Isokissa

Tänne kuvalliset projekti selostukset
Avatar
frosty
Tracks
Viestit: 1015
Liittynyt: 27 Huhti 2006 22:46
Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Paikkakunta: Lahti

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja frosty »

Ei ole tiedossa tarkkoja lukemia. Vanhaan malliin on ilmoitettu kaikkea 74 ja 89 hevosen välillä. Tehtaan mukaan uudessa Alterrassa on enemmän ja TRV mallissa vielä hiukan tulisemmat kartat boksissa. Tosin Suomen T3 ecu voi olla ihan mitä vaan.
Mutta mun arvaus on ihan yhtä hyvä kuin sinunkin. Varmuus tulis vasta penkissä. Perstuntumalla voi sanoa että ainakin se rokkaa selkeesti paremmin kuin 800 rene joka mulla aikoinaan oli.
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
Avatar
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 10873
Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
Mönkijä:: Honda
Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
Viesti:

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

frosty kirjoitti:Ne on rungossa kiinteästi. Ja suojaa pikku osumilta kunnes keksin tohon jonkun muun puskimen.
Ellei sitten tekis pultattavat alumiittiset lenkit.
Lenkit kannattaa vaihtaa Dyneemanarusta tehtyihin lenkkeihin. 10 mm niin kestää kulutusta.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Avatar
frosty
Tracks
Viestit: 1015
Liittynyt: 27 Huhti 2006 22:46
Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Paikkakunta: Lahti

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja frosty »

Laitampa korvan taakse jahka niiden aika tulee.
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
petez
Tracks
Viestit: 1094
Liittynyt: 22 Helmi 2008 20:11
Mönkijä:: Can-Am Renegade 800x

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja petez »

Kävin katsomassa Frostyn cattia ja muutama sananen siitä.

Ensisilmäyksellä yllättävän siron näköinen, vaikka kyse on pitkästä mallista. Vakiorenkaat näyttivät pienehköiltä, mutta ne ovat kuulemmma päivityksen alla hieman suurempiin. Valoissa käytetty led-tekniikkaa, näemmä tätä päivää mönkijöissäkin.

Hyppäsin catin selkään ja ajoasento tuntui hyvältä, stongat olivat sopivalla korkeudella. Starttasin ja tonnisen äänet olivat vakuuttavat. Vaihteet meni napakasti päälle, kiihdytin reippaammin hiekkatiellä, johon kaasu vastasi välittömästi. Voimaa catin koneesta kyllä löytyy. Pienen pellon pätkän ajoin ja alusta tuntui ottavan montut hyvin.

Paremmalla ajalla olisi mukava testavan enemmänkin.

Viime kerrasta mönkijän selässä onkin jo vierähtänyt parisen vuotta.
Mönkkärit Ry, UMRY, Heinolan IIves kelkat & Pöljä Racing Team
Avatar
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 10873
Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
Mönkijä:: Honda
Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
Viesti:

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Huomenna Häkärinteillä Alterra 700:n alla. Katellaan kuinka taipuu Hondamiehen näpeissä.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Avatar
frosty
Tracks
Viestit: 1015
Liittynyt: 27 Huhti 2006 22:46
Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Paikkakunta: Lahti

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja frosty »

Pistä sitten vähän tuntumia tonne cattiosioon. Tai tännekin saa toki. Molempiin.
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
Avatar
frosty
Tracks
Viestit: 1015
Liittynyt: 27 Huhti 2006 22:46
Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Paikkakunta: Lahti

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja frosty »

Piti laittaa nojatuoli paikalleen kyytiläiselle ilta-ajelua varten. Ruma se on ku prkl tollanen jakkara, mutta toimii kaksipäällä ajeluun.
Kyytiläinen tuumasi ettei tarvii välttämättä käsin pitää kiinni ollenkaan pysyäkseen kyydissä ja maisemat näkee hyvin kun istuin on vähän korkeammalla.
Ajaessa kyytiläistä ei juurikaan huomaa muusta kuin pehmeämmästä takajousituksesta. Pitkä runko auttaa melkosesti ettei keula muutu venkulaksi takapainoisuudesta johtuen niinkuin pätkärunkoinen helposti tekee. Hyvin ymmärrän pitkärunkoisten suosion reittiajeluun amerikan maalla.
Renkaat ei sitten olekaan enää kovin hyvät asvaltilla kun painoa on kyydissä enemmän. Nappulat ulvoo mahottomasti, sitä ei kuulu niin lujana yksin ajaessa. Paineet on 1bar.

Vielä kuva koska kuvat on aina kivoja.

Kuva
Viimeksi muokannut frosty, 06 Loka 2017 00:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
Avatar
Act10nM4N
6WD
Viestit: 313
Liittynyt: 10 Joulu 2014 20:58
Mönkijä:: Can-Am Renegade 800
Paikkakunta: Utajärvi
Viesti:

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja Act10nM4N »

Kyllä, kuvat on kivoja. :lol:
Se on kyllä ihan siistin näköinen laite tuo catti verrattuna vanhempaan tuotantoon . Tosin itse tykkään lyhyestä mallista ulkonäöllisesti enemmän mutt väliäkös tuolla. :wink:


=D>
Hulluuden ja nerouden raja on häilyvä.....
Nero ei voi tietää olevansa hullu , mutta hullu voi olla tietämättään nero :biggrin:


Järjettömän ajatuksen muuntaminen todelliseksi on mahdollista siinä vaiheessa kun tarpeellisuus peittoaa hyödyttömyyden
Avatar
frosty
Tracks
Viestit: 1015
Liittynyt: 27 Huhti 2006 22:46
Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Paikkakunta: Lahti

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja frosty »

Kyllä se lyhyt minunkin silmään toimi alkuun kivemmin, mutta sitten kun sanottiin että tonnista saa vaan pitkänä niin alako se silmä tottua tähän. :lol:
Kääntösäde pihapyörityksessä rassaa edelleen, mutta muuten pitkärunkonen on toiminut mun käytössä vallan mainiosti.
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
Avatar
frosty
Tracks
Viestit: 1015
Liittynyt: 27 Huhti 2006 22:46
Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Paikkakunta: Lahti

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja frosty »

Vi#un photobucket. Päätti pistää kaiken maksulliseksi, eikä edes kohtuulliseen hintaan. Täytynee keksiä joku muu paikka laitella noita kuvia.

Niin ja tietenkään täällä ei pysty muokkaamaan aikaisempia viestejään, että voisi linkittää uudet kuvat koko topiikkiin toiselta palvelimelta. Ompa näppärää.
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
seatts
6WD
Viestit: 449
Liittynyt: 22 Syys 2007 17:35
Paikkakunta: Sauvo

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja seatts »

imgbb
Can am Outlander 1000 xt-p -15
ex Polaris Sportsman SP 570 eps -15
ex TGB 425 TL -07
Avatar
Mare79
Tracks
Viestit: 1621
Liittynyt: 15 Kesä 2011 13:33
Mönkijä:: Nada
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja Mare79 »

Imgur pelaa itellä.
Exät
TRX420t3b -20
TRX70 -87
Loncin 110-07
Kingquad 280-96
Raptor 350l7e-08
450Pro T3-16
S-5 1000W-18
KTC RXR 450 (trx450r)l7e-04
ATC 350X-85
TRX 90-10
Disu 500cc
TRX300FW-94
Outlaw 525IRS-08
Wildcat 500RE-10
Renegade 800-07
525XC-11
904-10
Target 525-09
Avatar
frosty
Tracks
Viestit: 1015
Liittynyt: 27 Huhti 2006 22:46
Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Paikkakunta: Lahti

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja frosty »

Joo löytyyhän noita. Ongelma tässä onkin nyt jo olemassa olevat postaukset, joihin ei kuvia saa näkyviin kuin maksamalla photobucketille sen vajaa 400 taalaa. Ja silloinkin kuvat näkyy vaan vuoden.
Typerän näköinen projektitopiikki kun kaikki kuvat puuttuu.
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
palontie
3WD
Viestit: 60
Liittynyt: 24 Maalis 2017 17:34

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja palontie »

kuvajako.fi
Avatar
Act10nM4N
6WD
Viestit: 313
Liittynyt: 10 Joulu 2014 20:58
Mönkijä:: Can-Am Renegade 800
Paikkakunta: Utajärvi
Viesti:

Re: Isokissa

Viesti Kirjoittaja Act10nM4N »

frosty kirjoitti:Joo löytyyhän noita. Ongelma tässä onkin nyt jo olemassa olevat postaukset, joihin ei kuvia saa näkyviin kuin maksamalla photobucketille sen vajaa 400 taalaa. Ja silloinkin kuvat näkyy vaan vuoden.
Typerän näköinen projektitopiikki kun kaikki kuvat puuttuu.
Samat kävi sillon mulle... voit kuvitella miten kiehahti. Latasin kaikki kuvat takaisin koneelle ja kirjoitin jokaisilta tunnuksilta haist* vitt* sähköpostit takaisin ja käskin survoa koko kuvanjakopalvelun per*eesee* ja imemään mun**. :lol:

Linkitä vaan sitten postiin koko kuva kansio jo otetuista kuvista niin jokainen voi kurkata ne sieltä jos ei aiempia ole nähnyt. Mun mielestä aijaa on toiminut nyt hyvin. On varmastikkin parempia mut näillä mennään...
Hulluuden ja nerouden raja on häilyvä.....
Nero ei voi tietää olevansa hullu , mutta hullu voi olla tietämättään nero :biggrin:


Järjettömän ajatuksen muuntaminen todelliseksi on mahdollista siinä vaiheessa kun tarpeellisuus peittoaa hyödyttömyyden
Vastaa Viestiin