Eli missä on Pohja , Karjaa ja tammisaari alueen mönkkäri kuskit vai onko täällä niitä ollenkaan ?
Muutaman mönkkärin oon joskus täällä nähnyt menevän !
Missä ajatte yleensä jos ette kadulla ole ajamassa ?
Luulis täällä olevan jotain mönkkäri porukkaa kun on sentään muistaakseni suomen 39:n isoin kaupunki .... Aivan valtava !
mulla 400 can-am xt härpäkkeillä. Eli keltanen on väritys. Kyllähän sitä noi tutut pienet hiekkatiet on tullu vielä tutummiksi mönkijän ansiosta! Karjaalla en ole koskaan käyny, billnäsin asti vaan.. Kun ei ole tl-malli ni ei viitti niin mahottoman ihmisten ilmoille.. Nyt on vaan ajot hetkeks ohi, kolisi sen verta käsille perjantaina että sairaalaan paikattavaksi... 2 viikkoa lomaa samalla sano lääkäri.. No, kuuluu kai tähän lajiin että välillä sattuu?!
Juu juu , ite asun tässä Billnäsin lähistöllä , vai saikkua ....no loma tekee terää välistä !
Eipä oo ihmeempiä mulle vielä sattunut mönkkärin kanssa vaan läheltäpiti tilanteita riittää kyllä !
Kättä lippaan jos vastakkain osutaan !
Tässähän tämä on sitten , meitä on oikeen kaksi kappaletta täällä Raaseporissa !
No ei vaan , tiedän pari muutakin mönkkäri kuskia työkaverin tonninen catti ja pomon Honda .
Jonkun valkoisen mönkkärin oon myös tossa karjaalla nähnyt joskus kesällä . . .
Pohjassa yks honda 450? ja yks 500 canam ja yks rally usa 300 mun tutuilla. Ne ei vaan kovin paljoa tietokonetta käytä siihen että foorumeilla kirjottelisivat. Käyttävät nettiä kyllä muuten...
ttkone kirjoitti:Juu juu , ite asun tässä Billnäsin lähistöllä !
Asut aikas lähellä. Mulla on tollainen 500 Cattila, työkoneena. Toinen mönkijä menossa. Ei vaan ole oikeen ajopaikkoja täälläpäin paitsi noita pienii sorateitä.
Näin on , tänään ajelin parituntia pikkuteitä ja vähän isompiakin vaan on uudet paikat vähissä missä ei olisi jo ollut tässä lähialueella . Joku oli mennyt merelle jäälle siit Pohjasta wanhasta kunnan laiturin paikasta tänään...
olikohan joku kamikazekuski? hyvä et joku kokeilee eka, sit voi ajella ite samoja spooreja pitkin.. ehkäpä menen huomenna kattelemaan.... mut eise jäällä ajaminen metsää voita. ellei sit tekis jonkun sortin radan ja ois parit kaverit mukana ja sekuntikello.. se vois olla aika hauskaa! mutkanen baana että se ois ihan ajotekniikasta kiinni eikä niinkään koneen tehoista..
Pakko olla joku "hurjapää" ite en menis , olin siinä satamassa myös minne laivat tulee niin oli kyllä ohkasen näköstä jäätä !
Juu , joku rata olis makee juttu mutta pitäis olla hyvät jäät et vois huoletta ajaa ... Eikä mulla kyllä oo nastojakaan kumeissa et vois olla vähän turhan liukasta!
Nyt olis jäätä . . kertoo eräs pillki nilkki . . . Pohjassa merellä ! Mut siellä on se laivaväylä joka kannattaa muistaa ja monta monta metriä vettä .
Muutama virtaus paikka taitaa olla sen ison saaren ja rannan välissä .