Löytyiskö Kuusamon seudulta muita kömpimisestä kiinnostuneita, kuin allekirjoittanut. Jos löytyis, niin voitaisiin koota porukkaa kokoon ja katsastella alueen ajomaastoja. Itseltä löytyisi etelä-kuusamon suunnalta maaalue missä voisi käydä kokeilemassa suomaastossa ja vaaramaisemissa ajamista. Myös makkaranpaisto ja kaffinkeittely onnistuisi. Laittakaapas kiinostuneet kommenttia tulemaan, niin katsotaan saadaanko ajoja aikaiseksi!
Ps. Ensiviikolla uusi Ricon alle ja puolentoista kuukauden odottelu loppuu
Viimeksi muokannut golf5, 03 Kesä 2008 22:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on mökki etelä-kuusamossa ja ajatuksissa ollut käydä kesän aikana joku lenkki kurvailemassa silläkin seudulla. Lähden siis mielelläni mukaan jos vaan aikataulut sattuvat kohdilleen. Ainahan se on mukavampi ajella porukassa ja maastossa kuin kaahottaa yksikseen outoja teitä kartan/gepsin avulla.
Kiinnostusta on aina silloin tällöin käydä hermoja lepuuttamassa ja möyrimässä jossakin jängän silmäkkeessä. Pitää sopia tapaaminen, mieluten joku la tai su.
Minun ajomaastot löytyvät Käsmän ja Särkelän väliseltä alueelta. Matkaa Kuusamon keskustasta tulee n. 50 kilometriä. Heitämpä ajatuksena,että 14 päivä lauantaina kesäkuuta voisi sellaisen ajelupäivän järjestää?
Tuolloin olisi tarkoituksena päästä ajelemaan Pari Uraa tapahtumassa, siis mikäli lupa-asiat saadaan kuntoon. Juhannuksen jälkeen sitten kyllä ollaan kuulolla.
Kuusamojärven eteläpuolelta maailmaa alunperin katselin ja nykyään vapaa-ajat vietän. Mönkkäriharrastus alkoi vasta toissapäivänä kun ostin Polaris Sportsman 500:n. Pitää varmaan ensin kotipalstalla vähän harjoitella ennekuin lähtee muualle. Polle on maastomalli joten tieajelut pitää unohtaa.
Ajohaluja ja paikka kyllä on,mutta odotelen edelleen uutta ajokkiani TuontiHonda on juuttunut pahemmankerran suomalaisen byrokratian rattaisiin. Ce-merkintää tai siis kyseisten Ce-merkintätarrojen liimaajaa on odoteltu jo viikkoja. Toivottavasti herra suvaitsee saapua pian.
Lopultakin sain ajokin alle,eli nyt vaan ajelupäivämääriä miettimään. Minulle sopisi esim. 28.6 eli tuleva lauantai. Mites joko jagr tohtii lähtea kokeileen Noi mun ajelumaastot on helppoja ajaa,eli sitä ei tarvite pelätä,että siellä ei osaa ajaa. Olisihan tuo kiva tarinoida noista laitteistakin siinä samalla. Näyttää olevan meillä erimerkkisiä kömpijöitä