noniin, mulle ainakin sopis tän viikon lauantai ihan hyvin jos toi olkapää vähänkin paranee siihen mennessä
matonen ja JJP mukana ainakin? kuis treen hurjat pasi.s ja pepsimoto?
yaguza kirjoitti:noniin, mulle ainakin sopis tän viikon lauantai ihan hyvin jos toi olkapää vähänkin paranee siihen mennessä
matonen ja JJP mukana ainakin? kuis treen hurjat pasi.s ja pepsimoto?
Mullei vaan ole niitä piikkejä, ainakaan vielä. Ja pepsi on jossain aasiassa helmikuuhun asti, kuulemma.
mullakin menee ainaki helmikuun puoleen väliin enneku voisin tulla sinneppäin ihmettelee. Tuli just auto vaihdettua paremmaks vetojuhdaks ja sit kärry tarttis viel hakea ni sit saan kuljetuksen kuntoon. vielku kerkeen lamokselta uudet jarruletkut hakemaan ja takapään nopeesti madaltamaan ni sit olen valmis tulemaan kokeilee itekki olen viikon ruotsissa tossa kuun vaihteessa ni se venyttää vielä tätä mahdollista tulemista. mutta on kuitenki korvan takana mielessä jo asia.
Yritä ny Yaguza saada se käsi kuntoon ennen ku lähet ajamaan.
Prkl mun pitäis viel nostaa piikit vanteille.Ja millä koneella mä edes oon tulossa?!
Raptori on katsastuskuntoinen,pantse liian korkea ja singeri on voimaton.
Kai mä pantsella tuun...muistikuvat viime vuoden ukemeista on vaan liian hyvässä muistissa...
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne.. Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
jäppis kirjoitti:Rata on hiukan erilainen ja en osaa sanoa kuinka veemäinen se on ajaa. Jos niitä veemäisiä mutkia ei ole nyt niin äkkiä niitä saan tehtyä kyllä Voidaan tarpeen mukaan hioa sitä sitten kun on ajettu ja saatu tuntumaa. Viimeistään lauantaina saa tulla kokeilemaan, olen paikanpäällä ja lumilinko kiinni traktorissa.
matti
Siinä parkkiksen suuntaisen suoran jälkeen oli se mutka oikealle joka vietti sinne alas ja oli perkkeleen liukas.Sitä meinasin veemäisellä mutkalla. Siinä kun tuntui olevan mopot aina penkassa.
Kyllä kyllä,kuvat ovat eri kierrokselta.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne.. Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Niinku joku jo sanoikin, niin Pepsi on idässä ja minulla olisi tänä lauantaina Jäärata-ajoa Huittisissa. Fintoyssin tapahtuma.
Oletteko menossa nyt lauantaina 28.1??
Etukäteen kysynkin, että onko kiinnostusta tulla ajamaan tuonne Huittisiin myöhemmin vaikka helmi/maaliskuulla??
Rata maksaa 350€ päivä, joka sisältää kodan grilleineen ja puineen. Tämä summa menee kokonaisuudessaan HUAlle, ja summa jaetaan osallistuja määrän mukaan.
-Pasi S.
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
Tulevana lauantaina olis tarkoitus mennä valloittamaan lumen peittämät urat runsaan evään kera. Tosin honda on vielä hellässä 100 tunnin täyshuollossa täysin riisuttuna, mutta josko ehtis sen kasaamaan ennen lauantaiaamua.
Minäkin voisin olla voittaja! Ei puutu muuta kuin älykkyys, koulutus, kunnianhimo ja parturi. Pienestä se on kiinni...
Never Settle For Second Best. Pariuraa
Kiinnostaisiko sakkia pieni rastitalkoo siinä sivussa?
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
Darth kirjoitti:Tulevana lauantaina olis tarkoitus mennä valloittamaan lumen peittämät urat runsaan evään kera. Tosin honda on vielä hellässä 100 tunnin täyshuollossa täysin riisuttuna, mutta josko ehtis sen kasaamaan ennen lauantaiaamua.
Mukana tässä team willa heteron eläinproteiini pitoisessa ajoharjoitteessa. Samalla voisinkin kiskasta pohjat peltoradalle viimevuotiseen tapaan niin on noilla vajaavetoisilla edes jotakin tavoteltavaa
Darth kirjoitti:Tulevana lauantaina olis tarkoitus mennä valloittamaan lumen peittämät urat runsaan evään kera. Tosin honda on vielä hellässä 100 tunnin täyshuollossa täysin riisuttuna, mutta josko ehtis sen kasaamaan ennen lauantaiaamua.
Mukana tässä team willa heteron eläinproteiini pitoisessa ajoharjoitteessa. Samalla voisinkin kiskasta pohjat peltoradalle viimevuotiseen tapaan niin on noilla vajaavetoisilla edes jotakin tavoteltavaa
Joo määkin olisin tulossa ajelemaan kahden grillauksen taktiikalla, mutta pääsen perhevelvollisuudet suorittaneena paikalle vasta noin 11.30-12.00 .Jos ootte menos jo aikasemmin niin laittakaa vaik yv:nä puh numeroo niin rimpauttelen että missä päin ootte ku pääsen paikalle.
kingi kirjoitti:Mukana tässä team willa heteron eläinproteiini pitoisessa ajoharjoitteessa. Samalla voisinkin kiskasta pohjat peltoradalle viimevuotiseen tapaan niin on noilla vajaavetoisilla edes jotakin tavoteltavaa
Kiskase vaan, eiköhän se hoidella suht joutusaan kuhan saadaan koneet lämpösiks