japit kirjoitti:Jos ei maailma kaadu niskaan tulen mukaan!
No jos kerran Japitti niin kai munki sit pitää ainaki tulla parkkipaikalla käymään, maksamaan kalavelkani, eikun rahat, eikun mitkä ne oli.
Oon vaan huomannu, että jos täällä kirjoitan että oon tulos niin en pääse paikalle, jos jätän kirjoittamatta niin onnistuu paikalletulo. Olis pitäny jättää taas kirjoittamatta
Bisse kirjoitti:Kaitpa sitä vois taas kokeilla päästä paikalle, jos ei tällä kertaa tulis niin monta kymmentä senttiä lunta... Ja lerssiäki pitänee sitte varata matkaan mukaan.
(P.S. CNC: Vieläkö siellä kaivataan sitä jääkaappia konttiin?)
kyllä jääkaappia vielä kaivataan (ja mieluimmin kaljaa täynnä olevaa )
Jep mukaan vaan kaikki !
Oliko jo kellonaika tiedossa 12.00 ehkä. Pitää harkita ottaako kaikki turhat rompeet raakkelista pois vai ajaisiko sinne katuja pitkin jolloin pitää olla peilit jne muut kiinni.( mm. satula )
" Kansa joka ei tunne menneisyyttään, ei tunne myöskään nykyisyyttään! " Kenr. Adolf Ehrnrooth Uudenmaan Mönkijät Ry
Yhdistys ilman jäsenmaksua.
japit kirjoitti:Jep mukaan vaan kaikki !
Oliko jo kellonaika tiedossa 12.00 ehkä. Pitää harkita ottaako kaikki turhat rompeet raakkelista pois vai ajaisiko sinne katuja pitkin jolloin pitää olla peilit jne muut kiinni.( mm. satula )
japit kirjoitti:Pitää harkita ottaako kaikki turhat rompeet raakkelista pois vai ajaisiko sinne katuja pitkin jolloin pitää olla peilit jne muut kiinni.( mm. satula )
Eääh, hyvin sä pärjäät sillä pelkällä putkenpätkällä siellä satulan paikalla.
cnc kirjoitti:
Bisse kirjoitti:(P.S. CNC: Vieläkö siellä kaivataan sitä jääkaappia konttiin?)
Noniin, tossahan se mun vieressä nyt on, tosin tyhjyys ammottaa häikäilemättömästi. Yritän saada sen pakattua mukaan matkaan huomenissa. (Kattoo mahtuuko kyytiin [Liinalla kiinni takaritsille? Uusi isompi, mullistava takalaukku!], ja saako jonkun kaveriks kantamaan sen neljännestä kerroksesta alas.)
Uudenmaan Mönkijät Ry
Hallituksen jäsen/Järjestelijä 2011-2012
Hallituksen jäsen/Järjestelijä 2012-2013
japit kirjoitti:Pitää harkita ottaako kaikki turhat rompeet raakkelista pois vai ajaisiko sinne katuja pitkin jolloin pitää olla peilit jne muut kiinni.( mm. satula )
Eääh, hyvin sä pärjäät sillä pelkällä putkenpätkällä siellä satulan paikalla.
Joo! mä en vielä ajele samalla tavalla kun sinä
cnc kirjoitti:
Bisse kirjoitti:(P.S. CNC: Vieläkö siellä kaivataan sitä jääkaappia konttiin?)
Noniin, tossahan se mun vieressä nyt on, tosin tyhjyys ammottaa häikäilemättömästi. Yritän saada sen pakattua mukaan matkaan huomenissa. (Kattoo mahtuuko kyytiin [Liinalla kiinni takaritsille? Uusi isompi, mullistava takalaukku!], ja saako jonkun kaveriks kantamaan sen neljännestä kerroksesta alas.)
Jääkaappi mukaan vaan ! partsilta alas mönkän päälle, siinä se on !
" Kansa joka ei tunne menneisyyttään, ei tunne myöskään nykyisyyttään! " Kenr. Adolf Ehrnrooth Uudenmaan Mönkijät Ry
No perhana enhän mä muistanut että sä opiskelet vielä, silloin pitää elää rillumarei elämää ja akkunat on ylellisyyttä
Huomenna kuitenkin tulossa ollaan, jos ei tuo työrintama tule sotkemaan asioita. Jos tuun autolla soitan, saadaan sinne kyytiin tuo CNC jääboxi.
NO VOI SUN perkules.hel...ti voi vitt...u ,vois sen helkatin perkules. Että ottaa pattin kun on noin monta ihmistä työstä pois ??? eli joudun lähtemään paikkaamaan heidän töitä sunnuntaina. eli en ole todennäköisesti mukana !!! voi vitt.... ottaa nyt päähän...
Mulle riitti muutama kierros krossirataa. Meinas näpit jäätyä ja sit matkatessa meinas jäätyä varpaat ja pää. Ääh, Pitäs ainaki jotkut paremmat rukkaset kattoa. Kengistä en tiiä, kun oli jo villasukkaa sun muuta, luuulis pärjäävän, mut ei.
Jaahas, tulipa käytyä kääntymässä. Uraa pääsin sen kymmenisen metriä ennenku tuli täys seis ja päätin etten viitti ees yrittää, ku kuitenki joku mut sieltä korvesta joutuis hinaamaan. Ja tosiaan ennen uraa olin jo jumissa. Paluumatkalla jäin ihan oikeesti kiinni yhteen kohtaan. Hiukkasen liikaa lunta mun makuun, eli jos nähtäs seuraavan kerran ku on vähä kevät näyttäytyny. Kait sitä jotku 30" monsterikumit Linkkuun pitäs laittaa et pääsis...
(cnc: kärry oli parikyt senttiä liian lyhyt et ois jääkaappi mahtunu perään, saa toki noutaa about koska vaan täältä kyllä.)
Uudenmaan Mönkijät Ry
Hallituksen jäsen/Järjestelijä 2011-2012
Hallituksen jäsen/Järjestelijä 2012-2013
Kävin omilla alueilla koittamassa ja vaikka on nyt sitä maavaraa niin lunta on liikaa, metsässä juuri ja juuri pääsee mutta aukeilla alkaa v...aa. Saitteko tuonne yhtään uraa auki ? Pitää toivoa että ennen uutta vuotta ei tule lunta lisää niin saadaan sinne edes ne pääreitit auki. Menee muuten kelkan ostoksi.