Kolmperän ajot.

Tänne ajoalueiden esittelyt yms keskustelu alueista
Dago
4WD
Mönkijä:: RZR S TL -10

Re: Ajelukaveria Kolmperään

Viesti Kirjoittaja Dago »

Jopas ootte aikasin menossa. Mut kaipa sitä pitää sit siihen aikaan raahautua.
sukulaku
Noppeli
Mönkijä:: Polaris Sportsman 800 EFI -08
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sukulaku »

Mahdollisesti sunnuntaina lähössä päristeleen,tämä ilta ja lauantai pyhitetään örveltämiselle alkoholin keskuudessa :) Polleen on saatu jo Bear Clawt ja warnin vinssiki =D> Voi siis änkee mihin vaan ;)

Niin ja Nakke, stongaki on säädetty pystympään,josko nyt jo onnistuis se kunnollinen nojaaminen eteen :wink:
jarim
6WD
Mönkijä:: HONDA 420FA 30"

Viesti Kirjoittaja jarim »

Nakke laittoki mun puolesta aikataulun.. :idea:
Juu kympiltä olis itse tarkotus saapua paikalle, toki jokainen saa tulla oman aikataulunsa mukaan.

Paikka ei kovin suuri ole ja hyvin rajattu, mutta silti saattaa parikin porukkaa ajella koko päivän tapaamatta toisiaan.
Ehkä varmin keino löytää muut mönkijämiehet on lähtee kiertään aluetta ja välillä sammuttaa oma kone. Kuunnella missäpäin joku on jumissa, ruopii ja kone hakkaa rajottajaan 8) ... TAI SITTEN EI...

sukulaku välillä pitääkin örveltää :roll: .. oot tainnu kuulla että "kankkusessa"(kankkusena) vai miten se oli... kantomäki, keulakallio, porras luiska1, luiska2.. jne... jne.. olis voitettavissa..

PS: Sisäpiirin "huumoria"... ehkä.
nakupää
6WD

Viesti Kirjoittaja nakupää »

sukulaku kirjoitti: Niin ja Nakke, stongaki on säädetty pystympään,josko nyt jo onnistuis se kunnollinen nojaaminen eteen :wink:
No niin, nythän sä olet täysin pitelemätön etenijä. =D> =D>
Sääli että mä en nyt pääse sinne. Itse asiassa näyttäis että seuraavan kerran olen siellä vasta 22 marraskuuta.
Tai en tiedä uskaltaako sitä enään sitten tulla kun siellä alkaa kaikilla oleen niin isot ja mahtavat koneet.
Ja säädöt kohdallaan.

jarim kirjoitti: PS: Sisäpiirin "huumoria"... ehkä.
Ai sä olet päässyt johonkin sisäpiiriin? Örveltäjien sisäpiiri kenties? :?: :shock:
kosakki
3WD

Viesti Kirjoittaja kosakki »

Älä pelkää onhan siellä jotain pientä ja ei säädettyä, minä ja polle. Ai niin pollen huolto 200h hintaa tuli 1000e :lol: :lol:
late
3WD

Viesti Kirjoittaja late »

nakupää kirjoitti:Vastaan jarim puolesta kun se on niin köyhä että sillä ei ole kotona nettiä. Se meinaa mennä klo 10 alkaen.

Latelle. Mimmoinen kuljetusongelma? Jos sulla on kärry niin jarim voi kyllä vetää sen edestakaisin kolmperään. Sen hondahan on pakun sisällä. Flunssanalkuhan ei kannonylittäjää lannista.
Ei oo kärryyyäääääää :cry:
kekkonem
Tracks
Mönkijä:: XP -14 T3

Viesti Kirjoittaja kekkonem »

kosakki kirjoitti:Älä pelkää onhan siellä jotain pientä ja ei säädettyä, minä ja polle. Ai niin pollen huolto 200h hintaa tuli 1000e :lol: :lol:
Melko kallista...Ei tainnu olla ihan perushuolto tai sitten oli tosi perusteellinen huolto?
Mönkiminen on mun juttu. Ei tarvi näyttää eikä haista hyvälle!

Kymco 500-> Yamaha Grizzly 660 ->Can-Am 800 Outlander ->Polaris Sportsman 450 ->Honda Rincon 650 FA ->Polaris Sportsman 850 XP EPS -13 -> Polaris Sportsman 850 XP T3 -14
kosakki
3WD

Viesti Kirjoittaja kosakki »

Eikä siinä vielä kaikki.Hajos sitten vielä etuvetari =D> =D>
sukulaku
Noppeli
Mönkijä:: Polaris Sportsman 800 EFI -08
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sukulaku »

kosakki kirjoitti:Älä pelkää onhan siellä jotain pientä ja ei säädettyä, minä ja polle. Ai niin pollen huolto 200h hintaa tuli 1000e :lol: :lol:
Joo ja sit siel on ainaki yks kel on kone ehkä säädetty mut kuski ei :roll:
Emil
Tracks

Viesti Kirjoittaja Emil »

Oliskos huomiselle sunnuntaille menossa ketään Kolmperään? Iltapäivällä olis hyvä mennä, niin ehtii syödäkin ennen ajeluita.
kekkonem
Tracks
Mönkijä:: XP -14 T3

Viesti Kirjoittaja kekkonem »

kosakki kirjoitti:Eikä siinä vielä kaikki.Hajos sitten vielä etuvetari =D> =D>
Takuuseen???
Mönkiminen on mun juttu. Ei tarvi näyttää eikä haista hyvälle!

Kymco 500-> Yamaha Grizzly 660 ->Can-Am 800 Outlander ->Polaris Sportsman 450 ->Honda Rincon 650 FA ->Polaris Sportsman 850 XP EPS -13 -> Polaris Sportsman 850 XP T3 -14
nakupää
6WD

Viesti Kirjoittaja nakupää »

sukulaku kirjoitti:
Joo ja sit siel on ainaki yks kel on kone ehkä säädetty mut kuski ei :roll:
Hyvin te kannustatte. olkaapa siis 22 päivä ensi kuuta paikalla. Nyt ainakin on ajoissa päivä tiedossa. Toki tässäkin on force major pykälä. Koskee vain ukkoo, kone toimii(jos ei niin vaihdetaan uuteen) :wink:

Pollepa on halpa ylläpitää. Ihme, vaikka sä jos kuka ajaa nätisti. Paljonkohan noi huollot maksaisi jos oikein rankaisisi pollee.
Bliz
6WD
Mönkijä:: BRP Outlander 800 EFi

Viesti Kirjoittaja Bliz »

Ja yllättäväähän ei tietenkää ollu se että mikään ei mene takuun piikkiin. kaikki on käyttäjän aiheuttamia.
"Läski" BRP outlander 800 EFi
late
3WD

Viesti Kirjoittaja late »

Bliz kirjoitti:Ja yllättäväähän ei tietenkää ollu se että mikään ei mene takuun piikkiin. kaikki on käyttäjän aiheuttamia.
Siis onko toi takuu todella noin sonta? :shock:
Bliz
6WD
Mönkijä:: BRP Outlander 800 EFi

Viesti Kirjoittaja Bliz »

Polles on huimat 28" renkaat alla ja siin on ylävalo otettu tangosta käyttöön niin se on jo aika rankasti modattu. eihän takuu enään kata mitään kun ei se ole vakio...... :lol:
"Läski" BRP outlander 800 EFi
Vastaa Viestiin