Kolmperän ajot.
Re: Ajelukaveria Kolmperään
Jopas ootte aikasin menossa. Mut kaipa sitä pitää sit siihen aikaan raahautua.
-
- Noppeli
- Mönkijä:: Polaris Sportsman 800 EFI -08
- Viesti:
Mahdollisesti sunnuntaina lähössä päristeleen,tämä ilta ja lauantai pyhitetään örveltämiselle alkoholin keskuudessa
Polleen on saatu jo Bear Clawt ja warnin vinssiki
Voi siis änkee mihin vaan 
Niin ja Nakke, stongaki on säädetty pystympään,josko nyt jo onnistuis se kunnollinen nojaaminen eteen

Niin ja Nakke, stongaki on säädetty pystympään,josko nyt jo onnistuis se kunnollinen nojaaminen eteen

-
- 6WD
- Mönkijä:: HONDA 420FA 30"
Nakke laittoki mun puolesta aikataulun..
Juu kympiltä olis itse tarkotus saapua paikalle, toki jokainen saa tulla oman aikataulunsa mukaan.
Paikka ei kovin suuri ole ja hyvin rajattu, mutta silti saattaa parikin porukkaa ajella koko päivän tapaamatta toisiaan.
Ehkä varmin keino löytää muut mönkijämiehet on lähtee kiertään aluetta ja välillä sammuttaa oma kone. Kuunnella missäpäin joku on jumissa, ruopii ja kone hakkaa rajottajaan
... TAI SITTEN EI...
sukulaku välillä pitääkin örveltää
.. oot tainnu kuulla että "kankkusessa"(kankkusena) vai miten se oli... kantomäki, keulakallio, porras luiska1, luiska2.. jne... jne.. olis voitettavissa..
PS: Sisäpiirin "huumoria"... ehkä.

Juu kympiltä olis itse tarkotus saapua paikalle, toki jokainen saa tulla oman aikataulunsa mukaan.
Paikka ei kovin suuri ole ja hyvin rajattu, mutta silti saattaa parikin porukkaa ajella koko päivän tapaamatta toisiaan.
Ehkä varmin keino löytää muut mönkijämiehet on lähtee kiertään aluetta ja välillä sammuttaa oma kone. Kuunnella missäpäin joku on jumissa, ruopii ja kone hakkaa rajottajaan

sukulaku välillä pitääkin örveltää

PS: Sisäpiirin "huumoria"... ehkä.
No niin, nythän sä olet täysin pitelemätön etenijä.sukulaku kirjoitti: Niin ja Nakke, stongaki on säädetty pystympään,josko nyt jo onnistuis se kunnollinen nojaaminen eteen

Sääli että mä en nyt pääse sinne. Itse asiassa näyttäis että seuraavan kerran olen siellä vasta 22 marraskuuta.
Tai en tiedä uskaltaako sitä enään sitten tulla kun siellä alkaa kaikilla oleen niin isot ja mahtavat koneet.
Ja säädöt kohdallaan.
Ai sä olet päässyt johonkin sisäpiiriin? Örveltäjien sisäpiiri kenties?jarim kirjoitti: PS: Sisäpiirin "huumoria"... ehkä.

Älä pelkää onhan siellä jotain pientä ja ei säädettyä, minä ja polle. Ai niin pollen huolto 200h hintaa tuli 1000e

Ei oo kärryyyääääääänakupää kirjoitti:Vastaan jarim puolesta kun se on niin köyhä että sillä ei ole kotona nettiä. Se meinaa mennä klo 10 alkaen.
Latelle. Mimmoinen kuljetusongelma? Jos sulla on kärry niin jarim voi kyllä vetää sen edestakaisin kolmperään. Sen hondahan on pakun sisällä. Flunssanalkuhan ei kannonylittäjää lannista.

- kekkonem
- Tracks
- Mönkijä:: XP -14 T3
Melko kallista...Ei tainnu olla ihan perushuolto tai sitten oli tosi perusteellinen huolto?kosakki kirjoitti:Älä pelkää onhan siellä jotain pientä ja ei säädettyä, minä ja polle. Ai niin pollen huolto 200h hintaa tuli 1000e![]()
Mönkiminen on mun juttu. Ei tarvi näyttää eikä haista hyvälle!
Kymco 500-> Yamaha Grizzly 660 ->Can-Am 800 Outlander ->Polaris Sportsman 450 ->Honda Rincon 650 FA ->Polaris Sportsman 850 XP EPS -13 -> Polaris Sportsman 850 XP T3 -14
Kymco 500-> Yamaha Grizzly 660 ->Can-Am 800 Outlander ->Polaris Sportsman 450 ->Honda Rincon 650 FA ->Polaris Sportsman 850 XP EPS -13 -> Polaris Sportsman 850 XP T3 -14
Eikä siinä vielä kaikki.Hajos sitten vielä etuvetari

-
- Noppeli
- Mönkijä:: Polaris Sportsman 800 EFI -08
- Viesti:
Joo ja sit siel on ainaki yks kel on kone ehkä säädetty mut kuski eikosakki kirjoitti:Älä pelkää onhan siellä jotain pientä ja ei säädettyä, minä ja polle. Ai niin pollen huolto 200h hintaa tuli 1000e![]()

Oliskos huomiselle sunnuntaille menossa ketään Kolmperään? Iltapäivällä olis hyvä mennä, niin ehtii syödäkin ennen ajeluita.
- kekkonem
- Tracks
- Mönkijä:: XP -14 T3
Takuuseen???kosakki kirjoitti:Eikä siinä vielä kaikki.Hajos sitten vielä etuvetari![]()
Mönkiminen on mun juttu. Ei tarvi näyttää eikä haista hyvälle!
Hyvin te kannustatte. olkaapa siis 22 päivä ensi kuuta paikalla. Nyt ainakin on ajoissa päivä tiedossa. Toki tässäkin on force major pykälä. Koskee vain ukkoo, kone toimii(jos ei niin vaihdetaan uuteen)sukulaku kirjoitti:Joo ja sit siel on ainaki yks kel on kone ehkä säädetty mut kuski eikosakki kirjoitti:Älä pelkää onhan siellä jotain pientä ja ei säädettyä, minä ja polle. Ai niin pollen huolto 200h hintaa tuli 1000e![]()

Pollepa on halpa ylläpitää. Ihme, vaikka sä jos kuka ajaa nätisti. Paljonkohan noi huollot maksaisi jos oikein rankaisisi pollee.
- Bliz
- 6WD
- Mönkijä:: BRP Outlander 800 EFi
Ja yllättäväähän ei tietenkää ollu se että mikään ei mene takuun piikkiin. kaikki on käyttäjän aiheuttamia.
"Läski" BRP outlander 800 EFi
Siis onko toi takuu todella noin sonta?Bliz kirjoitti:Ja yllättäväähän ei tietenkää ollu se että mikään ei mene takuun piikkiin. kaikki on käyttäjän aiheuttamia.

- Bliz
- 6WD
- Mönkijä:: BRP Outlander 800 EFi
Polles on huimat 28" renkaat alla ja siin on ylävalo otettu tangosta käyttöön niin se on jo aika rankasti modattu. eihän takuu enään kata mitään kun ei se ole vakio...... 

"Läski" BRP outlander 800 EFi