XT-P T3 1000 harrastelua
-
- 6WD
- Viestit: 323
- Liittynyt: 22 Helmi 2014 15:25
Re: XT-P T3 1000 harrastelua
Hyvä idea Jermu. Moni miettii varmaan samojen laitteiden eroja. Laitetaanpa jonkinlainen testivertailu tulemaan.
Perähommat menee siten, että sama etuperä ollut kaikissa vanhemmissa 1000 Outlandereissa ja Maveric oma.
Keväästä 2014 alkaen vaihteistomuutosten myötä kaikissa sitten sama uusittu. Kuulema on vanhaa parempi
ja Outlander kuskit voi tietenkin "kehua" että on sama perä kuin isossa Mavericissa.
Perähommat menee siten, että sama etuperä ollut kaikissa vanhemmissa 1000 Outlandereissa ja Maveric oma.
Keväästä 2014 alkaen vaihteistomuutosten myötä kaikissa sitten sama uusittu. Kuulema on vanhaa parempi
ja Outlander kuskit voi tietenkin "kehua" että on sama perä kuin isossa Mavericissa.
-
- 6WD
- Viestit: 323
- Liittynyt: 22 Helmi 2014 15:25
Re: XT-P T3 1000 harrastelua
Alkaa olla kampe Raajärven tomuista syväpuhdistettu.
Vaihdan samalla kertaa kaikki nesteet sekä öljyt välivaihtona ja turvallisesti BRP-tuotteita käyttäen.
Muuten öljyt ja nesteet vaihtuu huolto-ohjelman mukaan merkkihuollossa, mutta itse teen vielä näiden välissä
omat välivaihdot tuotteet merkkihuollosta noutaen. Pysyy ainakin laite kunnossa niiden osalta, vaikka öljyjä
pilaavia upotuksia en itse enää nykyään juuri harrastakkaan. Lisäksi suodattimet ja ilmakanavat sekä variaattori
kannattaa puhdistaa huoltojen välissäkin. Löysin tässäkin välihuollossa pieniä likajäämiä, vaikka Can Am nykyään jo
kohtuu hyvin tiiviiksi valmistajan toimesta saatu kehitettyä.
Pakoputken käyrään saapui uutta EU-kieltämän keraamipinnoitteen korvaajaa ja testinä vetäisty pintaan.
Raidetankojen päälle tulee Can Am teeman mukaisesti pienet vahvikeputket. Kannattaa raidetankoja
vahvistaessa muistaa valita riittävän ohutseinäinen putki, että tanko pääsee tarvittaessa vääntymään
ja poistamaan rasitteen muulta ohjausjärjestelmältä.
Vaihdan samalla kertaa kaikki nesteet sekä öljyt välivaihtona ja turvallisesti BRP-tuotteita käyttäen.
Muuten öljyt ja nesteet vaihtuu huolto-ohjelman mukaan merkkihuollossa, mutta itse teen vielä näiden välissä
omat välivaihdot tuotteet merkkihuollosta noutaen. Pysyy ainakin laite kunnossa niiden osalta, vaikka öljyjä
pilaavia upotuksia en itse enää nykyään juuri harrastakkaan. Lisäksi suodattimet ja ilmakanavat sekä variaattori
kannattaa puhdistaa huoltojen välissäkin. Löysin tässäkin välihuollossa pieniä likajäämiä, vaikka Can Am nykyään jo
kohtuu hyvin tiiviiksi valmistajan toimesta saatu kehitettyä.
Pakoputken käyrään saapui uutta EU-kieltämän keraamipinnoitteen korvaajaa ja testinä vetäisty pintaan.
Raidetankojen päälle tulee Can Am teeman mukaisesti pienet vahvikeputket. Kannattaa raidetankoja
vahvistaessa muistaa valita riittävän ohutseinäinen putki, että tanko pääsee tarvittaessa vääntymään
ja poistamaan rasitteen muulta ohjausjärjestelmältä.
Re: XT-P T3 1000 harrastelua
Helekatti että on makiaa menoa... Pittääköhän se itekki telat hommata...moottorijamppa kirjoitti:Viikonlopun ajoista pikkuisen videomateriaalia. Syötteellä uudestaan 21.2.2015. Tervetuloa mukaan..
https://www.youtube.com/watch?v=xtMzFJcOdQk
-
- 6WD
- Viestit: 323
- Liittynyt: 22 Helmi 2014 15:25
Re: XT-P T3 1000 harrastelua
Suosittelen jermu kokeilemaan. Telat toi entiselle aktiivikelkkailijallekkin ihan uusia talvifiiliksiä. Etenee maastossa
hienosti ja kohtuukunnossa olevilla kelkkaurilla ainakin näillä FOX-alustaisilla laitteilla voi ajaa vauhdillakin.
Polttoaineenkulutus 1000 oli lähes sama kuin renkailla ennakkohuhuista poiketen.
Konetta sain pesun ja huoltojen jäljiltä hiukan kasaan sekä sähköt laitoin uusiksi valojen osalta.
Asensin led-pistevalot uuteen jalustaan ja nyt on huomattavasti kevyempi painoltaan sekä myös keulakulma
muuttui suotuisammaksi etuvalojen jäädessä puskurilinjan sisään. Tein myös kytkentämuutoksia ja nyt voin käytää
kaikkia valoja pienemmissä yksiköissä ajotilanteen mukaan.
hienosti ja kohtuukunnossa olevilla kelkkaurilla ainakin näillä FOX-alustaisilla laitteilla voi ajaa vauhdillakin.
Polttoaineenkulutus 1000 oli lähes sama kuin renkailla ennakkohuhuista poiketen.
Konetta sain pesun ja huoltojen jäljiltä hiukan kasaan sekä sähköt laitoin uusiksi valojen osalta.
Asensin led-pistevalot uuteen jalustaan ja nyt on huomattavasti kevyempi painoltaan sekä myös keulakulma
muuttui suotuisammaksi etuvalojen jäädessä puskurilinjan sisään. Tein myös kytkentämuutoksia ja nyt voin käytää
kaikkia valoja pienemmissä yksiköissä ajotilanteen mukaan.
Re: XT-P T3 1000 harrastelua
Mahtavan näköinen valopatteristo kieltämättä! Syksyä odotellessa.
Oletko vetäissyt valojen linsseihin keltaista "Biltema" kalvoa? Vai oletko jollakin muulla toteutettu?
Oletko vetäissyt valojen linsseihin keltaista "Biltema" kalvoa? Vai oletko jollakin muulla toteutettu?
Viimeksi muokannut Pappi, 22 Kesä 2015 07:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Edellisen viestin lainaus poistettu.
Syy: Edellisen viestin lainaus poistettu.
-
- 6WD
- Viestit: 323
- Liittynyt: 22 Helmi 2014 15:25
Re: XT-P T3 1000 harrastelua
Ajovaloissa nyt keltainen ja lisävaloissa vihreä teemakalvotus.
Biltemakalvot toimii kohtuudella. Heikkous nopeampi värin haalistuminen kuin laadukkaammilla kalvoilla.
Kannattaa kokeilla. Suojaa linssiä etenkin kesällä ja kestää painepesurilla pesun ongelmitta.
Talvella mm.keltainen jopa parantaa kontrastia. Tämä kalvo huippulaadukasta ja asentuu jämäkästi
puolipallonmuotoisiinkin linsseihin. http://www.lamin-x.fi/
Toisenlaista kalvotusta teeman mukaisesti peilisarjan (860200080) ja mustien kahvasuojien (715001706) pintoihin.
Peilit hanskat kädessäkin helposti säädettävät ja joustavan oloista muovia, joten kestänee mainiosti.
Helpottaa maastossa sekä tiellä ajamista ja onhan nuo huomattavasti vakiopeilejä tyylikkäämmät.
Auttaa myös kuljetusongelmissa, koska vakiopeilit pakettiautoissa ja joissain kuomukärreissä ruuvattava
kuljetuksen ajaksi irti.
Biltemakalvot toimii kohtuudella. Heikkous nopeampi värin haalistuminen kuin laadukkaammilla kalvoilla.
Kannattaa kokeilla. Suojaa linssiä etenkin kesällä ja kestää painepesurilla pesun ongelmitta.
Talvella mm.keltainen jopa parantaa kontrastia. Tämä kalvo huippulaadukasta ja asentuu jämäkästi
puolipallonmuotoisiinkin linsseihin. http://www.lamin-x.fi/
Toisenlaista kalvotusta teeman mukaisesti peilisarjan (860200080) ja mustien kahvasuojien (715001706) pintoihin.
Peilit hanskat kädessäkin helposti säädettävät ja joustavan oloista muovia, joten kestänee mainiosti.
Helpottaa maastossa sekä tiellä ajamista ja onhan nuo huomattavasti vakiopeilejä tyylikkäämmät.
Auttaa myös kuljetusongelmissa, koska vakiopeilit pakettiautoissa ja joissain kuomukärreissä ruuvattava
kuljetuksen ajaksi irti.
-
- 6WD
- Viestit: 323
- Liittynyt: 22 Helmi 2014 15:25
Re: XT-P T3 1000 harrastelua
Katteiden päivitystä jälleen, kun aiemmat oranssista mattamustaksi maalaamani olivat ehkä liian
Tuumintojen jälkeen päädyin lokasuojiin sopivaan kiiltomustaan katesarjaan.
Etumuovi (715001545)
Sivumuovi (705005236)
Sivumuovi (705005240)
Teippauksistani tullut useampia tiedusteluja pysyvyydestä, asennuksesta etc..
Pysyvyys sekä kulutuskestävyys laadukkailla yliteippausteipeillä, etenkin muovissa jopa maalausta parempi
ja kuitenkin tarvittaessa irtoaa napakalla vetäisyllä ilman liimajälkiä. Kestää painepesua sekä hankausta.
Värisävyjä löytyy satoja.
Koko mattamustaksi en nyt halunnut katteita, mutta sivumuovien uloimpaan kohtaan naarmusuojausta tarvitaan.
Värisävyksi valikoitui hopea-harmaa-mattamusta, joka on hyvin likelle alkuperäisten mattamuovien sävy.
Homma alkaa osateippauksessa katkoteipin asennuksella haluttujen rajojen reunalle. Teipiä useaa leveyttä ja
lankaista saatavilla, mutta rajat helpoin tehdä kapeimmilla malleilla. Teipin asennuksessa kannattaa koettaa
saada pitkiä vetoja mutkittelun estämiseksi ja voi vetää irti ja taas asentaa uudelleen kunnes lopputulos toivottu.
Tiukat kurvit vaatii hiukan harjoittelua ja alle 90-mutkat helpoin tehdä uudella päältävedolla (oikea reuna).
Leikataan hiukan reilu kappale teippiä ja puhdistetaan teipattava pinta todella tarkasti rasvanpoistoaineella.
Asemoidaan teippi ja aloitetaan jostain reunasta etenemään. Vedetään teipin liimapintaa näkyviin teippauksen
edetessä ja kuumailmapuhaltimella lämmitetään varovasti venytettävissä kohdissa. Itse käytän huopapalikkaa
ja konservoijan puuvillasormikkaita, joilla saa jälkiä jättämättä hierottua teipin haluttuun muotoon.
Teipattavassa kappaleessa ollessa tyhjän päälle jääviä osuuksia jotka helposti pingottavat, kannattaa leikata
halkioita vedon poistamiseksi. Lopuksi leikataan isoimmat palat kappaleen ylitse jäänyttä teippiä pois.
Katkoteippi aletaan vetämään reunasta terävällä nykäisyllä sekä muutenkin kokoajan reipasta vauhtia
siistin leikkuujäljen varmistamiseksi.
Lopuksi reunojen ja kulmien tarkistus sekä tarvittaessa veitsellä viimeistely sekä lukituskuumennus ja hieronta.
Karkeasti tähän tyyliin. Rohkeasti kokeilemaan ja saa sitä edelleen YV.kin laittaa. Autetaan jos osataan.
Tuumintojen jälkeen päädyin lokasuojiin sopivaan kiiltomustaan katesarjaan.
Etumuovi (715001545)
Sivumuovi (705005236)
Sivumuovi (705005240)
Teippauksistani tullut useampia tiedusteluja pysyvyydestä, asennuksesta etc..
Pysyvyys sekä kulutuskestävyys laadukkailla yliteippausteipeillä, etenkin muovissa jopa maalausta parempi
ja kuitenkin tarvittaessa irtoaa napakalla vetäisyllä ilman liimajälkiä. Kestää painepesua sekä hankausta.
Värisävyjä löytyy satoja.
Koko mattamustaksi en nyt halunnut katteita, mutta sivumuovien uloimpaan kohtaan naarmusuojausta tarvitaan.
Värisävyksi valikoitui hopea-harmaa-mattamusta, joka on hyvin likelle alkuperäisten mattamuovien sävy.
Homma alkaa osateippauksessa katkoteipin asennuksella haluttujen rajojen reunalle. Teipiä useaa leveyttä ja
lankaista saatavilla, mutta rajat helpoin tehdä kapeimmilla malleilla. Teipin asennuksessa kannattaa koettaa
saada pitkiä vetoja mutkittelun estämiseksi ja voi vetää irti ja taas asentaa uudelleen kunnes lopputulos toivottu.
Tiukat kurvit vaatii hiukan harjoittelua ja alle 90-mutkat helpoin tehdä uudella päältävedolla (oikea reuna).
Leikataan hiukan reilu kappale teippiä ja puhdistetaan teipattava pinta todella tarkasti rasvanpoistoaineella.
Asemoidaan teippi ja aloitetaan jostain reunasta etenemään. Vedetään teipin liimapintaa näkyviin teippauksen
edetessä ja kuumailmapuhaltimella lämmitetään varovasti venytettävissä kohdissa. Itse käytän huopapalikkaa
ja konservoijan puuvillasormikkaita, joilla saa jälkiä jättämättä hierottua teipin haluttuun muotoon.
Teipattavassa kappaleessa ollessa tyhjän päälle jääviä osuuksia jotka helposti pingottavat, kannattaa leikata
halkioita vedon poistamiseksi. Lopuksi leikataan isoimmat palat kappaleen ylitse jäänyttä teippiä pois.
Katkoteippi aletaan vetämään reunasta terävällä nykäisyllä sekä muutenkin kokoajan reipasta vauhtia
siistin leikkuujäljen varmistamiseksi.
Lopuksi reunojen ja kulmien tarkistus sekä tarvittaessa veitsellä viimeistely sekä lukituskuumennus ja hieronta.
Karkeasti tähän tyyliin. Rohkeasti kokeilemaan ja saa sitä edelleen YV.kin laittaa. Autetaan jos osataan.
-
- 4WD
- Viestit: 218
- Liittynyt: 22 Elo 2012 09:41
- Mönkijä:: Polaris Sportsman 1000 XP -17
- Paikkakunta: Espoo
Re: XT-P T3 1000 harrastelua
Hienoa jälkeä olet tehnyt
Polaris Sportsman XP 1000 T3B -17
Uudenmaan Mönkijät Ry
EX: Polaris sportsman 570 efi eps T3 -14
Uudenmaan Mönkijät Ry
EX: Polaris sportsman 570 efi eps T3 -14
Re: XT-P T3 1000 harrastelua
konstit on monet
-
- 6WD
- Viestit: 323
- Liittynyt: 22 Helmi 2014 15:25
Re: XT-P T3 1000 harrastelua
Koetetaan aikataulujen puitteissa räpeltää mitä kerkiää ja etenkin pystyy, kun tuo tuotantolaitteisto
ei nykyisellään tue ihan kaikkien ideoiden toteutusta (työkaluja aina hyvä syyttää).
Raajärvellä oli meidänkin ajoporukassa tilanne, että kamppeet aukealla jumissa ja vasta useamman käsiparin
saapuessa työntämään saatiin kone nousemaan keulille muita avittamaan. Maastokiiloja / ankkureita
joskus autohommissa käyttänyt ja tuumin tehdä työkaluboxsiin mahtuvan minikokoisen ankkurin,
kun tulee kuitenkin yksinkin ajoittain liikuttua maastossa.
Toisaallakin ketjussa tutuksi tullut Motonet mallin ankkuri hyvä lähtökohta, mutta jotain narusolmu-pulttijuttuja
tukevampi ja helpompi saisi olla. Veneosastolta löytyikin vinssikoukulle sopivan oloisia kiinnitysrenkaita
jotka ajattelin hitsata ankkuriin. Pikkupätkät tarvitsi ottaa takaboxsimittausten perusteella pois ankkurista sekä
kiinnitysrenkaista. Lopuksi hitsausta sekä hiukkapuhallusta ja maalausta. Mahtuu hyvin Can Am takaboxsiin ja
muotonsa ansiosta ei vie oikeastaan yhtään tilaa, kun kulkee juuri boxsin reunoja myöden.
Samalla tuli tuo takavetopisteen kiinnityskin lyhennettyä ihan minimiin. Vanhan kiinnitysreiän hitsasin umpeen
ja lopuksi teemaväriä pintaan. Nyt ei ota varmasti kiinni ja pienentää kiinnityskehikon rasitusta vipuvarren lyhentyessä.
Raidetankoihin laitoin myös vahvikeputket paikoilleen sekä säädin auraukset.
Uuteen pohjapanssariin (vanhassa selvittämätön halkeama ilman iskujälkeä) porasin etuperäöljyn laskuropulle reiän.
Nyt ei tarvitse huollossa irroitella tuota etupalaa, jossa mm. vinssikita ja kiinnityspultit hankalasti etukardaanin alla.
ei nykyisellään tue ihan kaikkien ideoiden toteutusta (työkaluja aina hyvä syyttää).
Raajärvellä oli meidänkin ajoporukassa tilanne, että kamppeet aukealla jumissa ja vasta useamman käsiparin
saapuessa työntämään saatiin kone nousemaan keulille muita avittamaan. Maastokiiloja / ankkureita
joskus autohommissa käyttänyt ja tuumin tehdä työkaluboxsiin mahtuvan minikokoisen ankkurin,
kun tulee kuitenkin yksinkin ajoittain liikuttua maastossa.
Toisaallakin ketjussa tutuksi tullut Motonet mallin ankkuri hyvä lähtökohta, mutta jotain narusolmu-pulttijuttuja
tukevampi ja helpompi saisi olla. Veneosastolta löytyikin vinssikoukulle sopivan oloisia kiinnitysrenkaita
jotka ajattelin hitsata ankkuriin. Pikkupätkät tarvitsi ottaa takaboxsimittausten perusteella pois ankkurista sekä
kiinnitysrenkaista. Lopuksi hitsausta sekä hiukkapuhallusta ja maalausta. Mahtuu hyvin Can Am takaboxsiin ja
muotonsa ansiosta ei vie oikeastaan yhtään tilaa, kun kulkee juuri boxsin reunoja myöden.
Samalla tuli tuo takavetopisteen kiinnityskin lyhennettyä ihan minimiin. Vanhan kiinnitysreiän hitsasin umpeen
ja lopuksi teemaväriä pintaan. Nyt ei ota varmasti kiinni ja pienentää kiinnityskehikon rasitusta vipuvarren lyhentyessä.
Raidetankoihin laitoin myös vahvikeputket paikoilleen sekä säädin auraukset.
Uuteen pohjapanssariin (vanhassa selvittämätön halkeama ilman iskujälkeä) porasin etuperäöljyn laskuropulle reiän.
Nyt ei tarvitse huollossa irroitella tuota etupalaa, jossa mm. vinssikita ja kiinnityspultit hankalasti etukardaanin alla.
-
- 6WD
- Viestit: 323
- Liittynyt: 22 Helmi 2014 15:25
Re: XT-P T3 1000 harrastelua
Uusia ajatuksia saatu taas ruuvattua kamppeeseen. Laitoin työkaluille ja harvemmin tarvittaville tavaroille
vesitiiviit työkaluputkilot syylärikittiä kiinnitystasona käyttäen. Mittausten jälkeen reikää ja asennusta mustilla
Can Am pulteilla (mustia pultteja / muttereita sileällä laippakannalla heikosti peruskaupoissa, mutta esim.
Can Am ja VAG-konsernin autoissa paljolti käytössä sekä kohtuuhintaisia).
Kolpin valmistetta olevat Can Am LinQ pihdit (715001351) laitoin etu ja takatavaratelineelle. Kätevä kiinnitys
ja voi siirrellä sopiviin kohtiin tarpeen mukaan. Puunsuojaliina, pylpyrä etc.. nopeasti käytettävissä.
Taakse laitoin Can Am takatavaratelineen reunat (715001671). Takavinssin koukun tuohon saa mukavasti
ylemmäs. Itsellä ei tulene sidottavaksi muuta tavaraa, mutta suojaa takasivuvaloja ja sammutinta.
Veneosastolta mukaan tarttui myös Can Am väritykseen sopivat knaapit ja rosteriset rengaslevyt.
Näillä viimeistellymmin asensin Raajärvellä testaamani vinssinarutelineprotot. Nyt ylhäällä ja ei tarvitse
kieputtaa narua syylärikitin ympäri sekä koukkukin tukevasti mukana.
Aiemmin tekemäni rekisterikilpiteline meni alhaisesta sijainnista johtuen mutkille Raajärvellä ja hetken
laatikoita tongittuani löysinkin ratkaisun kilven nostoon kevyellä rakenteella. Sanoisiko edesmenneen kotimaisen
matkapuhelinyhtiön puhelimen autotelineitä jäänyt talteen odottamaan jotain ajatusta. Niistä saikin
tukevat ja väritykseen sopivat nivelet. Kiinnitykseen laitoin kumiset O-renkaat takaboxin tiiveyden säilyttämiseksi.
Näille lisäsin normaalin rekisterikilpitelineen (ei EU-malli) ja mittausten jälkeen reikää ja paikoilleen.
Nyt alkaa Can Am v.2.0 (non road) olla uusien ajatusten mukainen. Muutamia merkittäviä parannuksia tulossa.
Niistä juttua, kun Canada-mail löytänyt perille..
vesitiiviit työkaluputkilot syylärikittiä kiinnitystasona käyttäen. Mittausten jälkeen reikää ja asennusta mustilla
Can Am pulteilla (mustia pultteja / muttereita sileällä laippakannalla heikosti peruskaupoissa, mutta esim.
Can Am ja VAG-konsernin autoissa paljolti käytössä sekä kohtuuhintaisia).
Kolpin valmistetta olevat Can Am LinQ pihdit (715001351) laitoin etu ja takatavaratelineelle. Kätevä kiinnitys
ja voi siirrellä sopiviin kohtiin tarpeen mukaan. Puunsuojaliina, pylpyrä etc.. nopeasti käytettävissä.
Taakse laitoin Can Am takatavaratelineen reunat (715001671). Takavinssin koukun tuohon saa mukavasti
ylemmäs. Itsellä ei tulene sidottavaksi muuta tavaraa, mutta suojaa takasivuvaloja ja sammutinta.
Veneosastolta mukaan tarttui myös Can Am väritykseen sopivat knaapit ja rosteriset rengaslevyt.
Näillä viimeistellymmin asensin Raajärvellä testaamani vinssinarutelineprotot. Nyt ylhäällä ja ei tarvitse
kieputtaa narua syylärikitin ympäri sekä koukkukin tukevasti mukana.
Aiemmin tekemäni rekisterikilpiteline meni alhaisesta sijainnista johtuen mutkille Raajärvellä ja hetken
laatikoita tongittuani löysinkin ratkaisun kilven nostoon kevyellä rakenteella. Sanoisiko edesmenneen kotimaisen
matkapuhelinyhtiön puhelimen autotelineitä jäänyt talteen odottamaan jotain ajatusta. Niistä saikin
tukevat ja väritykseen sopivat nivelet. Kiinnitykseen laitoin kumiset O-renkaat takaboxin tiiveyden säilyttämiseksi.
Näille lisäsin normaalin rekisterikilpitelineen (ei EU-malli) ja mittausten jälkeen reikää ja paikoilleen.
Nyt alkaa Can Am v.2.0 (non road) olla uusien ajatusten mukainen. Muutamia merkittäviä parannuksia tulossa.
Niistä juttua, kun Canada-mail löytänyt perille..
Re: XT-P T3 1000 harrastelua
Jos MacGyverilla olisi mönkijä, niin se olisi tämmöinen.
Vakuuttavaa jälkeä rakentelussa!
Vakuuttavaa jälkeä rakentelussa!
Re: XT-P T3 1000 harrastelua
Terve Moottorijamppa.
Mistä hankit työkaluputkilot?
T:HMi
Mistä hankit työkaluputkilot?
T:HMi
-
- 6WD
- Viestit: 323
- Liittynyt: 22 Helmi 2014 15:25
Re: XT-P T3 1000 harrastelua
Putkilot löytyy alan liikkeitä edullisemmin täältä.
http://www.agrimarket.fi/Koneet/Tarvikk ... et/tu-box/
Putkilossa olevat tekstit lähtee jälkiä jättämättä tiivisteen/maalinpoistoaineella.
Putkilossa myös kosteudenpoistoreikä joka kannattaa tässä käytössä sulkea
mustalla liimasilicon täpällä.
http://www.agrimarket.fi/Koneet/Tarvikk ... et/tu-box/
Putkilossa olevat tekstit lähtee jälkiä jättämättä tiivisteen/maalinpoistoaineella.
Putkilossa myös kosteudenpoistoreikä joka kannattaa tässä käytössä sulkea
mustalla liimasilicon täpällä.
Re: XT-P T3 1000 harrastelua
Jäikö kilpivalo pois? Olisikohan ne kiinnityspultit joissa valot toimivia?
Miten aukeaa nyt tuo tavaralaatikon kansi?
Tuohon takakaiteeseen sais nätisti kilven valoineen.
Miten aukeaa nyt tuo tavaralaatikon kansi?
Tuohon takakaiteeseen sais nätisti kilven valoineen.