Kiitos ajopäivästä! 5 h ja 13 km mittarissa. Sen verran tuli lunta, että pääsi kalliolla tekemään muutaman piruetin. Vettäkin oli maastossa niin paljon, että päästiin seuraamaan tuulastusta ihan aitiopaikalta Kalaa ei tainnu tulla?
Mönkiminen on mun juttu. Ei tarvi näyttää eikä haista hyvälle!
Kymco 500-> Yamaha Grizzly 660 ->Can-Am 800 Outlander ->Polaris Sportsman 450 ->Honda Rincon 650 FA ->Polaris Sportsman 850 XP EPS -13 -> Polaris Sportsman 850 XP T3 -14
Riippuen miten Losb -02 pojat huomenna pelaa, niin saatan tulla. Jos pelaavat huonosti, niin pääsen, jos hyvin, niin en pääse. Tänään voittivat 2/2 peleistä... Mm. Sveitsi kaatui
Edit: korjatu kirotusvieheet
Viimeksi muokannut kekkonem, 02 Tammi 2015 20:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mönkiminen on mun juttu. Ei tarvi näyttää eikä haista hyvälle!
Kymco 500-> Yamaha Grizzly 660 ->Can-Am 800 Outlander ->Polaris Sportsman 450 ->Honda Rincon 650 FA ->Polaris Sportsman 850 XP EPS -13 -> Polaris Sportsman 850 XP T3 -14
Mulla on cana ihan levällään ku pitäs tehä huolto töitä ja ostin cvtechin varin ni se pitäs viel säätää ja saan vast maanantain lisää osia... löysin myös kolinalle syyn.. oli takana swingissä vähän haljenneita osia arvasin et jotain hajos ku raajärveä vetäsin ojan vastapalloon noin 40
Kekkonem, laitahan koodia kun tiedät pääsetkö ajamaan.
Itse päätän illalla tuleeko ajamaan, riippuu tietysti tuleeko muita. Voidaanhan sitä tietysti mennä kahdestaan, marvil.
Täytyy tuumata vielä hetki. (Olis täällä kotonakin hommia, mut ajamaan tekis mieli...)