Kävin tänään tekemässä kaupat uudesta vekottimesta. Kyseessä on 2007vm naminami rekkuli 800.
Täysin alkuperäiskuntoinen , varustelematon, ehyt ja raiskaamaton, joten sille asialle täytyy jotain tehdä.
Tarinahan sinänsä kuulostaa jo uskomattomalta siinä vaiheessa että Rekkulilla on ajettu 859km(joista minä 2km) ja 87h 57min(joista minä 6min). Vuosimallin 2007 laite !!!!!
Sehän tekee karkeasti jaettuna 8 tuntia vuodessa , 40min kuukaudessa , 1min 20s päivässä !

Vielä uskomattomammalta se että tuli minulle ensimmäiseltä omistajalta joka oli ostanut koneen v. 2008 , vanhemmalta herrasmieheltä joka on ajanut tällä hailuodossa , saaressa , kaikki nuo kilometrit. Kas kun ei vene sokealta mummolta saaresta ja on ajettu vain talvisin .. Niin tai näin , kone on aivan uskomattoman hyvässä kunnossa, muovit kuin uudet , ei hankaumia/naarmuja missään. Ei välyksiä. Ainoa mistä huomaa koneen iän on alumiinin pinnasta. 10v alkaa jo näkyä.
Tästä puuttuu sitten ihan kaikki varusteet mitä monesti näissä näkee. Ei vinssiä, ei pohjapanssaria, ei sit mitään. Eikun hetkinen seis, kahvan ja peukun lämppärit löytyy.
Tähän tarinaan kuuluu varustelu ja parantelu kaikin puolin, asiasta kokeneet voi kertoa omia ideoita ja mielipiteitä mitä kannattaa tehdä ja mitä ei.
Syylärin siirtoa, Torq locker(jos sen tähän saa) , snorkkelointia , renkaita, vinssejä, valoja , pohjapanssaria ym ym ym . Mitä maa päällään kantaa. LAITETAANKO TURBO ????????
Kaikki on tarkoitus tehdä itse, ei valmiita sarjoja, tosin renkaita en ala valamaan itse

Rekkuli tulee ajamaan asiansa minun käytössä hupilaitteena, työkoneena jne, rouvan käytössä hevostilalla orjana, eli jonkun verran pitää soveltaa että laite pysyy monipuolisena.
Tästä se lähtee , toivottavasti viihdytte mukana.
Ja laite pihalle raahattuna , kaverin vieressä: