Edu: Olen kanssasi täysin samaa mieltä Catin markkinoinnista

HepPappi kirjoitti:Jos jollakulla on ylimääräisenä Catin jousituksen säätöavain niin semmoselle voisi olla käyttöä. Talvea varten voisi etupäätä jäykistää. Nyökkää jonkun verran kun puskulevyn nostaa ylös.
Onko alkuperäinen hävinnyt vai etkö ole löytänyt sitä ? Mulla oli penkin sisäpuolella taskussa alkuperäisen käyttöohjekijan kanssa. Duellilta saa ja maksaa n. 10€. Kestävempi kuin alkuperäinen.Pappi kirjoitti:Jos jollakulla on ylimääräisenä Catin jousituksen säätöavain niin semmoselle voisi olla käyttöä.
Tuosta jos ottaa huumorin pois niin eipä paljon jäljelle jää...dealer kirjoitti:Nää äijäthän ovat maaliman sivu pystyneet vertailemaan autojakin ilman hampaiden kiristelyä![]()
![]()
Jaahas, minä kyllä tarkoitin ihan jossain muualla kuin netissä käytyjä keskusteluja.Tuosta jos ottaa huumorin pois niin eipä paljon jäljelle jää...No, se autoaiheinen foorumi on minun osalta taaksejäänyttä elämää. Voin käydä poistamassa kommenttini jos ne jotakuta häiritsee, tai voithan sinäkin ne poistaa, ihan miten vaan.
Sori Pappi taas ootee, nyt lopetan tähän viestiin...
Kannattaa varmaan kuitenkin käyttää märkäkytkimelle soveltuvaa lisäaineistettua mp öljyä ettei kytkin ala luistamaan. Omaan nelisatkuuni laiton Catin omaa, manuaalivaihteisille tarkoitettua 10W-40 mineraaliöljyä. Karvan yli 6 euroa per törppö maksoi, joten ei hintakaan ei ollut paha.dealer kirjoitti:Käsittääkseni moottorissa voi käyttää tavallista SAE 10W-40 moottoriöljyä ja sitä menee ohjekirjan mukaan 3,4 litraa
Silloin kun tuo pikkukissa ostettiin, nakkasin manuaalin velipojalle ja tuumasin "tee tuo ennen kuin ajat"dealer kirjoitti:Käyttöohjekirja on niin jenkkiä, niin jenkkiä ... peräti 140 sivua suomenkielistä tekstiä ja siitä ensimmäiset 80 sivua varoituksia sisältäen jopa kyselyn jonka pisteiden perusteella voi selvittää oman riskialttiutensa.![]()