Blade 1000 nikkarointia ja tuunausta

Tänne kuvalliset projekti selostukset
seatts
6WD
Viestit: 449
Liittynyt: 22 Syys 2007 17:35
Paikkakunta: Sauvo

Re: Blade 1000 nikkarointia ja tuunausta

Viesti Kirjoittaja seatts »

Miks etuset väärin päin, olen luullut et siitä on apua vaan lumessa?
Can am Outlander 1000 xt-p -15
ex Polaris Sportsman SP 570 eps -15
ex TGB 425 TL -07
zääp
4WD
Viestit: 130
Liittynyt: 02 Huhti 2016 11:37
Mönkijä:: Rattori Yamaha
Paikkakunta: Myrskylä

Re: Blade 1000 nikkarointia ja tuunausta

Viesti Kirjoittaja zääp »

Ihan kokeeksi laitoin kun viisaammat suositteli. Pehmeässä maastossa pitäs mennä paremmin, ihan niin ku lumellakin.
Kyllä se tuosta menee ihan heittämällä........ Tai sitten ei
JiiVee
6WD
Viestit: 304
Liittynyt: 05 Tammi 2015 17:59
Mönkijä:: Ei ole enää

Re: Blade 1000 nikkarointia ja tuunausta

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

Mukava projekti, paljon kuvia ja hyvää selostusta! =D>

Itellä on zillat ja etuset on kans väärinpäin. En tiiä vaikuttaako varsinaisesti siihen itse etenemiseen miten paljon mutta kun kone on ajettu kiinni liejuun/jäällä kohvaan niin mää oon useimmissa tapauksissa päässy peruuttamalla pois kun on pitoa myös noinpäin,
zääp
4WD
Viestit: 130
Liittynyt: 02 Huhti 2016 11:37
Mönkijä:: Rattori Yamaha
Paikkakunta: Myrskylä

Re: Blade 1000 nikkarointia ja tuunausta

Viesti Kirjoittaja zääp »

Ja projektit jatkuu. Nyt ei nikkaroida mönkijää, mutta siihen liittyvää kuitenkin. Kuten tuolla aikaisemmin kirosin että mönkkä ei enään mahdu nykyiselle kärrylle, joten asialle pitää tehdä jotain. Minähän olen luonteeltani sellainen, että jos jotain/jonkun voi tehdä itse, niin silloin se tehdään itse :D .
Ideaksi syntyi tehdä asuntovaunun pohjasta jarrullinen kärry. Nykyään kun omavalmiste kärry on lähes mahdoton tehdä. Kahlailin netin ihmeellistä maailmaa ja sieltä löytyi lmc:n runko valmiiksi purettuna. Lattia oli vielä paikoillaan. Kokonaispainoa kärrylle tulee 1300kg, joten mulle aika passeli. Mulla kun ei ole pikku E:tä, eikä autollani saa paljoa enempää vetääkkään. Kärrylle tulee kokoa senverran reilusti että mahtuu kyytiin kaksi mönkijää. Alustavan suunnitelman mukaan lavan kooksi tulee 4700mm x 1600mm.

Tässä pari kuvaa alkavasta projektista. Jos joku on tälläsen projektin toteuttanu, niin vinkit on tervetulleita.

Kuva

Kuva
Kyllä se tuosta menee ihan heittämällä........ Tai sitten ei
Vastaa Viestiin