Eli vuoden päivät meni kärvistellessä ilman mönkkäriä, kunnes heinäkuussa seuraavaksi koneeksi valikoitui huolellisen perehtymisen jälkeen uusi 2017 can-am outlander 450L PRO.
Edellisiin vuosimalleihin merkittävimmät erot löytyy ohjaustehostimen, QE viscon ja dess:n osalta. Varusteiksi otin kunnon pohjapanssarin ja kahvojen-/peukun lämppärit sekä 152cm leveän alpine flex lumilevyn. Kesätarjouksena tuli kahden vuoden lisätakuu, takuun ollessa mukavat 5 vuotta.
Juuri kotiutuneena:

Seuraavaksi alkoi laitteen muokkaus omiin tarpeisiin sopivaksi.
Vetopiste pois.

Vinssin vaijeri pois ja dyneema narua tilalle.

Rullakita vaihtui alimiiniseen liukukitaan.

Punaista narua merkiksi n. 1,5 m ennen narun loppua.

Käsisuojat peileillä.

Taakse työvalot molemmille puolille. 10w flood kuvion ledit creen elementeillä.

Eteen 60w combona eli keskellä 4 spottia ja laidoilla flood kuvion ledit.
Samalla laitoin 2kg sammuttimen quick fist kiinnikkeillä etutarakkaan. Vinssin narulle tein koukut alumiinista,
saa muutaman metrin kivasti vyyhdille nopeaan käyttöön ottoon.

Blue sea sarjan katkaisimille tein alumiinista kotelon kun en saanut niitä muuten mieleseen paikkaan mahtumaan.

Astinlaudoissa oli rutkasti liikaa muovia maastokäyttöä ajatellen, turhat siis pois.

Paljon parempi.

Ajovalojen h4 polttimot päivitin ledeiksi samoin kuin parkkivalotkin.
