Ajoalueita Loviisa-Porvoo välillä?
Ajoalueita Loviisa-Porvoo välillä?
Terve
Olen kovasti kiinnostunut reiteistä joita olisi aloittelevalle mönkkäristille vanhan Pernajan tai Koskenkylän alueella. Olen itse käyttänyt konetta pelkästään lumihommiin ja nyt olisi intoa myös opetella maastoajoa.
T:Samppa
Olen kovasti kiinnostunut reiteistä joita olisi aloittelevalle mönkkäristille vanhan Pernajan tai Koskenkylän alueella. Olen itse käyttänyt konetta pelkästään lumihommiin ja nyt olisi intoa myös opetella maastoajoa.
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
Re: Ajoalueita Loviisa-Porvoo välillä?
Kovasti porukka on ajellut kelkkauralla porvoo-gammelby-koskenkylä-loviisa väliä.....tänä vuonna tosin ei pahemmin johtuen lumitilanteesta ja sohjoisista järvistä.Lapinjärven suuntaan ei kannata mennä kun siellä pyörii yks pöljä puheenjohtaja..
varsinaista luvallista ajoplänttiä en tiedä siellä suunnasta.

Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
- Pikkarainen
- 4WD
- Mönkijä:: TGB Blade 525
Onko sulla kilvellinen malli kulkineena? Löytyy Lapinjärveltä paikkoja joissa voi ajaa maastossa (maanomistajan luvalla, kysynyt olen) näillä lumilla ei vaan ole asiaa metään/kallioille kun en ole käynyt tekemässä uraa.HondaRed kirjoitti:Terve
Vaikka kävis näin kevään kynnyksellä muuten vaan ajelemassa pikkuteitä. Ilmottelehan jos innostaa
pessimistin näkemys: optimistille ei koskaan tule iloisia yllätyksiä
TGB Blade 525
http://koiramaki.kuvat.fi/kuvat/
Uudenmaan Mönkijät ry
TGB Blade 525
http://koiramaki.kuvat.fi/kuvat/
Uudenmaan Mönkijät ry
mistä toi reitti lähteeblue Honda Trx kirjoitti:Kovasti porukka on ajellut kelkkauralla porvoo-gammelby-koskenkylä-loviisa väliä.....tänä vuonna tosin ei pahemmin johtuen lumitilanteesta ja sohjoisista järvistä.Lapinjärven suuntaan ei kannata mennä kun siellä pyörii yks pöljä puheenjohtaja..![]()
![]()
![]()

- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
Se lähtee periaatteessa tarkkisten peltojen kohdalta,mutta sitä reittiä ei ennen jäitä pääse kun on kolme järveä mitä pitäisi ylittää.kesäaikaan pääsee ilolasta.sannaisten moottoritiesillan alta menee että sinne kun suunnistat tai katsot jotain karttaa niin löytyy se tie millä sinne pääsee.vähän vaikea selittää...
Tai gammelby:stä tie joka menee robin hoodiin niin 100m ennen kauppaa menee tie vasemmalle joka on talvisin se ura...
Tai gammelby:stä tie joka menee robin hoodiin niin 100m ennen kauppaa menee tie vasemmalle joka on talvisin se ura...
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
kiitos.täytyy vkonloppuna käydä kahtelemassa,josko sillä takavetosella tekee mitn 

-
- 6WD
- Mönkijä:: Polaris Magnum 330 -04
Meinasitko Pege yksin mennä? Voisin tulla mukaan, jos vaikka Lauantaina päivällä? Sunnuntaina ei kykeke ajamaan mitn....
Pääsee sitä pienemmälläkin
euhän tuota kerenny
tulevana vkonloppuna
messiin vaan niin ei tarvi yksin nostaa ojasta

messiin vaan niin ei tarvi yksin nostaa ojasta

no prkl,tuli käytyä vetämäs "jotain" kinttupolkua,ei tainnu olla oikea reitti
lähti östlingintien kupeesta ja meni jonnekki "syvään etelään
" ei uskaltanu kovin pitkälle ajaa...jotain koppeja siel oli matkan varrella... 

lähti östlingintien kupeesta ja meni jonnekki "syvään etelään