Nokian motocrossrata !! SULJETTU TOISTAISEKSI !!

Tänne ajoalueiden esittelyt yms keskustelu alueista
kartsa70
6WD
Viestit: 544
Liittynyt: 23 Loka 2006 15:43
Mönkijä:: linhai 520
Paikkakunta: Nokia

Re: Nokian motocrossrata!! SULJETAAN TOISTAISEKSI 30.03 alkaen

Viesti Kirjoittaja kartsa70 »

Unholaan painuminen riippuu paljolti siitä miten pinnoitusprojekti etenee, eli saadaanko baana lopulliseen käyttöön jo sulien aikana?? kyseisestä asiasta tiedoitan kyllä palstalla heti kun uutta tietoa asiasta on. kiitos ja kumarrus kaikille mukana menossa olleille ja jatkossa lisää jengiä mukaan.
Suunnistuksessa:Nyv vaan järjestellään

www.ortf.fi Aavikkoretkelle 2016 ;)
Mönkkärikuskin ykköskauppa : http://www.ostoparatiisi.com/
Pasi S.
Tracks
Viestit: 1917
Liittynyt: 14 Tammi 2007 14:31
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Paikkakunta: Tampere

Re: Nokian motocrossrata!! SULJETAAN TOISTAISEKSI 30.03 alkaen

Viesti Kirjoittaja Pasi S. »

Täh? Onko saumaa, että rata olisi ajokunnossa jo tänä kesänä? ...jos, niin hiano homma!

Onko sulla Kartsa70 (Koo-aa-är-tee-äs-aa-seitsämänkymmentä 8) ) kuvia tuosta eilisestä ajosta?

Jos omaa mielipidettäni kysytään, niin Moderaattorit voisivat laittaa tämän topicin lukkoon, koska aktiivinen ajo tuolla Koukulla on nyt loppu toistaiseksi, ja viestiketju on venynyt jo seitsen sivuiseksi. Kun rata jälleen avataan, niin siitä voisi aloittaa uuden viestiketjun.
Luulen, että näin säästettäisiin palstatilaa...vai?

-Pasi
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
kartsa70
6WD
Viestit: 544
Liittynyt: 23 Loka 2006 15:43
Mönkijä:: linhai 520
Paikkakunta: Nokia

Re: Nokian motocrossrata!! SULJETAAN TOISTAISEKSI 30.03 alkaen

Viesti Kirjoittaja kartsa70 »

Ei välttämättä kesällä vielä ole pintatyöt tehtynä mutta syyspuolella jo voisikin moista odotella.Viimekädessä asia on kiinni Nokian Kaupungin innosta,halusta ja rahasäkin suuruudesta. Parahin Pasi S. kyllähän muutaman kuvankin ehdin näpätä ennenkuin sormet alkoi hileentyä, varsin purevassa tuulessa, kuvat löytyy ----> http://kuvablogi.com/nayta/1813358/
Suunnistuksessa:Nyv vaan järjestellään

www.ortf.fi Aavikkoretkelle 2016 ;)
Mönkkärikuskin ykköskauppa : http://www.ostoparatiisi.com/
Luke
Noppeli
Viestit: 23
Liittynyt: 23 Maalis 2009 20:16
Mönkijä:: Comanche Cross 300 TL
Paikkakunta: Kangasala

Re: Nokian motocrossrata !! SULJETTU TOISTAISEKSI !!

Viesti Kirjoittaja Luke »

Näin OT:ta vähän, mutta ajattelin, että tätä lukee paikalliset kömpijäkuskit:

eli olen nähnyt pari kertaa tuossa Treen Kaukjärven tienoilla sinisen kömpijän, omien havaintojen mukaan Yamaha Raptor. Viimeksi näin sunnuntaina Nesteen valoissa ja aikaisemmin varmaan reilu viikko sitten menossa kohti Treen keskustaa ja keulat nousi hyvin pystyyn valoista lähtiessä.

Tunnustaako kukaan? Ajattelin kysellä ku ite asustelen siinä Treen ja K:alan rajalla, K:alan puolella kuitenkin. Vois joskus vaihtaa pari sanaa, käydä kahvilla ja jutella ajelupaikoista.
Comache Cross 300 TL -09
Avatar
PepsiMoto
Tracks
Viestit: 1072
Liittynyt: 22 Joulu 2008 01:53
Mönkijä:: Rapu 787
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Nokian motocrossrata !! SULJETTU TOISTAISEKSI !!

Viesti Kirjoittaja PepsiMoto »

Luke kirjoitti:Näin OT:ta vähän, mutta ajattelin, että tätä lukee paikalliset kömpijäkuskit:

eli olen nähnyt pari kertaa tuossa Treen Kaukjärven tienoilla sinisen kömpijän, omien havaintojen mukaan Yamaha Raptor.

Tunnustaako kukaan? Ajattelin kysellä ku ite asustelen siinä Treen ja K:alan rajalla.
Jaa... Itse olen aina välillä pyörinyt siellä sinisellä raptorilla, ja keulatkin on aina silloin tällöin pystyssä, mutta en ole siellä viime sunnuntaina ajanut. Joku muu se oli. Perkule kun en ole yhtään raptoria nähnyt itse liikenteessä...

Mut kyllä kahvilla voi aina käydä :)
Viimeksi muokannut Pappi, 03 Touko 2014 01:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Lainausta muokattu
Luke
Noppeli
Viestit: 23
Liittynyt: 23 Maalis 2009 20:16
Mönkijä:: Comanche Cross 300 TL
Paikkakunta: Kangasala

Re: Nokian motocrossrata !! SULJETTU TOISTAISEKSI !!

Viesti Kirjoittaja Luke »

Mun mielestä se oli Raprori. Piti ihan nettimotoa selata ja katella minkälaisia vehkeitä on tieliikennerekisterissä. ihan selvästi oli kaks lamppua edessä niinku raptorissa ja aika terävä lookki, mikä passaa siis raptoriin. jos näkö ei ihan hirveesti heittäny niin katurenkaat oli alla ja kuskilla taisi olla tummat tamineet päällä, ihan hyvin saattoi olla crossi-varusteet...

joka tapauksessa olisi kiva tietää kuka heisteli täällä päin menemään, aina valitettavasti sattunut sillain, että oon ollut autolla perheen kans liikenteessä niin ei oo vihtiny peräänkään lähteä juttelemaan... :biggrin:

käydään vaan joskus kahvilla, vaikka isommalla porukalla ja jutellaan ja tutustutaan. ois ihan kiva nähdä tämän alueen jermuja livenä. mut ensin pitäis saada kouluhommat tehtyä, ku valmistuminen vie nyt aika paljon aikaa perheeltä ja huvilta...
Comache Cross 300 TL -09
Avatar
nikob
Tracks
Viestit: 1105
Liittynyt: 15 Huhti 2010 13:44
Mönkijä:: Dinli dmx 450 nitrogen edition
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Nokian motocrossrata !! SULJETTU TOISTAISEKSI !!

Viesti Kirjoittaja nikob »

Onko kellään tietoa mikä tämän tilanne on nykyään?
Hieman polttaisi päästä tuolla omalla möhköllä vähän rataa kiertään, jos tuolla saa edes mönkijällä ajaa.
Crossi Dille
Ex. Arctic Cat XC450i
Ex. Trapper 350-R
Vastaa Viestiin