Nokian motocrossrata !! SULJETTU TOISTAISEKSI !!

Tänne ajoalueiden esittelyt yms keskustelu alueista
Avatar
PepsiMoto
Tracks
Viestit: 1072
Liittynyt: 22 Joulu 2008 01:53
Mönkijä:: Rapu 787
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Nokian motocrossrata!!

Viesti Kirjoittaja PepsiMoto »

rulez kirjoitti:
PepsiMoto kirjoitti:sama "suljettu" lappu on ollu siellä käsittääkseni koko talven..(?) Mut jos Kartsa on jutellu radasta vastaavan henkilön kanssa joka on antanut luvan ajaa niin mehän sitten ajamme lapuista huolimatta.. ellei asia sitten hovissa muutu.. :roll:
Hieman oftopikkia :

En tiiä miten muita vaivaa tai haittaa mutta kartsa ja kartsa70 ovat kaksi aivan eri henkilöä eri paikkakunnilta eli jos mitenkään mahollista jätettäisiin toisten nimimerkit käyttämättä heitoissa/lyhenteissä jos ei kyseistä nimimerkin omaajaa asia mitenkään koske !!!

Useammassa topikissa on ottanut tämä kartsa nimimerkin "lainailu" silmään ja hieman hankaloittaa tulkintaa ketä tarkoitetaan kun yleesä vaan muutama viimonen viesti tuloo luettua !

Eli tarkkaavaisuutta ku lyhennättä noita nimimerkkejäki jottei joudu nimimerkin omaajat lankulle toisten tekosista :wink:
No kun NOKIAN radasta puhutaan niin kaikki jotka ovat NOKIAN radalla käyneet meidän kanssa ajelemassa tietää kuka on tarkoittamani kartsa (siis juuri tämä kartsa70) joka on TAMPEREEN seudulta. Minä juttelin meidän porukalle enkä ajatellut että jotakin vimpelistä tai jostain vielä kauempaa alkaa kiinnostamaan mitä me täällä keskenämme jutellaan "NOKIAN motocrossrata" osiossa. Vähän taas tuntuu pilkun viilaamiselta, mutta olkoon sitten, jos jollekin vielä jäi epäselväksi niin tarkoittamani kartsa ei siis olekaan kartsa vaan kartsa70. Haluan välittää pahoitteluni varmuuden vuoksi molemmille kartsoille, rulezille ja koko suomen kansalle. :roll:
Avatar
juniorijussi
Tracks
Viestit: 1596
Liittynyt: 19 Helmi 2005 01:02
Mönkijä:: Honda Foreman 500 Fe 2012
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: Nokian motocrossrata!! SULJETAAN TOISTAISEKSI 30.03 alkaen

Viesti Kirjoittaja juniorijussi »

Kyllähän rulez:lla on totuuden siemen mukana asiassa ja soveliastahan on käyttää oikeita nimimerkkejä ,mutta puolustuksena voi todeta ,että kartsa nimimerkillä oleva kaveri on vieraillut sivulla viimeksi -> Ke Joulu 14, 2005 4:54 pm

Ukothan voivat jatkaa keskustelua pirkanmaan foorumilla niin ei tule väärinkäsityksiä.
Tämä oli vain välikommentti.Olkaa hyvät ja jatkakaa..oikeista asioista.
Linhai CUV 800 4x4 Perkins Diesel 2016
Honda Foreman 500 2012
Avatar
PepsiMoto
Tracks
Viestit: 1072
Liittynyt: 22 Joulu 2008 01:53
Mönkijä:: Rapu 787
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Nokian motocrossrata!! SULJETAAN TOISTAISEKSI 30.03 alkaen

Viesti Kirjoittaja PepsiMoto »

Olen mukana lauantaina!
kartsa70
6WD
Viestit: 544
Liittynyt: 23 Loka 2006 15:43
Mönkijä:: linhai 520
Paikkakunta: Nokia

Re: Nokian motocrossrata!! SULJETAAN TOISTAISEKSI 30.03 alkaen

Viesti Kirjoittaja kartsa70 »

Offinoffia vielä: Kyllähän se on hyvä olla nimimerkkien kanssa tarkkana, varsinkin kun oletettavasti nimimerkkien perusteella moni (3kpl) palstalainen omaa yhtä kauniin ja sointuvan etunimen kuin minä :biggrin: (kartsa, kartsa71 ja vielä kartza,tsetalla) Varmasti moni muukin Kari palstalla hengailee, mutta heillä sitten jostain kumman syystä muunlainen käyttäjänimi :cry: Sanamuotoihin ja kirjoitusasuun tulisi myös kiinnittää huomiota, minunkin vielä enemmän. sillä jos joku kirjoittaa palstalla lähtevänsä ajamaan mönkällä, mönkkä ei välttämättä siihen suostu :badgrin: , mutta jos taas toteaa lähtevänsä mönkän kanssa niin tilanne on jo aivan eri :biggrin:
Ja kyllä näitä topicceja lueskellaan muuallakinpäin Suomea kuin vain Pirkanmaalla, eilisillan (klo 20) jälkeen noin 140 kertaa tämä ketju luettu.
Suunnistuksessa:Nyv vaan järjestellään

www.ortf.fi Aavikkoretkelle 2016 ;)
Mönkkärikuskin ykköskauppa : http://www.ostoparatiisi.com/
Avatar
PepsiMoto
Tracks
Viestit: 1072
Liittynyt: 22 Joulu 2008 01:53
Mönkijä:: Rapu 787
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Nokian motocrossrata!! SULJETAAN TOISTAISEKSI 30.03 alkaen

Viesti Kirjoittaja PepsiMoto »

AIVAN SAMA! Täysin toisarvoisia asioita. Ajellaanko vaa eikä nipoteta?
Luke
Noppeli
Viestit: 23
Liittynyt: 23 Maalis 2009 20:16
Mönkijä:: Comanche Cross 300 TL
Paikkakunta: Kangasala

Re: Nokian motocrossrata!! SULJETAAN TOISTAISEKSI 30.03 alkaen

Viesti Kirjoittaja Luke »

Voi kun kerkeäis itekki mukaan jossain vaiheessa pyörimään... Ei paljon kerkeä kun on töitä ja pitäis koulustaki valmistua, opinnäytetyö kesken pahasti vielä.

Mut hyvä tietää, että täällä päin on jonkin verran aktiivisia janttereita ajelemassa, vois joskus tulla johonkin kun kutsu käy. Itse pyörin lähinnä K:alan suunnalla, mutta tulee ajeltua vähän missä sattuu kun kerkeää vaan muilta hommilta.

Elikkä jos jossain näkyy uudenkarhea komukki ja päällä mustalla crossikypärällä varustettu jannu jolla hulmuaa villalapasten letit ranteista niin se oon minä. älkää toki pahastuko, olen hommaamassa varusteita, mut nyt ei oo oikeen kerenny. Ja sitä paitsi kesä on tulossa, eihän silloin tarvi ku sliparit, shortsit ja t-paidan, vai? \:D/
Comache Cross 300 TL -09
Avatar
PepsiMoto
Tracks
Viestit: 1072
Liittynyt: 22 Joulu 2008 01:53
Mönkijä:: Rapu 787
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Nokian motocrossrata!! SULJETAAN TOISTAISEKSI 30.03 alkaen

Viesti Kirjoittaja PepsiMoto »

Tervetuloa mukaan vaan kun kerkiät! Ja ei varusteilla ole väliä kunhan vaan on paremmat ku naapurilla :lol:
Luke
Noppeli
Viestit: 23
Liittynyt: 23 Maalis 2009 20:16
Mönkijä:: Comanche Cross 300 TL
Paikkakunta: Kangasala

Re: Nokian motocrossrata!! SULJETAAN TOISTAISEKSI 30.03 alkaen

Viesti Kirjoittaja Luke »

On ne paremmat ku naapurin sedällä. Sillä ei oo edes mönkkäriä...

Mutta mutta, jatkatteko keskustelua Tree ja lähialueiden ajeluista täällä vai sitten jossain muussa threadissa?
Comache Cross 300 TL -09
Avatar
PepsiMoto
Tracks
Viestit: 1072
Liittynyt: 22 Joulu 2008 01:53
Mönkijä:: Rapu 787
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Nokian motocrossrata!! SULJETAAN TOISTAISEKSI 30.03 alkaen

Viesti Kirjoittaja PepsiMoto »

Reitit, radat, tapahtumat osiossa jutellaan. Kyttäile sieltä tai ehdottele itse jos on ideoita. Myös atvpirkanmaa foorumilla kannattaa välillä käydä tsekkaamassa...
Barossa
Tracks
Viestit: 1677
Liittynyt: 17 Helmi 2005 19:02

Re: Nokian motocrossrata!! SULJETAAN TOISTAISEKSI 30.03 alkaen

Viesti Kirjoittaja Barossa »

No? Ketäs sinne on ny loppuviimein menossa? Tullaan koalan kanssa yleisöksi jos jotain pärinää löytyy.. :roll:
TLSB
Noppeli
Viestit: 15
Liittynyt: 06 Maalis 2008 20:27
Paikkakunta: Tampere

Re: Nokian motocrossrata!! SULJETAAN TOISTAISEKSI 30.03 alkaen

Viesti Kirjoittaja TLSB »

Kävin tänään hakemassa koneen tuolta mökiltä. Ajoin tuolta Koukkujärven radan kautta tsekkaamassa tilannetta.
Radalle on laitettu seuraavanlaiset kyltit:

RATA SULJETTU! ja toinen kyltti - RADALLA AJO KIELLETTY!

...eli nyt homma on hieman pidossa huomisen lauantain osalta. Kartsa70 piti kaiketi tänään tarkistaa, miten asia on todellisuudessa.
Ilman asian varmistumista en itse kehtaa mennä kylttejä siirtään sivuun.

Radalla on selvästi jo maansiirto hommat meneillään, koska maisema on muuttunut melkoisesti hemmetinmoisten sorakasojen myötä.
Rata oli osittain pahassa kunnossa (omasta mielestäni), koska sulanut lumi on tehnyt melkoisia lätäköitä radalle. Varmuutta ei ole siitäkään, voiko rataa ajaa kokonaan edes ympäri, koska "takamutkan" maastossa on sorakasoja!! -ilmeisesti rata jatkuu sieltä suunnalta?!

ELI:
-Olen menossa Koukkujärvelle, huomena Lauantaina aamupäivästä lukien, JOS luvalliseen ajoon saadaan 100% varmuus.
Jos näin ei tapahdu, niin varasuunnitelmana on tuo Toijalan rata. Siitä jo puhuttiin alustavasti PepsiMoton kanssa.

Se, missä huomena ajellaan selviää varmaan vasta huomen aamulla, ja pyrin laittaan viestiä tähän ketjuun!
Mulle voi soittaa asiasta aamupäivällä jos siltä tuntuu.. 040-5963242 / Pasi

-Pasi S. (kirjauduin veljeni koneelta)
Avatar
juniorijussi
Tracks
Viestit: 1596
Liittynyt: 19 Helmi 2005 01:02
Mönkijä:: Honda Foreman 500 Fe 2012
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: Nokian motocrossrata!! SULJETAAN TOISTAISEKSI 30.03 alkaen

Viesti Kirjoittaja juniorijussi »

Itselläni iski yllättäen pohjanmaan reissu eteen joten en olisi ehtinyt tulemaan kuvaamaan. :?
Linhai CUV 800 4x4 Perkins Diesel 2016
Honda Foreman 500 2012
kartsa70
6WD
Viestit: 544
Liittynyt: 23 Loka 2006 15:43
Mönkijä:: linhai 520
Paikkakunta: Nokia

Re: Nokian motocrossrata!! SULJETAAN TOISTAISEKSI 30.03 alkaen

Viesti Kirjoittaja kartsa70 »

YHDET PUHEET!!! Radalla on vielä tämän viikonlopun LUPA ajaa!!! eli nostatte siististi kyltit sivuun ja lopetettuanne takaisin paikoilleen.
radan rakentajalla myös lupa rakentaa aluetta ja sorakasoja varmasti löytyy ympäri aluetta, mutta lenkki kierettävissä.
Itse poikkean paikalle puolenpäivän aikoihin, autolla tosin ja tuon polttopuita mukana makkaravalkeata varten.
Suunnistuksessa:Nyv vaan järjestellään

www.ortf.fi Aavikkoretkelle 2016 ;)
Mönkkärikuskin ykköskauppa : http://www.ostoparatiisi.com/
Pasi S.
Tracks
Viestit: 1917
Liittynyt: 14 Tammi 2007 14:31
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Paikkakunta: Tampere

Re: Nokian motocrossrata!! SULJETAAN TOISTAISEKSI 30.03 alkaen

Viesti Kirjoittaja Pasi S. »

OK! Kiitos Kartsa70 !
Ilmoitan PepsiMotolle varmuudenvuoksi vielä puhelimitse.
Tarkoitus olisi olla paikalla noin klo 12.

-Pasi
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
Pasi S.
Tracks
Viestit: 1917
Liittynyt: 14 Tammi 2007 14:31
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Paikkakunta: Tampere

Re: Nokian motocrossrata!! SULJETAAN TOISTAISEKSI 30.03 alkaen

Viesti Kirjoittaja Pasi S. »

Non-ni! Ajot Koukulla on sitten ajettu tältä keväältä! Hienoa oli, vaikka keli ei hienoksi muodostunutkaan.
Maggara maistui, ja oli hienoa nähdä taas vanhoja uus-kavereita!

No... ei hyvää, ellei jotain pahaakin.
Markulta pamahti takarengas, ja mulla on nyt kuumetta, ja PepsiMotolla mahdottoman huono ajokeli kotio.

Kiitos kaikille kevään ajokavereille uusille ja tosi uusille!! :lol:

-Pasi


(tämä viestiketju taitaa painua unholaan kesän aikana, joten aloitetaan uusi-> ratakohtainen otsikko, kun joku mielitietty löytyy)
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
Vastaa Viestiin