650 XMR

Tänne kuvalliset projekti selostukset
pikku2
4WD
Viestit: 132
Liittynyt: 19 Tammi 2012 16:37
Mönkijä:: G2
Paikkakunta: Alavieska

Re: 650 XMR

Viesti Kirjoittaja pikku2 »

Kallis :)
pikku2
4WD
Viestit: 132
Liittynyt: 19 Tammi 2012 16:37
Mönkijä:: G2
Paikkakunta: Alavieska

Re: 650 XMR

Viesti Kirjoittaja pikku2 »

Tämä jäi liikkeeseen ja mukaan tarttui t3 MAX...
pikku2
4WD
Viestit: 132
Liittynyt: 19 Tammi 2012 16:37
Mönkijä:: G2
Paikkakunta: Alavieska

Re: 650 XMR

Viesti Kirjoittaja pikku2 »

Ja se näyttää tältä...vanhasta jätin paljon varusteita tähän, mm. Xtp-mittaristo, tukivarsien suojia, vinssin kaukosäädin ja yms.

Kuva

Kuva
keulii
6WD
Viestit: 611
Liittynyt: 01 Tammi 2009 14:27
Mönkijä:: Can-Am 650 XT -12

Re: 650 XMR

Viesti Kirjoittaja keulii »

Mitkä renkaat tuossa on? Ja koko?
Xmrkana
Noppeli
Viestit: 17
Liittynyt: 02 Maalis 2015 20:55
Mönkijä:: 570 max t3
Paikkakunta: libya(Lapua)

Re: 650 XMR

Viesti Kirjoittaja Xmrkana »

joo samoon se mullakin kävi :) kakaroota pitääs kaiken aikaa ajeluttaa:) Menikö toi xtp mittaristo heittämällä kii vai pitikö käyttää koneessa kii?
pikku2
4WD
Viestit: 132
Liittynyt: 19 Tammi 2012 16:37
Mönkijä:: G2
Paikkakunta: Alavieska

Re: 650 XMR

Viesti Kirjoittaja pikku2 »

Tätä ei tarttenu käyttää johdon nokassa, mittari toimi heti oikein. Renkaat on 30" Gorillat ja vanteet on 800xmr:n alkuperäiset, molemmat otin samaan kauppaan BRP:ltä.

Astinlaudat leikkasin heti maastoon sopivammaksi ja etupyörän aukon leikkasin samallalailla kuin 1000xmr:ssä, ennen sitä otti kyllä renkaat rajusti "kaariin" edestä.

Snorkkelin korotuksen/ mittarikotelon (moottorin imu) jätin vanhasta, koska se passaa nätisti myös PRO-malliin, ainut ongelma on tuo variaattorin puhallus joka on vielä alkuperäisellä paikalla penkin alla.
pikku2
4WD
Viestit: 132
Liittynyt: 19 Tammi 2012 16:37
Mönkijä:: G2
Paikkakunta: Alavieska

Re: 650 XMR-> t3 PRO wannabe XMR

Viesti Kirjoittaja pikku2 »

Sama jatkaa tänne vanhaan ketjuun näitä jorinoita "uudestakin" Canasta... eli tätä EU-rattoria on tullut jatkojalostettua mutaisempaan suuntaan aina kun on muilta kiireiltä kerennyt.

Lumihommat alkaa olemaan tältä talvelta paketissa, niin vaihdoin vinssiin vaijerin tilalle narun ja Warnin liukukidan, sekä Epic-sarjan koukun...jossa on myös pullonaukaisija?!? Mikälie kuningasidea tuokin Warnilta, tai se että miksi minun oli tuommonen pakko saada ostaa...

Kuva

XMR:stä tutut käsisuojat laitoin myös tähän ja niihin pikkupeilit jatkoksi. Ainaki yhesti on tämmöset suojat käteni säästänyt lutistumiselta, niin en pidä huonoina ollenkaan.

Kuva

Snorkkeli asennuksetkin olisi pikku putken pätkää vaille valmiit.

Kuva

Kilpiteline on modattu alkuperäisestä ja kilpivalo pitäisi vielä päivittää pienemmäksi

Kuva

Discovalonapeille tuli suojapelti, niin saattaa Kiinanmuovi kestää edes hetken pidempään...

Kuva

Täytyy taas päivitellä lisää kuvia, jos ja kun tulee jotain värkkäiltyä...
jykke75
4WD
Viestit: 152
Liittynyt: 14 Loka 2010 06:41

Re: 650 XMR

Viesti Kirjoittaja jykke75 »

Mistä hankit tuon katkaisijapaketin suojapellin vai onko omaa tuotantoa? Löytyisikö kuvaa muokatuista etulokareista?
huhtaju
2WD
Viestit: 31
Liittynyt: 19 Helmi 2012 10:46
Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700 EPS SE
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: 650 XMR

Viesti Kirjoittaja huhtaju »

Lämppärikatjaisijan vahvistuspeltiä löytyy myös Can-Am varaosanumerolla 715004008 hinta 18€.
pikku2
4WD
Viestit: 132
Liittynyt: 19 Tammi 2012 16:37
Mönkijä:: G2
Paikkakunta: Alavieska

Re: 650 XMR

Viesti Kirjoittaja pikku2 »

Joo tuo vahvike on "tilaustyö", mutta käsittääkseni nykyään tulee lämppärisarjassa BRP:n oma vahvike mukana.

Pitää ottaa lokaristakin kuva jossain välissä, jos kiinnostaa.
pikku2
4WD
Viestit: 132
Liittynyt: 19 Tammi 2012 16:37
Mönkijä:: G2
Paikkakunta: Alavieska

Re: 650 XMR

Viesti Kirjoittaja pikku2 »

Siinäpä ois lokasuoja leikattuna niin mahtuu Gorillat pyöriin. Kyllä se vieläkin sisään joustaessa raapasee aina joskus, esim. ristiriipunnassa, mutta eikös 1000XMR:ssäkin ole sisäänjoustoa rajoitettu iskunvaimentimella?!

Kuva

Sitte parit kuvat snorkkelivirityksistä... Eli variattorin puhallus on toteutettu alkuperäisestä snorkkelisarjasta olevalla putkella ja ECU on siirretty samasta sarjasta olevalla telineellä. Variaattorin imupuolelle laitoin vain "kurkkuputkesta" jatkoa PRO-mallin omaan putkeen, jolla sain sen tuotua mittarikotelon korokkeeseen. Moottorin imupuoli on jatkettu XMR:ään tarkoitetulla sarjalla, jossa tulee tuo mittarikotelon koroke ja imuputkeen jatkoa. Sopii myös näihin kansanmalleihin, kun katkaisee alkuperäisen imuputken puolestavälistä ja liittää jatkon holkilla siihen. XMR:ssä tuo imuputki on kaksiosainen.

Kuva

Kuva

Ja sitte piti vielä jyröstää mittarikoteloon lisää tilaa.

Kuva
Vastaa Viestiin