Mönkijäsafari Karjalohjalla 16.12.2006 - AJETTU !!!

Tänne ajotapahtumat.
Huom päivämäärä otsikkoon!!
aunetti
3WD

Viesti Kirjoittaja aunetti »

no nyt alkaa päästä normaali kehon lämpöön kun on saunassa lämmitellyt
jostain syystä oli kostea olo tuossa päivällä :shock:
mutta kiitoksia paljon Logibearille kun viitsit nähdä vaivaa ja hommasit
tämän ajotapahtuman
kiitoksia myös poistieltä Juhalle Jannelle Jorkelle ja Paavolle jos satutte lukemaan tätä palstaa
ja erityisesti koko ajoporukalle
kuvia osa on otettu kännykällä ja osa kameralla http://s99.photobucket.com/albums/l296/ ... a16122006/
aunetti
3WD

Viesti Kirjoittaja aunetti »

niin ja jäi tossa tohinassa sanomatta että mukavaa tuo touhu on ja eritysesti porukalla taisi olla hupia kun tämmöinen vanha äijäkin yritää pysyä nuorempien kyydissä mukana :oops:
waari
6WD
Mönkijä:: HONDA 24", 275 kg

Viesti Kirjoittaja waari »

hehheheehe. ystäväni dseioubii soitteli mulle ja kosiskeli lähtemään k.o. ajotapahtumaan. aikani pähkäilin ja sanoin et jos saan linkun tulille ni voisin tullakin. tässäkohtaa pitänee kertoa et oli kone ollu lainassa ja takasin tullessaan kävi kovin huonosti, suuresti pätkien ja kastellen tulppaa. noh, minä talliin ja vaihtamaan kaasaria (koska olin tässävaiheessa todennut sen olevan syynä moiseen käytökseen) toiseen jonka olen hankkinut juuri näitä tilanteita varten. kun sain kaasarin vaihdettua katsoin vapaavirtaussuodatinta joka oli ylettömän scheissen peitossa. laiska kun olin ajattelin että pesen sen myöhemmin ja laitan paikalle linhain alkuperäisen ,paperisen, ilmansuodattimen. noh, kun kaikki oli paikallaan minä linkkua tulille laittamaan. hetken sai päristää ja se hörähti kerran. sitten saikin sahata akun tyhjäksi ilman että mokoma laite edes lupasi lähteä käyntiin. ilmeinen ketutus ja soitto jobille että en tuukaan ja pika-känni-nukkumaan-aikaisin ilta oli ilmeinen.
seuraavana aamuna (ajot oli jo alkanut) ajattelin että otetaanpa taas auki tuo jonninjoutava laite. ku sain imutorven auki huomasin ,ainakin linhain ilmansuodattimen nähneet tietää, putsarin päälle kuuluvan "sukan" olevan imukurkussa! minä "#¤¤!"#!¤ olin sen aikoinaan laittanut "talteen" sinne putsarin sisään ja tottatkai unohdin moisen verkkokapistuksen siellä olon. eikun sukka pois kurkusta ja linhai tulille. toimi muuten kivasti eikä pätkinyt yhtään.
joskus voi päivät mennä "#¤%"¤#tuiks aika pienestä.
muistakaa missä säilytätte mitäkin
saa nauraa :)
välittää.....
MikaR

Viesti Kirjoittaja MikaR »

On se vasta viisas tuo linkun moottori.

Waarinkin kone lienee nähnyt suota, rutakoa ja kuravelliä.

Mutta kun sille alkaa syötäväksi sukkahousua tarjoamaan, loppuu yhteistyö siihen. :D
waari
6WD
Mönkijä:: HONDA 24", 275 kg

Viesti Kirjoittaja waari »

:lol: :lol: :lol:
välittää.....
Janne 450R
Tracks

Viesti Kirjoittaja Janne 450R »

Meillä yhteistyö alkaa siitä kun emäntä sukkahousuja alkaa tarjoomaan :!:

Mut tänään ajoin kiitos! wildin CAN AMILLA jos siihen sais Pollen lukon niin sen ostaisin ja ehkä muutenkin seuraavaksi, oli meinaan peltoradalla lähellä crossi peliä ajettavuus.
J.O.B
Tracks

Viesti Kirjoittaja J.O.B »

Kiitokset omastakin puolesta järjestäjile ja erityis kiitos LogiBearille joka oli puuhamiehänä että saatiin ajot aikaiseksi.
Maasto on helpohkoa mutta kun aikamme vetäjälle "piruiltiin" että milloin mennään kosteikkoon niin veihän se meidät lopulta sinne, aunetin kuvissa näkyy kyllä.
Mukava ryhmä oli paikalla ja vaikka pitkässä letkassa ajettiinkin niin odotteluja ei nyt aivan kauheesti ollut, sopivasti oli tupakki taukoja ja makkarakin maistui nuotiolla, webbertille näytti maistuvan erityisesti :shock: (liekö siinä ajomiehen salaisuus :lol: ).
Vahinkoja ei tainut tulla kellekkään paitsi yksi kun polle rupesi kuskille kiukuttelemaan ja heitti peränkautta ympäri, siitäkin taidettiin selvitä pelkillä henkisillä ruhjeilla.

Kiitos ajokavereille ja otetaan taas uusiksi :D
-ede, bibe, lude; post mortem nulla voluptas-

Team Ku-Ra
ATV Kalenteri
webbert
PeltiHalliKreivi

Viesti Kirjoittaja webbert »

Yläneen tiimiltä myös suuret kiitokset niin kokoonkutsujalle, maastojen omistajalle kuin mukana olleille. Oli ajettavaa moneen makuun ja aivan varmasti riitti tarpeeksi kuraa ja vettä poluilla. Taisi eri merkkejäkin olla lähes kaikki tunnetut, hondaa en kyllä huomannut paikalla. Janne antoi hienosti happea wildin kanalle peltoradalla. On siinä rotaxissa mukavasti puhtia! Taidettiin sitä suunitella jo uuttakin reissua jossain vaiheessa mutta kattotaas ny, mukana ainakin ollaan.
Aamen.

P.S Kais mulla tuli pohjat siinä nopeella tiepätkällä? :lol:
Kaheli
6WD

Viesti Kirjoittaja Kaheli »

Kiitos vaan kaikille mukavasta reissusta. Kyllä oli poistieltä.comin miehet ihmeissään, kun pojat ajeli suon läpi letkassa. Ei ole kuulemma kukaan koskaan ennen siitä suosta ajanut sulaan aikaan. Webbertti se osaa näyttää mallia miten ajetaan :wink:
Ei pojat mopolla mahottomia.
Vastaa Viestiin