00:07
Kirjoittaja PepsiMoto
Pääsi kone kyllä hyvään kotiin, milenkiinnolla seurailen tätäkin kuvakerrontaa.
Re: -87 Banshee evo1
Lähetetty: 16 Tammi 2013 16:05
Kirjoittaja yaguza
poke kirjoitti:Tämä on mainio rojekti, jolla ei ole kuin yksi suunta, saattaa vehjes kohti parempaa elämää.

Eipä tuolle oikeen muuta voi tehdä kun käydä läpi, 30sek koeajon jälkeen olin siitä täysin varma.
Väljää joka paikassa, jarrut ja kytkin ei oikeen toiminu ja koneen säädötkin oli metässä ulkonäöstä puhumattakaan. Vaihteet kyllä loksahteli paikalleen ihan ok eli hyvä ostos oli
latemies kirjoitti:tästä voi odottaa etukäteen tosi hurjaa peliä sekä onnea rojektiin

Kiitoksia
PepsiMoto kirjoitti:Pääsi kone kyllä hyvään kotiin, milenkiinnolla seurailen tätäkin kuvakerrontaa.
Jepjep, kuvaa tuloo sitämukaa kun jotakin julkaisukelposta tapahtuu. Etenee hitaasti mutta epävarmasti.
Re: -87 Banshee evo1
Lähetetty: 16 Tammi 2013 16:19
Kirjoittaja yaguza
Vauhtipyörän kopan irrotus toi mukanaa lattialle muutaman desin vettä ja ampiaisen
Tarkoitus oli lisätä ennakkoa muutamalla asteella ja muutenvaan kurkata staattorin yms tila.
Vakio ajoituslevy:
Pientä jyrskytystä ja uudet kiinnitysreijät levyyn, milli per aste kaavalla tein levyyn säädön 7asteeseen asti.
Pyyhkäsin reikien välilipareen vielä jälkikäteen pois jotta saa haettua ennakon sopivaan välimaastoon, 7 on kuulemma liikaa näille vakio sylintereille.

Pieni ja näppärä apulainen:
Ajoituslevy takas kiinni ja staattori myös:

Re: -87 Banshee evo1
Lähetetty: 16 Tammi 2013 16:28
Kirjoittaja jussa79
Saas nährä mitä tästä kehittyy...
Näyttää vahvasti siltä, että ensi kesänä viivalla on yksi "melkosen" tirhee räpätin enemmän!

Re: -87 Banshee evo1
Lähetetty: 16 Tammi 2013 17:04
Kirjoittaja fr0z
Tää on niin näitä "pakko seurata"-threadeja.
Motivaatiovideo! ->
http://youtu.be/TvMTyrNhV6k
Re: -87 Banshee evo1
Lähetetty: 16 Tammi 2013 21:07
Kirjoittaja PepsiMoto
Repesin tolle ampparille! Sieltähän voi löytyä peltohiiri perhe lohkojen välistä

Re: -87 Banshee evo1
Lähetetty: 16 Tammi 2013 21:13
Kirjoittaja Pasi S.
Tulossa on hieno Projekti!! Osaava kaveri laitteen kimpussa, joka todella vaatii kosketusta.
Tuli sellainen haikea olo.... pakko-huostaanotto.
Äkkiseltään pohjatiiviste näytti oikean vahvuiselta, joskin kuva saattaa vääristää.
Noiden imukanavien maali on aivan virheetön, joten vaivaa on nähty, jos piiloon jäävä paikka on maalattu jostain käsittämättömästä syystä ja ulkopinnat on puhallettu??!!??
Toivotaan, että sylinterit olisi "nuoret" jotta porattavaa riittäisi.
Tuo ajoituslevy on magee! Niinkuin sanoit, niin +7 on liikaa vakiosylinterikanavajoituksille. Porttauksen jälkeen voi kokeilla enempi.
Ongelma tulee "ulospuhallusjakson" lyhyydestä (Blow Down Period) ja siitä johtuvasta kuumuudesta. (Nakutus->sulatus->morjens)
Mahtava odottaa, mitä tästä tulee pikku kiropraktiikan, tekonivelten, inhalaattorin ja tahdistimen jälkeen.
Toi motivaatio-videon sleeper on 10mill Serval. About 100 vetäville.
Re: -87 Banshee evo1
Lähetetty: 16 Tammi 2013 21:53
Kirjoittaja yaguza
PepsiMoto kirjoitti:Repesin tolle ampparille! Sieltähän voi löytyä peltohiiri perhe lohkojen välistä


Lohkojen väli jää mysteeriksi näillä näkymin. Multaa kyllä löyty pari kourallista sylintereiden välistä.
Niin ei tästä kuitenkaan mikään blingi show laite ole tulossa, budjetti on mikä on tällä hetkellä ja sillä koitetaan saattaa laite ajoon kesäksi. Runko, tukivarret yms saa pulverimaalin. Katteet on halkeillu jonniverran ni niidenkin kohtalo jää nähtäväksi.
Toi video kyllä todellakin motivoi

Re: -87 Banshee evo1
Lähetetty: 16 Tammi 2013 21:57
Kirjoittaja Pasi S.
Mulla on kaksi kertaa nostanut hytin pystyyn pelkällä voimalla kiihdytettäessä 4.vaihteella. On se metka fiilis.
Tuollaista jokavaihteen keulimista voi vain haaveilla näillä pikkureikäsillä.

Re: -87 Banshee evo1
Lähetetty: 17 Tammi 2013 19:29
Kirjoittaja yaguza
Re: -87 Banshee evo1
Lähetetty: 17 Tammi 2013 23:39
Kirjoittaja Pasi S.
OHHOH!
Melkein sanoisin, että poraukseen menee...
Oli hyvä idea ottaa kansi irti.... ja sylinterit.
Näenkö omiani, vai onko siinä kaksi täysin erilaista mäntää????
Ikkunat, korkeus, alalovet, sekä reuna"montut" näyttää niin erilaisilta.
Maanantaina jos otat männät irti, niin teräsharjalaikalla puunaat molemmista laen puhtaaksi joskos sieltä löytyisi sarjanumerot.
Jos kiertokangissa on merkinnät, niin niistä voisi ottaa myös kuvan.
Re: -87 Banshee evo1
Lähetetty: 19 Tammi 2013 12:29
Kirjoittaja yaguza
Pasi S. kirjoitti:
Näenkö omiani, vai onko siinä kaksi täysin erilaista mäntää????
Ikkunat, korkeus, alalovet, sekä reuna"montut" näyttää niin erilaisilta.
Kyllä vaan, eri pariahan ne männät on..niinkuin porauskin.
Se on viron poika päättäny säästää muutaman kympin ja rempata ainoastaan toisen puolen sylinterin+männän, hyvä hei
