T3 can-am
- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 21:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
T3 can-am
Laiteetaas oikein kuvien kera oma laitte esille.
Eli vuoden päivät meni kärvistellessä ilman mönkkäriä, kunnes heinäkuussa seuraavaksi koneeksi valikoitui huolellisen perehtymisen jälkeen uusi 2017 can-am outlander 450L PRO.
Edellisiin vuosimalleihin merkittävimmät erot löytyy ohjaustehostimen, QE viscon ja dess:n osalta. Varusteiksi otin kunnon pohjapanssarin ja kahvojen-/peukun lämppärit sekä 152cm leveän alpine flex lumilevyn. Kesätarjouksena tuli kahden vuoden lisätakuu, takuun ollessa mukavat 5 vuotta.
Juuri kotiutuneena:
Seuraavaksi alkoi laitteen muokkaus omiin tarpeisiin sopivaksi.
Vetopiste pois.
Vinssin vaijeri pois ja dyneema narua tilalle.
Rullakita vaihtui alimiiniseen liukukitaan.
Punaista narua merkiksi n. 1,5 m ennen narun loppua.
Käsisuojat peileillä.
Taakse työvalot molemmille puolille. 10w flood kuvion ledit creen elementeillä.
Eteen 60w combona eli keskellä 4 spottia ja laidoilla flood kuvion ledit.
Samalla laitoin 2kg sammuttimen quick fist kiinnikkeillä etutarakkaan. Vinssin narulle tein koukut alumiinista,
saa muutaman metrin kivasti vyyhdille nopeaan käyttöön ottoon.
Blue sea sarjan katkaisimille tein alumiinista kotelon kun en saanut niitä muuten mieleseen paikkaan mahtumaan.
Astinlaudoissa oli rutkasti liikaa muovia maastokäyttöä ajatellen, turhat siis pois.
Paljon parempi.
Ajovalojen h4 polttimot päivitin ledeiksi samoin kuin parkkivalotkin.
Eli vuoden päivät meni kärvistellessä ilman mönkkäriä, kunnes heinäkuussa seuraavaksi koneeksi valikoitui huolellisen perehtymisen jälkeen uusi 2017 can-am outlander 450L PRO.
Edellisiin vuosimalleihin merkittävimmät erot löytyy ohjaustehostimen, QE viscon ja dess:n osalta. Varusteiksi otin kunnon pohjapanssarin ja kahvojen-/peukun lämppärit sekä 152cm leveän alpine flex lumilevyn. Kesätarjouksena tuli kahden vuoden lisätakuu, takuun ollessa mukavat 5 vuotta.
Juuri kotiutuneena:
Seuraavaksi alkoi laitteen muokkaus omiin tarpeisiin sopivaksi.
Vetopiste pois.
Vinssin vaijeri pois ja dyneema narua tilalle.
Rullakita vaihtui alimiiniseen liukukitaan.
Punaista narua merkiksi n. 1,5 m ennen narun loppua.
Käsisuojat peileillä.
Taakse työvalot molemmille puolille. 10w flood kuvion ledit creen elementeillä.
Eteen 60w combona eli keskellä 4 spottia ja laidoilla flood kuvion ledit.
Samalla laitoin 2kg sammuttimen quick fist kiinnikkeillä etutarakkaan. Vinssin narulle tein koukut alumiinista,
saa muutaman metrin kivasti vyyhdille nopeaan käyttöön ottoon.
Blue sea sarjan katkaisimille tein alumiinista kotelon kun en saanut niitä muuten mieleseen paikkaan mahtumaan.
Astinlaudoissa oli rutkasti liikaa muovia maastokäyttöä ajatellen, turhat siis pois.
Paljon parempi.
Ajovalojen h4 polttimot päivitin ledeiksi samoin kuin parkkivalotkin.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
-
- 6WD
- Viestit: 815
- Liittynyt: 20 Loka 2008 07:01
- Mönkijä:: xmr 650
- Paikkakunta: Kempeleen ja Haukiputtaan välisä.
- Viesti:
Re: T3 can-am
Joo suunta on kohti oikeita laitteita irrotithan myös tuon ristiselän katkojan.
http://www.automaalaamolehtonen.fi http://www.youtube.com/user/harjakatto
Maastokiima, Jee mikä tekosyy.
Maastokiima, Jee mikä tekosyy.
- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 21:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Re: T3 can-am
Joo selkänoja odottaa parempia aikoja tallin perukoilla.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
-
- 6WD
- Viestit: 392
- Liittynyt: 13 Elo 2017 19:04
- Mönkijä:: Trapper 500xl efi
- Paikkakunta: Tornio
Re: T3 can-am
Astinlautamuovien leikkaus on kyllä hyvä idea. Jännä että valmistajat tekee tuota mallia vielä et heti kun johonkin osuu niin repeää jos ei ole pohjapanssarilla suojattu
- Pappi
- Moderaattori
- Viestit: 2308
- Liittynyt: 14 Maalis 2009 09:39
- Mönkijä:: Outlander max 650 T3 -15
- Paikkakunta: Pohjois-savo
Re: T3 can-am
Mikä pohjapanssari suojaa astinlaudat? Alkuperäisessä jää nuo reunat täysin suojaamatta. Mitä olen tapahtumissa seurannut niin ei se ib:n panssarikaan suojaa tuota reunaa. Ainoa lohtu on noiden halpa hinta jos riekaleet alkaa ärsyttämään. Loukolla esimerkiksi omaan maxitaxiin 50€ kpl.
-
- 6WD
- Viestit: 392
- Liittynyt: 13 Elo 2017 19:04
- Mönkijä:: Trapper 500xl efi
- Paikkakunta: Tornio
Re: T3 can-am
Kaverin hondassa on panssari joka on käännetty sivuilta ylös astinlautojen kohdalta. En kyllä tiedä minkä merkkinen panssari on.
- ViiMax
- Tracks
- Viestit: 4448
- Liittynyt: 13 Helmi 2011 13:10
- Mönkijä:: Sp 500
- Paikkakunta: Nurmijärvi & P-Karjala
Re: T3 can-am
Varmaan Iron Baltic. Mulla kans hondassa taivutettu yli astinlautojen reunan. Mikseivät voi Canaan tehdä samalla tavalla ??
- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 21:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Re: T3 can-am
Tässä on brp:n oma panssari ei ib:n, ja se ei yllä reunoille asti. Suurin ongelma noissa vakio kuosin astinlaudoissa on nuo etu- sekä takareunat. Mutta nyt ne on aika hyvät. Maasta on nyt suorallekin reunan osuudelle pienimmillään 34 senttiä.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
- Act10nM4N
- 6WD
- Viestit: 313
- Liittynyt: 10 Joulu 2014 20:58
- Mönkijä:: Can-Am Renegade 800
- Paikkakunta: Utajärvi
- Viesti:
Re: T3 can-am
Hyvältä näyttää. Oon monesti vakoillut tuota pyöreälamppuista naminamia et oispa kätsän kokoinen kompaksi vekotin. Sen kun sais vielä tonnisella koneella
En tiedä kuvittelenko sen ite vai näyttääkö se g2 isompimoottoristen runko kokonaisuus isommalta?
Tuo erivärisen narun pätkän punominen väliin onkin hyvä kikka , saa vissiin patentia lainata??
En tiedä kuvittelenko sen ite vai näyttääkö se g2 isompimoottoristen runko kokonaisuus isommalta?
Tuo erivärisen narun pätkän punominen väliin onkin hyvä kikka , saa vissiin patentia lainata??
Hulluuden ja nerouden raja on häilyvä.....
Nero ei voi tietää olevansa hullu , mutta hullu voi olla tietämättään nero
Järjettömän ajatuksen muuntaminen todelliseksi on mahdollista siinä vaiheessa kun tarpeellisuus peittoaa hyödyttömyyden
Nero ei voi tietää olevansa hullu , mutta hullu voi olla tietämättään nero
Järjettömän ajatuksen muuntaminen todelliseksi on mahdollista siinä vaiheessa kun tarpeellisuus peittoaa hyödyttömyyden
Re: T3 can-am
Oon miettiny samaa, miten tämä eroaa isommista. Teknisten tietojen mukaan akseliväli, leveys, pituus yms samoja. Silti tämä on tarkalleen G2L -runkoinen ja esim panssari on eri kuin isommissa.
- Act10nM4N
- 6WD
- Viestit: 313
- Liittynyt: 10 Joulu 2014 20:58
- Mönkijä:: Can-Am Renegade 800
- Paikkakunta: Utajärvi
- Viesti:
Re: T3 can-am
Eikös paino kuitenkin ole vähemmän? Samoin kun vierekkäin katsoo noita vehkeitä niin esim keulanylitys on pienempi kuin siinä isommassa? vai onko se näköharha , ja mystistä on se että
miksi panssari on eri? jotenkin tykkään ulkonäöllisestikkin tuosta pyöreälamppuisesta enemmän.
miksi panssari on eri? jotenkin tykkään ulkonäöllisestikkin tuosta pyöreälamppuisesta enemmän.
Hulluuden ja nerouden raja on häilyvä.....
Nero ei voi tietää olevansa hullu , mutta hullu voi olla tietämättään nero
Järjettömän ajatuksen muuntaminen todelliseksi on mahdollista siinä vaiheessa kun tarpeellisuus peittoaa hyödyttömyyden
Nero ei voi tietää olevansa hullu , mutta hullu voi olla tietämättään nero
Järjettömän ajatuksen muuntaminen todelliseksi on mahdollista siinä vaiheessa kun tarpeellisuus peittoaa hyödyttömyyden
Re: T3 can-am
Painoero tän pienen eduksi tulee siitä että vaihdelaatikko ja moottori on samoissa kuorissa, kun isommissa laatikko on erikseen. Ja moottorin koosta tietty vähän. Etuylitystä en oo tutkinu livenä. Kuvissa näyttää ihan samalta mielestäni. Pyöreälamppuisia nää uudemmat G2 koriset kai on kaikki?
- Act10nM4N
- 6WD
- Viestit: 313
- Liittynyt: 10 Joulu 2014 20:58
- Mönkijä:: Can-Am Renegade 800
- Paikkakunta: Utajärvi
- Viesti:
Re: T3 can-am
tarkoitan näitä vesseleitä joissa etulamput on isot pyöreät normaalit umpiot yksistään. Kun eikös normaalisti ole canassa totuttu tupla umpioihin, joissa se isompi umpio on kuitenkin hieman pienempi. Vai onko tämä ilme viimeisin korimalli?
https://www.google.fi/url?sa=i&rct=j&q= ... 8038523914
https://www.google.fi/url?sa=i&rct=j&q= ... 8099822443
Tätä eroa tarkoitan , paljon miellyttävämmän näköinen isoilla "silmillä"
Vierekkäin Ojanraudassa näitä kattelin ja hämmästelin vaan sitä' keula hommaa.
https://www.google.fi/url?sa=i&rct=j&q= ... 8038523914
https://www.google.fi/url?sa=i&rct=j&q= ... 8099822443
Tätä eroa tarkoitan , paljon miellyttävämmän näköinen isoilla "silmillä"
Vierekkäin Ojanraudassa näitä kattelin ja hämmästelin vaan sitä' keula hommaa.
Hulluuden ja nerouden raja on häilyvä.....
Nero ei voi tietää olevansa hullu , mutta hullu voi olla tietämättään nero
Järjettömän ajatuksen muuntaminen todelliseksi on mahdollista siinä vaiheessa kun tarpeellisuus peittoaa hyödyttömyyden
Nero ei voi tietää olevansa hullu , mutta hullu voi olla tietämättään nero
Järjettömän ajatuksen muuntaminen todelliseksi on mahdollista siinä vaiheessa kun tarpeellisuus peittoaa hyödyttömyyden
- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 21:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Re: T3 can-am
Päivitetään hiukan tännekin.Jäähdyttimen siirtosarja ja 60w ledbar uudessa paikassa.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 21:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Re: T3 can-am
2kg sammutin siirtyi takalaatikon kanteen.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa