Tänään oli jo pakottava tarve lähteä mönkijällä ajelemaan, parin kuukauden ajokatkon jälkeen.
Ajosuoritteet oli keveitä näin sisäänajovaiheessa, mutta samoja jälkiä ajelin, kuin XMR ja 6x6 malleilla aiemmin kesällä. Oli yllätys, miten hyvin etenee vakiorenkaillakin.
Kesäkuivalla sain jopa 6x6 ajettua vinssisuoritteeseen erääseen mutasuistoon ja nyt "hiipimistaktiikalla" (uutta Can Am kuskille)

ensimmäisellä läpi tällä kevyemmällä
lyhytlaatikollisella. Ajolinjat tietenkin tarkkaan valittuja, mutta samoista urista ajoin ja ovat nyt vedestä pehmenneetkin sekä rikottuja aiemmilla ajeluilla,
joten varmasti ei helpompi kulku pitäisi olla.
Alusta toimii mahtavasti enduropätkällä, XMR oli liian kova ja pomppiva ja 6x6 liian pehmeä. Keskiasetuksilla toimi jo todella mallikkaasti. Voimaa tulee pienellä
puolella tuntuvasti enemmän, kuin noilla verrokeilla, vaikka 6x6 sama laatikko (paino)? ja nykimistä ei maastovasteessa ainakaan havaittavissa tässä yksilössä.
Tässä vaiheessa itselläni iso

uutuuden hankkimisesta ja uskallan väittää, että uudella laatikolla olevat tehostajalla varustetut isot ja pienet canaset ottavat sijaa kovasti
harrastajien keskuudessa, kun koeajokokemuksia eri käyttöalueilta saadaan.
Ajot jatkuu ja viikonloppuna päästään jo tosimaastoihin alustavasti testailemaan. Rakentelu ja varusteiden sijoittelu alkaa, kun kaikki kalikat saapuneet, mutta nyt hetki naatiskellaan..
