kun niitä on pyydetty jo monen monta kertaa niin en jaksanut käydä erittelee

mut ihan sama jatkossa kun otan kuvia niin en varmasti kyllä laita niitä yleiseen jakoon vaikka pyydettäisiin koska aina joku jaksaa rutista jostain

atv 250 kirjoitti:Jos toimmoiset alkaa ottaa aivoon niin sitten ei kannata käydä katsomassa ollenkaan....
kun niitä on pyydetty jo monen monta kertaa niin en jaksanut käydä erittelee![]()
mut ihan sama jatkossa kun otan kuvia niin en varmasti kyllä laita niitä yleiseen jakoon vaikka pyydettäisiin koska aina joku jaksaa rutista jostain![]()
Eipä ole minun tarvinut kommentointejani varoa vielä missään...ei pohjolassa eikä varsinkaan etelässä.jonne kirjoitti:Pohjanmaan miesten kannattaa varoa kommentointia, kun täällä etelässä ollaan. Vähän herkkä hipiäisiä. Olen kuitenkin samoilla linjoilla Jamahin kanssa. Samaa puuduttavuutta kuin kotivideoissa. Leikkaaminen pelastaa monesti tilanteen. Eikö tää vois olla edes äijäpalsta, voitas jättää pikkusieluisuus 2 plussan palstalle.
JaMaHi kirjoitti:Eipä ole minun tarvinut kommentointejani varoa vielä missään...ei pohjolassa eikä varsinkaan etelässä.jonne kirjoitti:Pohjanmaan miesten kannattaa varoa kommentointia, kun täällä etelässä ollaan. Vähän herkkä hipiäisiä. Olen kuitenkin samoilla linjoilla Jamahin kanssa. Samaa puuduttavuutta kuin kotivideoissa. Leikkaaminen pelastaa monesti tilanteen. Eikö tää vois olla edes äijäpalsta, voitas jättää pikkusieluisuus 2 plussan palstalle.
Ja jos atv 250 ottaa em. kommenttini vittuiluna, niin ilmeisestikkin huomaat että sanomisessani oli aihetta.
Katoppa itte tuo galleria parikertaa läpi ja mieti että onko siinä yhtään turhaa kuvaa.
Menee vähän offin puolelle mutta itseäni ärsyttää se kun asiasta sanoo, niin aletaan ruikuttaa vittuilusta!!!